TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

צרפתי שמעון מעניקה טיפים לתכנון נכון של הדירה במסגרת תהליך הרכישה מהקבלן


חברת צרפתי שמעון
מאת: מעין גרינברג מנהלת מחלקת שינויי דיירים בחברת הבנייה צרפתי שמעון

10 טיפים לתכנון נכון של הדירה במסגרת תהליך הרכישה מהקבלן
מאת: מעין גרינברג מנהלת מחלקת שינויי דיירים בחברת הבנייה צרפתי שמעון

רוכשי דירות רבים מגיעים לא מודעים לעובדה שמלאכת תכנון הדירה מתחילה כבר בשלב שהיא עדיין "על הנייר" ולא בעיצומה של הבניה או מאוחר יותר. הבנה הזו היא המפתח לתכנון נכון של הדירה, תוך מקסום החלל בה והתאמתו באופן אופטימלי לצרכי המשפחה.

תכנון פיננסי. תכנון נבון ונכון חוסך הוצאות כספיות עתידיות / לא מתוכננות/ מיותרות. עבדו עם טבלת אקסל, הכינו תחשיב הוצאות משוער של השינויים, התוספות, השדרוגים ובעלי המקצוע הנדרשים ליישום השינויים. אך אל תשכחו שתמיד יהיו הוצאות לא צפויות ולכן יש להוסיף סכום נוסף שמהווה כ- 20% אקסטרה לכל הוצאות וזאת בכדי שלא תגיע לקו הסיום ללא יכולת כיסוי.


תכנון בהתאם למצב הכלכלי. במידה והתקציב לחוץ, ניתן לחלק את התכנון למשימות. מה חשוב לכם שיהיה בהתחלה, מה חייבים לעשות תוך כדי הבניה ומה ניתן לעשות לאחר מכן. לדוגמא: נקודת גז במרפסת לא ניתן לבצע לאחר התקנת הריצוף ולכן לא ניתן לוותר על הסעיף הזה במהלך הבניה.


מיפוי הצרכים. מיפוי צרכי המשפחה הוא אבן יסוד בתכנון הדירה, שכן חשוב לדעת מה בדיוק הלקוח מעוניין / צריך בדירה ואז לתכנן לפרוטרוט איך יראה כל חדר, איפה תמוקם מיטה/ שידה/ ארון/ שולחן כתיבה. מיקומי ריהוט מדויקים ישליכו על תכנון נכון של חשמל, לרבות מיקומי תאורה אופטימאליים בכל חלל גדול וקטן כאחד. בנוסף גם תכנית האינסטלציה תענה על הצרכים בצורה מקסימלית. מיפוי נכון מבעוד מועד ימנע תסכולים בעתיד.


תכנון לטווח ארוך. תמיד נסו לחשוב רחוק אל העתיד המשפחתי (מבחינת הרחבת או צמצום המשפחה) כמה נפשות יתגוררו בדירה? כמה שנים אתם מתכננים לגור בבית?


חשוב לשים לב בעת התכנון אלו מרכיבים בדירה לא יהיה ניתן לשנות בעתיד (כגון עמודים/ קירות תומכים) אך לדאוג לשמור על גמישות פונקציונלית לבצע שינויים גם בעתיד. למשל, בחברת צרפתי שמעון אנחנו ממקמים את הממ"ד בשולי הדירה כך ששאר חדרי הדירה יהיו פלקסאביליים וניתנים לשינוי גם בעתיד.

הפרדה בין החלל הציבורי. במידת האפשר, מומלץ בעת תכנון הדירה לבצע הפרדה בין החלל הציבורי, למשל סלון, מטבח, פינת אוכל - אל מול החלל הפרטי: חדרי השינה, חדרים רטובים ומרפסת השירות. ההפרדה יוצרת חלל פרטי ואינטימי לבני הבית ומאפשרת לבודד את המולת היום בחלל הציבורי.


אחסון אחסון אחסון. לאחר שכבר קנינו את בית חלומותינו, בבואנו לתכנן אותו, אחסון הוא אחד העוגנים החשובים. אחסון נכון מנצל את שטח הדירה באופן מירבי ויוצר חללים פנויים, מרווחים ולא עמוסים.
פרקטיות. היו פרקטיים. הכל יפה בקטלוג, אך האם ספת הסלון רחיצה ועמידה בכתמים? האם המטבח ידידותי לשימוש? האם החומר ממנו עשויות הדלתות לא ייהרס? בחרו את החומרים תוך התחשבות בנפשות המשתמשות/גרות בבית, התחשבו בילדים שהמוצרים יהיו נוחים לשימוש עבורם, ניקוי והתנהלות שוטפת. הבית צריך להיות כזה שגרים בו ולא מוזיאון, חשוב שהדברים יהיו שימושיים, פונקציונאליים ונוחים לעבודה ולחיי היום יום.


לא להיגרר לטרנדים. אופנות חולפות ולרוב הן לא שימושיות / פונקציונאליות. הימנעו מהן ועצבו את הבית לפי טעמכם האישי. בסופו של דבר הבית צריך להתאים לנו, הגרים בו ומבלים את מירב שעותינו בו. עם כל הכבוד למה שאולי הכי נחשב, הפריטים צריכים להתאים לבני הבית ולאופי החיים בו.

לא להעמיס. להימנע מהעמסת של ריהוט וחפצי נוי. לעיתים זה רק מעמיס על הבית ועל תחושת המרחב בו.
תנו לילדים להיות חלק מהתהליך. שתפו אותם, ספרו להם והיוועצו עימם. תנו להם תחושה שגם הם בחרו לפחות במרחב הפרטי שלהם...



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il