TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברות סיילפורס ואפל משתפות פעולה בכדי ליצור את שירותי ניהול הלקוחות המובילים בעולם למכשירים ניידים


סיילספורס
סיילספורס ואפל יעצבו את האפליקציה של סיילפורס, בכדי לספק ללקוחות חוויות עשירות וייחודיות במערכת ההפעלה של אפל, עם יכולות מיוחדות למכשירים כגון קיצורי דרך לSiri , זיהוי פנים, צ׳אט לעסקים ועוד.
חברת סיילפורס המובילה העולמית בתחום הCRM וענקית הטכנולוגיה אפל, מודיעות היום על שותפות אסטרטגית המחברת בין תכנת הCRM המובילה בעולם ומערכת ההפעלה למכשירים הניידים של אפל (iOS), המתקדמת בעולם, דבר שיאפשר אפליקציות חדשות לעסקים. סיילספורס עובדת בשיתוף עם אפל לעיצוב האפליקציה שלה מחדש, כך שתחבוק את מערכת ההפעלה של אפל עם מאפיינים ייחודיים לiOS. כמו כן, שתי החברות יספקו משאבים וכלים למיליוני המפתחים של סיילספורס לבניית אפליקציות עם ערכת פיתוח תוכנה, למערכת ההפעלה לנייד של אפל. בנוסף, יפעילו החברות קורס פיתוח אפליקציות ספציפי למערכת ההפעלה בTrailhead, פלטפורמת הלמידה החינמית ברשת של סיילספורס.

טים קוק, מנכ״ל אפל, אמר: ״אנו נרגשים לעבוד בשיתוף עם סיילספורס ומתרגשים מהעובדה ששירות הCRM המוביל בתעשייה יקיף את מערכת ההפעלה לנייד שלנו, תוך מתן מאפיינים מיוחדים וייחודיים באייפון ובאייפד. עם השילוב העוצמתי בין המכשירים הטובים ביותר של אפל ומערכת ההפעלה הטובה ביותר לעסקים – יחד עם אפליקציות הבנויות בתוך המערכת וערכת פיתוח החומרה החדשה של סיילספורס, אנו נוכל לספק חוויות לקוח מדהימות לעסקים ברחבי העולם״.

מארק באניוף, מנכ״ל משותף ויו״ר סיילספורס אמר: ״בשותפות זו אנו מביאים את מערכת ניהול קשרי הלקוחות המובילה בעולם יחד עם אייפון ואייפד, המכשירים הטובים בעולם לעסקים. סיילספורס ואפל יחדיו, מגדירות מחדש עידן של חדשנות למכשירים ניידים, עם אפליקציות הבנויות בתוך מערכת ההפעלה של הiOS ומתן גישה לאתר trailhead להעצמת מיליוני בני אדם ללמוד את הכלים הנדרשים בשביל העבודות של העתיד״.

עיקרי השותפות העסקית יכללו:

אפליקציות לעסקים של סיילספורס בנויות בתוך המערכת: סיילספורס, בשיתוף עם אפל יעצבו מחדש את האפליקציה של סיילפורס בכדי לספק ללקוחות חוויות עשירות וייחודיות במערכת ההפעלה של אפל, עם יכולות מיוחדות למכשירים כגון קיצורי דרך לSiri, זיהוי פנים, צ׳אט לעסקים ועוד. כמו כן, סיילספורס תציג את אפליקציית הלמידה שלה Trailhead לראשונה במערכת ההפעלה של אפל בלבד. השותפות תביא עמה אפליקציות לiOS לתעשיות ועסקים קטנים שישרתו את הצרכים הייחודיים ללקוחותיהם.

העצמת המפתחים של סיילספורס בiOS-: אפל וסיילספורס מפתחים לראשונה את ערכת פיתוח התוכנה למובייל המותאמת לswift, שפת התכנות המתקדמת של אפל. ערכת פיתוח התוכנה תאפשר לעסקים ומפתחים לבנות ולפרוש אפליקציות לאייפון ואייפד על פלטפורמת הLightning של סיילספורס ובכך תוסיף למאות ואלפי האפליקציות לעסקים הנמצאות בחנות האפליקציות כיום.

האצת הלמידה למפתחים וצמיחת קריירות: אפל וסיילספורס מאמינות מאוד בדמוקרטיזציה של הטכנולוגיה ובהעצמת מפתחים – מכל רמת חינוך או רקע – ללמוד כישורים לעבודות של ההווה והעתיד. בכדי לתמוך הכשרת מפתחים והכשרתם תוך צמיחת הקריירה שלהם, אפל משיקה מסלול לימוד פיתוח חדש שתלמד כל אדם איך לבנות אפליקציות הבנויות בתוך מערכת ההפעלה הניידת בעזרת XCode ושפת התכנות Swift.

משתתפי כנס Dreamforce 2018יקבלו הצצה מקדימה על ההצעות החדשות של אפל וסיילספורס בחדר בדיווחים של סיילספורס או באזור ה Trailhead
למידע נוסף בנוגע לשותפות בקרו באתרים הבאים:
salesforce.com/apple
apple.com/business/partners

נגישות:
להתחיל את פיתוח האפליקציות לiOS יש לגשת לאתר trailhead.com/apple.
ערכת פיתוח התכנה החדשה למובייל תהיה זמינה עד סוף 2018
האפליקציה לנייד החדשה של סיילספורס תהיה זמינה בתחילת 2019; האפליקציה הראשונה של Trailheadתושק לראשונה מאוחר יותר במהלך 2019

אודות אפל
חברת אפל עשתה מהפכה בטכנולוגיה אישית עם הכנסת מחשב המאקינטוש ב1984. כיום, אפל מובילה את עולם החדשנות עם האייפון, אייפד, מאק, שעון אפל וטלוויזיית אפל. ארבע התוכנות של אפל לפלטפורמות השונות – iOS, macOS, watchOS, tvOS - מספקות חוויות מושלמות בין כל המכשירים של החברה ומעצימות אנשים בעזרת שירותים פורצי דרך כגון חנות האפליקציות, אפל מיוזיק, אפל pay וiCloud. לאפל מעל ל100,000 עובדים האמונים על בניית המוצרים הטובים ביותר בעולם ולהשאיר את העולם במצב טוב יותר ממה שקיבלנו אותו.

אודות סיילפורס
סיילספורס, המובילה העולמית בתחום ה-CRM, מסייעת לחברות להתחבר ללקוחותיהן בדרכים חדשות לגמרי. מאז 1999 סיילספורס מקדמת דמוקרטיזציה של הטכנולוגיה העסקית עבור חברות בכל גודל ובכל תעשייה. עם שירותי הענן מהמתקדמים בעולם, המאוגדים תחת פלטפורמה מהימנה אחת של סיילספורס ומשתרעים על פני מכירות, שירות, שיווק, מסחר, קהילות, מערכות לשיתוף פעולה ועוד, פלטפורמתCustomer Success של Salesforce תבטיח יותר מ -1.7 טריליון עסקאות B2B ו- B2C השנה ליותר מ -150,000 לקוחות. בנוסף, מחקר שנערך לאחרונה על ידי חברת IDC מעריך כי עד שנת 2022 המערכת האקולוגית של סיילספורס תוביל ליצירת 3.3 מיליון מקומות עבודה חדשים, ויותר מ-859,000,000 $ הכנסות מעסקים חדשים ברחבי העולם.
למידע נוסף על סיילספורס, בקרו באתר:
www.salesforce.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il