TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביקושים גבוהים בהנפקת אג"ח של חברת החשמל


חברת חשמל
חברת החשמל השלימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת 2 סדרות אג"ח חדשות. במסגרת הנפקת סדרות אג"ח 30 ו-31 נרשמו בקושים של כ- 2.7 מיליארד ש״ח.

חברת החשמל השלימה בהצלחה את השלב המוסדי במסגרת הנפקת שתי סדרות אג"ח חדשות: סדרה 30 (שקלית, מח"מ כ-5 שנים, פירעון בתשלום אחד ב-03/2024) וסדרה 31 (צמודת מדד, מח"מ כ 10.5 שנים, פירעון קרן לשיעורין, סופי ב-09/2031) וגייסה כ- 1.6 מיליארד ש״ח .

בסדרה 30 גייסה החברה כ- 0.4 מיליארד ש"ח בתשואה לפידיון של 2.55% במרווח של 0.99% מעל אג"ח ממשלתי.


בסדרה 31 גייסה החברה כ- 1.2 מיליארד ש"ח בתשואה לפידיון צמודה למדד של 2.39% במרווח של 1.53% מעל אג"ח ממשלתי צמוד.


זו ההנפקה הראשונה של חברת החשמל לאחר שהרפורמה והסדר הנכסים יצאו לדרך, השוק והגופים המוסדיים מביעים את אמונם ברפורמה בהסדר הנכסים ובחברת החשמל.

עיקר הביקושים התמקדו בסדרה ארוכת הטווח של החברה במח"מ מעל 10 שנים. עובדה המהווה הבעת אמון של המשקיעים לטווח ארוך בחברה וברפורמה שהושקה לאחרונה.

בהנפקה השתתפו גופים מוסדיים מובילים בשוק ההון המקומי ונתקבלו ביקושים בהיקף כולל של כ - 2.7 מיליארדי ש"ח.

הנפקת סדרות האג"ח בוצעה בהתאם לתשקיף המדף שפרסמה החברה בחודש אפריל 2018.

שלב המכרז הציבורי יתקיים ביום שני הקרוב .

יפתח רון-טל, יו"ר דירקטוריון חברת החשמל: חברת החשמל מתחדשת ומשנה את פניה באופן דרמטי במסגרת הרפורמה ההיסטורית . החברה יציבה פיננסית ומוכנה לאתגרי השוק התחרותי .


מדובר בשינוי שהוא לא פחות משינוי גנטי . החברה הופכת ליעילה , שקופה וטכנולוגית יותר.
ההנפקה מתרחשת בעיצומו של השינוי שיצעיד את החברה קדימה . הגופים הפיננסיים המוסדיים ממשיכים להביע אמון ביציבות הפיננסית של החברה ובניהול השמרני המפחית את הסיכונים לטווח הארוך. הבעת האמון באה לידי ביטוי בהיקפי ביקושים רחבים באופן משמעותי.

עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל : ההנפקה מתרחשת לראשונה כאשר חברת החשמל נמצאת הלכה למעשה בתוך תהליך יישום הרפורמה, במסגרתו הנהלת החברה והדירקטוריון מובילים את החברה לתהליך התייעלות עמוק הכולל פרישת עובדים והסדרה של מקטעי הפעילות, התמקדות במקטעי ההולכה, לצד המשך המיקוד בשירות ללקוח והשקעה בתשתיות. תהליך זה צפוי על פי כל ההערכות, כולל של חברות הדירוג החיצוניות, דוגמת מדרוג, להביא להפחתת החוב של החברה ובכך לחזק ולהעמיק את האיתנות הפיננסית של החברה".

אבי דויטשמן, סמנכ"ל הכספים בחברת החשמל: "ההנפקה הנוכחית שיקפה פעם נוספת את אמון המשקיעים בחברת החשמל. הקשר השוטף עם המשקיעים יצר תשתית של יחסי שקיפות ואמון המהווים בסיס איתן למהלכים הפיננסיים של חברת החשמל ובראשם ניהול החוב".
מפיצי ההנפקה הינם פועלים אי.בי.אי. - חיתום והנפקות בע"מ ודיסקונט חיתום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il