TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת רולטיים קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג התכשיטים הקנדי ITALGEM בישראל


מותג תכשיטי הגברים הקנדי ITALGEM
איטלג'ם (ITALGEM), מותג התכשיטים הבינלאומי, מגיע אלינו הישר מקנדה הרחוקה ונמכר ביותר מ- 36 מדינות בעולם
קבוצת רולטיים המתמחה בייבוא ושיווק שעונים ותכשיטים של המותגים הבינלאומיים המובילים בעולם קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג התכשיטים הקנדי לגברים ITALGEM.

איטלג'ם (ITALGEM), מותג התכשיטים הבינלאומי, מגיע אלינו הישר מקנדה הרחוקה ונמכר ביותר מ- 36 מדינות בעולם. המותג ידוע בעולם כאחד שמאתגר את גבולות החומר והסטייל בעיצוב התכשיטים לגברים ומביא עמו לידי ביטוי את האישיות הייחודית של כל אחד ואחד, תוך שימת דגש על עדכניות, סטייל ואיכות בלתי מתפשרת.

התכשיטים ישווקו בבלעדיות ברשת חנויות אימפרס ובאתר החברה. מחירי התכשיטים ינועו בין 280 ₪ ל – 740 ₪. כל התכשיטים עוברים אבטחת איכות קפדנית במשרדי החברה בקנדה, על מנת לענות על הדרישות והסטנדרטים הגבוהים ביותר.

ההשראה לעיצובים החדשניים מגיעה מכל מקום החל מנסיעות בעולם, מאומנות, מהטבע ועל לאופנה ומתורגמת לתכשיטים שעשויים בעיקר מ-stainless steel ומשולבים עם אלמנטים מסורתיים בתעשיית התכשיטים, כמו ציפוי זהב 18 קראט, ציפוי IP, Carbon fiber, עור ואבני חן. השילוב בין החומרים יוצר תכשיטים בעלי סטייל ייחודי, עמידים ומתאימים לשימוש יום יומי.

אלעד לוי משנה למנכ"ל קבוצת רולטיים מסר: "אנו מתרגשים להביא לישראל את הבשורה עם המותג "ITALGEM" לקטגוריית תכשיטי הגברים. היום הגברים בעלי מודעות גבוהה למראה החיצוני והתכשיט הפך לאביזר אופנתי ומקובל. הגבר הישראלי היום הרבה יותר מטופח, ויותר מודע לטרנדים אופנתיים".

עוד הוסיף: "ההחלטה לייבא את ITALGEM לישראל באה כדי לתת מענה לגבר הישראלי שרוצה לקנות תכשיט איכותי ואופנתי אך יחד עם זאת במחיר שווה לכל נפש".

קבוצת רולטיים עוסקת בייבוא ושיווק של מותגי שעוני יוקרה ואופנה בישראל. הקבוצה מפעילה את רשת אימפרס ורשת סווטש. בין מותגי השעונים המובילים: ברגה, הובלו, אומגה, לאונג'ין, אוריס, גוצ'י, טיסו, FILA, סווטש, אן קליין ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il