TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

להזדקן בכבוד: קימברלי קלארק ולאומי מצטרפים לחממת AEON שמשיקה מחזור חדש


חממת AEON
ליאור שטרסברג, מנכ"ל עמותת מטב: "השנה הדגש יינתן על מיזמים שעוסקים בנושאים הקשורים לעבודת הטיפול הסיעודי בבית הקשיש"

יזמים מוזמנים לאירוע החשיפה של המחזור החדש של חממת AEON שיתקיים ביום ב', ה-25 בפברואר ב-18:00-20:00 במתחם Rise שברחוב אחד העם 54, ת"א


ליאור שטרסברג, מנכ"ל עמותת מטב: "השנה הדגש יינתן על מיזמים שעוסקים בנושאים הקשורים לעבודת הטיפול הסיעודי בבית הקשיש"


אורי בן שי, מנכ"ל קימברלי קלארק ישראל: "אנחנו רואים בחדשנות ובפיתוח טכנולוגיות חדשות הזדמנות להעצים ולהרחיב את הערך עבור הצרכנים שלנו. אוכלוסיית הגיל השלישי הייתה מאז ומתמיד בליבת העשייה שלנו"

חממת AEON לקידום סטארט-אפים המפתחים פתרונות טכנולוגיים חדשניים שיסייעו לאזרחים ותיקים להזדקן בכבוד, מתרחבת ומשיקה מחזור חדש. לרגל הצלחת המחזור הקודם, החממה אשר הוקמה על ידי עמותת מטב וחברת TechForGood, מתרחבת השנה ומודיעה על הצטרפותם של התאגיד הבינלאומי קימברלי קלארק ובנק לאומי.

תוכנית החממה הייחודית מסוגה בישראל באה על מנת לתת ליזמים בתחום בית בו יוכלו להיחשף באופן המיטבי לצרכים הייחודיים והמשתנים של האוכלוסייה המבוגרת, ולעבוד ביחד עם הגופים המובילים בארץ ובעולם על מנת לפתח מענה טכנולוגי לאותם אתגרים יומיומיים ומהותיים בחייהם של מבוגרים. החממה תתמקד השנה באיתור ופיתוח פתרונות עבור המטפלות והמטפלים הסיעודיים, מי שלמעשה מלווה את הקשישים ביומיום ואחראים במידה רבה לאיכות חייהם וביטחונם. הגידול בשיעור האוכלוסייה המבוגרת בישראל, בשילוב הבנת האתגרים איתם מתמודדת אוכלוסייה זו, מניע יזמים רבים לפעילות שמהווה עבורם הזדמנות כפולה: יצירת אימפקט חברתי חיובי, לצד בניית חברות טכנולוגיה לשוק גדל ובעל פוטנציאל רווח גדול.

אירוע החשיפה לקראת המחזור החדש של חממת AEON יתקיים ביום ב', ה-25 בפברואר ב-18:00-20:00 במתחם Rise שברחוב אחד העם 54, ת"א.
לאירוע החשיפה מוזמנים יזמים וחברות סטארט-אפ ישראליות שמפתחים טכנולוגיות אשר משפרות את איכות חייהם של קשישים בבית, תומכות בגורמי הסיעוד המקצועיים, ומקילות על הגישה של מבוגרים ומשפחותיהם למידע, מוצרים ושירותים ייעודיים.

באירוע החשיפה לקראת המחזור החדש של תוכנית החממה AEON יוצגו למועמדים הפלטפורמות השונות המוצעות במסגרת התוכנית, הן לתמיכה מקצועית והן לתמיכה כספית בסטארט-אפים שמייצרים אימפקט חיובי ועסקי בתחום הזקנה והסיעוד. החממה הוקמה במטרה לסייע ליזמים הנמצאים בשלבים ראשוניים, להוציא מן הכוח אל הפועל פתרונות טכנולוגיים חדשים ובכך לקצר את זמן הגדרת ופיתוח המוצר. כמו כן, יקבלו הסטרטאפים מנטורינג מקצועי של מומחים טכנולוגיים, עסקיים ושיווקיים מזירת היזמות המקומית והבינלאומית, במטרה לסייע בתהליך השיווק העסקי. בנוסף, הסטרטאפים הנבחרים יזכו לחשיפה למשקיעים מקומיים ובינלאומיים שמתמקדים במיזמים בתחום הזקנה.


