TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Sarona Partners ועיריית כפר סבא מקימות יחד אקסלרטור חדש לסטארט-אפים בתחומי האקולוגיה והכלכלה המעגלית


אלעד קנדל, מנכ"ל החברה הכלכלית, כפר סבא
GreeUp City היא תוכנית ההאצה הראשונה והיחידה בישראל בתחום של כלכלה מעגלית

Sarona Partners בשיתוף עם עיריית כפר סבא והחברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא משיקות את GreenUp City – אקסלרטור לסטארט-אפים המקדמים כלכלה מעגלית, בתחומים כמו: מחזור, קיימות עירונית, בניה ירוקה, אנרגיה, תחבורה חכמה, פתרונות מים וטיפול במי שפכים, חקלאות עירונית, ניהול פסולת ועוד.


"לראשונה בישראל אנחנו משלבים ידיים יחד – רשות עירונית, קרן וקבוצת השקעות – ויוצרים מודל חדשני, באוריינטציה עסקית, כדי להביא לעליית מדרגה משמעותית בתחום של כלכלה מעגלית" אומר אלעד קנדל, מנכ"ל החברה הכלכלית, כפר סבא. "בעוד ש - Sarona Partners מביאה את הידע העסקי והניסיון בהזנקת סטארט-אפים, אנחנו נעמיד לרשותם את הניסיון והידע שצברנו בהטמעה של פרויקטים טכנולוגיים שונים בעיר ונשמש כגשר בין העולם העסקי לזה העירוני."


למחזור הראשון של התוכנית יתקבלו בין 5 ל- 8 סטארט-אפים בשלבים שונים, ובתנאי שיעסקו באחד מן הנושאים המופיעים מעלה. כל מחזור יארך 5 חודשים כאשר החודשיים האחרונים יוקדשו לפיילוט פעיל תוך שימוש בתשתיות של העיר כפר סבא או תשתיות השותפים האמריקאים, כפי שמפורטים בהמשך.


"GreenUp City מצטרפת לשני אקסלרטורים אחרים בבעלות Sarona Partners, אשר מסייעים לסטארט-אפים וחברות הייטק בשלבים שונים" אומר אילן בוז'נה, מנהל GreenUp מטעם Sarona Partners. "כאקו-סיסטם יש לנו את כל הניסיון והידע הדרושים כדי לפגוש כל סטארט-אפ בשלב בו הוא נמצא ולתת לו את כל התמיכה לה הוא זקוק כדי לעלות על המסלול ולהתקדם. אנחנו מעמידים לרשות הסטארט-אפים שורה של מנטורים, מובילים בתחומם, שילוו את היזמים בפן הטכנולוגי והעסקי כמו גם קהילה ישראלית ענפה וקשרים עם גורמים בינלאומיים, ביניהם הרשויות של נבדה, מישיגן וניו יורק."


"בד בבד העירייה מאפשרת ממשק עם מנהלי מחלקות ובעלי תפקידים שונים בעיר, המכירים את האתגרים והצרכים העירוניים אשר יעניקו ליזמים את התמיכה, הליווי והייעוץ המקצועי" מסבירה איריס ארבל -גנץ , מנהלת האקסלרטור מטעם החברה הכלכלית.
למידע נוסף והרשמה: www.greenupcity.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il