TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SAP חושפת מודל תמחור חדש ראשון מסוגו


המודל פותח יחד עם קבוצות המשתמשים, והוא מציג גישה חדשה המתמקדת בשקיפות

ענקית התוכנה SAP, בזכות שיתוף חסר תקדים עם קבוצות משתמשים, לקוחות, שותפים ואנליסטים בתעשייה, הכריזה על מודל מכירות, בקורת ותמחור חדש עבור מדיניות הרישוי בגישה הדיגיטלית שלה, המוגדרת כ-'גישה עקיפה'. הגישה החדשה תציע שקיפות ותקל על הלקוחות לשלם ולהשתמש ברישיונות התוכנה של SAP. בנוסף, בשיטה החדשה תהיה הבחנה ברורה בין גישה ישירה/אנושית לבין גישה עקיפה/דיגיטלית, תוך שימוש בכללים ברורים להתקשרות לצורכי רישוי, בקורת ותאימות.


מודל תמחור חדש
המודל החדש - הראשון מסוגו בתעשיית התוכנה הארגונית - מתייחס לאתגרים עמם צריכים להתמודד חלק מהלקוחות בכל הקשור לתמחור עבור גישה עקיפה/דיגיטלית.
בהיבט ההיסטורי, עבור רוב תרחישי השימוש, לקוחות בדרך כלל שילמו עבור SAP ERP לפי מספר המשתמשים. ככל שיותר מערכות התחילו לגשת למערכות של SAP, נוצר אתגר עבור הלקוחות שביקשו מודל תמחור חלופי.


בהסתכלות קדימה, SAP מבחינה בין:
גישה ישירה על ידי משתמשים (קיימת היום) שתתומחר על פי מספר משתמשים.
גישה עקיפה / דיגיטלית: גישה על ידי צד ג', IOT (חדש)
המודל החדש של SAP מקשר לליבה הדיגיטלית - SAP S/4HANA ו- SAP S/4HANA Cloud- כמו גם לפתרון SAP ERP.
לקוחות קיימים יכולים לבחור להישאר במודל הנוכחי או לעבור למודל התמחור החדש המבוסס על מסמכים, בהתאם למודל המתאים עבורם לפתרונות SAP בהם הם משתמשים וליוזמות המעבר לעולם הדיגיטלי שלהם.
כדי לעזור ללקוחות מציעה החברה מספר פתרונות המרה שיאפשרו להם לעבור מהתמחור הנוכחי לתמחור החדש.


הפרדה ברורה בין מכירת רישיונות לבקורת ותאימות
SAP הציגה גם שינויים ארגוניים חדשים שמבדילים בין מחלקות ותהליכי מכירת הרישיונות לבין מחלקות ותהליכי הבקורת
לקוחות ו-SAP נקלעו לפעמים למאבקים לצורך יישוב הסכמים מסחריים ישנים והתאמתם לדרישות ולתפוקות של רמות הפעילות הדיגיטליות המודרניות. בשילוב עם דיונים ממושכים המתייחסים לרכישות תוכנה חדשות, זה יכול לעיתים לגרום להרגשה של תסכול.
מעכשיו והלאה, השינוי הארגוני יאפשר לשני התהליכים הללו להתרחש ללא תלות זה בזה, דבר אשר יוביל את הלקוחות ואת אנשי המקצוע המתמקדים בלקוחות של SAP לשתף פעולה בחופשיות רבה יותר.
SAP מתכננת בנוסף להציג כלים שיאפשרו ללקוחות למדוד את השימוש וצריכת הרישיונות שלהם בעצמם, באפיון של שירות עצמי.

לוח זמנים ומידע נוסף
SAP כבר התחילה להפעיל באופן הדרגתי את מודל הרישוי, המכירות והבקורת החדש החל מאפריל 2018, והיא תמשיך לספק בחודשים הקרובים משאבי לימוד וכלים שיעזרו ללקוחות ללמוד ולהבין באופן מלא את גישת הרישוי החדש ולהחליט מה המודל הנכון עבורם.


"המטרה של SAP היא ליצור יחסים ממושכים עם הלקוחות שלה המבוססים על אמון, אמפתיה ושקיפות. לאחר שבדקנו לעומק את התהליכים ואת הנהלים שלנו בהיבט של גישה לא ישירה - ובהתבסס על משוב נרחב - אנחנו משיקים את המדיניות החדשה הזו לאנשי המכירות שלנו כדי להבטיח שהלקוחות שלנו יקבלו את התמורה הטובה ביותר מהפתרונות שאנו מציעים להם. שיתפנו פעולה עם כל בעלי העניין כדי ליצור מודל תמחור מודרני שמספק בהירות מובילה בתעשייה עבור חדשנות דיגיטלית עם SAP", אמרה אדייר פוקס-מרטין, נשיאה משותפת לפעילות צרכנים גלובלית.


"לאחר שהקשבנו ללקוחות שדיווחו על מצבים של חוסר תאימות לרישוי, אנחנו מאמינים שההתאמות היו הכרחיות. עם מודל תמחור ורישוי ברור ומדיניות מכירות ובקורת עקבית גלובלית, אנחנו מספקים כעת שקיפות משופרת ללקוחות שלנו", אמר כריסטיאן קליין, סמנכ"ל תפעול בחברה.


"אני משבח את SAP על כך שיזמה דיאלוג פתוח ומלא מחשבה עם הלקוחות בנוגע לרישוי. ביצענו התקדמות עצומה בנושאים חשובים רבים, ועליהם אנחנו מכריזים. בנוסף אנו מספקים פרטים נוספים ותובנות לגבי העתיד. אני כבר מצפה לשמוע את התגובות מהקהילה בזמן שאנחנו ממשיכים את המסע החשוב הזה יחד עם SAP", אמר ג'ף סקוט, מנכ"ל, קבוצת משתמשי SAP באמריקה.


"ההמרה הדיגיטלית הניעה את הארגונים לחשוב מחדש על הדרך בה הם יוצרים ערך עסקי עבור הלקוחות שלהם. בזמן שארגונים ממירים את המודלים העסקיים שלהם ממכירת מוצרים לשירותים, שירותים לחוויות, וחוויות לתוצאות, הם גם מפתחים את מודל התמחור שלהם. ספקיות תוכנה ארגונית מחפשות ליצור מודל תמחור מודרני שיתאים למחירים שמבוססים על תוצאות, ובנוסף הן צריכות למצוא מודלים שיאפשרו ללקוחות להישאר בנתיב, לקבל תמורה עבור ההשקעות הקיימות שלהם, ולעבור לשימוש במודלים עסקיים חדשים באופן הוגן והגון ללקוחותיהם", אמר ריי ואנג, מנכ"ל, חברת המחקר קונסטליישן.

אודות SAP
SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר. SAP מעצימה ארגונים ואנשים על מנת לעבוד יחד טוב יותר ויעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il