באירוע החשיפה יציגו את תוכנית החממה בפני היזמים: עמי ברגמן, יו״ר הועד המנהל של עמותת מטב וליאור שטרסברג, מנכ״ל עמותת מטב, אורי בן שי, מנכ״ל קימברלי קלארק ישראל ושירה אלטשולר, מנהלת החדשנות של קימברלי קלארק, ניר שמעוני ועומרי בורל, מנכ״לים משותפים ומייסדי TechForGood, דובר/ת מטעם בנק לאומי, רן גרודצקי, שותף מנהל, קרן ברידג׳ס ישראל, קרן האימפקט הגדולה ביותר בארץ, אשר אחד מתחומי המיקוד של השקעותיה הוא תחום הזקנה, וגם אריק כבירי, בוגר המחזור הראשון של החממה, מייסד ומנכ״ל iSavta.

צעד חשוב לביסוסו של אקו-סיסטם שלם ליזמות בתחום הזקנה
אורי בן שי, מנכ"ל קימברלי קלארק ישראל: "קימברלי קלארק מציבה את הצרכנים במרכז עשייתה ומציעה להם את הפתרונות והמוצרים האיכותיים ביותר. אנחנו רואים בחדשנות ובפיתוח טכנולוגיות חדשות הזדמנות להעצים ולהרחיב את הערך עבור הצרכנים שלנו. אוכלוסיית הגיל השלישי הייתה מאז ומתמיד בליבת העשייה שלנו. אנחנו מכירים את הצרכנים, הצרכים והאתגרים הייחודיים ואנחנו מבינים שפתרונות טכנולוגיים ושירותים מתקדמים יכולים להקל על חייהם ולאפשר להם לחיות חיים איכותיים, עצמאיים ועשירים הרבה יותר. אנחנו מברכים על האפשרות להצטרף לחממת AEON ורואים בכך הזדמנות להמשיך להוביל בחדשנות ולעבוד על פתרונות ושירותים מתקדמים בדיוק בשביל לענות על צרכים אלו".

ליאור שטרסברג, מנכ"ל עמותת מטב: "עמותת מטב רואה בקידום חדשנות וטכנולוגיה אמצעי משמעותי וחיוני ליישום החזון שלנו בכל הנוגע לזכות הבסיסית של כל אזרח וותיק להזדקן בכבוד בקהילה, וביתר שאת על רקע הזדקנות האוכלוסייה והגידול בתוחלת החיים. אנו שמחים וגאים על שיתוף הפעולה שלנו זו השנה השנייה עם TechForGood במסגרת החממה הייחודית שייסדנו - והשנה אנחנו יוצאים לדרך עם אתגרים מרתקים ושאפתניים. הדגש יינתן על מיזמים שעוסקים בנושאים הקשורים לעבודת הטיפול הסיעודי בבית הקשיש. מספר הקשישים הסיעודיים בישראל הולך וגדל, קשישים חיים יותר זמן ומתמודדים עם אתגרים מורכבים יותר והנטל על המשפחות גם הוא גדל. יחד עם זאת, תחום הטיפול עצמו נותר כמעט ללא שינוי, ולכן יש כאן אתגר שחייבים לפצח. כמו שברור לי שהטכנולוגיה תקדם ותביא לפריצת דרך בתחום, ברור לי גם שאלף רובוטים לא יכולים להחליף חיבוק וחם אנושי".

עומרי בורל, מייסדת ומנכ"לית-שותפה ב-TechForGood: "אנחנו ב-TechforGood רואים הזדמנות עצומה ברתימת טכנולוגיה וחדשנות יזמית לטובת פיתוח פתרונות לאוכלוסייה המבוגרת. אנחנו נרגשים על הרחבת החממה אותה ייסדנו ביחד עם עמותת מטב, ועל כך שעל רקע הצלחתו של המחזור הראשון של חממת AEON, מצטרפים שני שותפים גדולים ומשמעותיים לחממה - התאגיד הבינלאומי קימברלי קלארק ובנק לאומי. אנו רואים בהצטרפותם של שני השותפים החדשים שלנו, צעד חשוב נוסף במסע ארוך לביסוסו של אקו-סיסטם שלם ליזמות בתחום הזקנה, אשר ייצר אימפקט חברתי משמעותי בארץ ובעולם כולו, וייתן מענה גם לביקוש הגדל של משקיעים בחדשנות בתחום ה-Ageing, ולביסוסה של ישראל כשחקנית מובילה בתעשיית ה-Social-Tech העולמית".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il