TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרולוג'יק תפיץ בישראל את פתרונות נראות והגנת הרשת של NetFort


ליאור לוי,מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק,
NetFort הינה ספקית של סוויטת פתרונות לנראות (visibility), ניטור והגנה על תעבורת הרשת הארגונית

חברת פרולוג'יק (Prologic), המתמחה בייעוץ, יישום והטמעה של פתרונות לתחומי תשתיות מחשוב, אבטחת מידע, וייצוג של חברות טכנולוגיה גלובאליות בישראל, מודיעה על חתימה של הסכם הפצה ושיווק לפתרונות חברת NetFort בשוק הישראלי.


NetFort הינה ספקית של סוויטת פתרונות לנראות (visibility), ניטור והגנה על תעבורת הרשת הארגונית. מוצר הדגל של החברה הינו LANGuardian הכולל טכנולוגיה ייחודית המעניקה יכולת ראייה עמוקה ומלאה של המתרחש בתעבורת הרשת הארגונית (deep packet inspection), והיא ניתנת להורדה ולפריסה מהירה על גבי התקנים פיסיים או וירטואליים המצויים ברשת הארגונית. הפתרון מאפשר גם יכולות לבקרה וניטור מלאות של המשתמשים ברשת הארגונית, זיהוי ומניעה של בעיות רוחב פס ברשת, יכולת מעקב אחורה של פעילות משתמשים ברשת ומקורות המידע הארגוניים, לנטר גישת משתמשים למאגרי מידע מסווגים, זיהוי פעילויות חריגות ברשת, דיווח פרואקטיבי למנהלי הרשת, ניטור מתקפות סייבר נגד הרשת הארגונית – בדגש על מתקפות כופרה, ועוד. הפתרון כולל אינטגרציה ושדרוג היכולות של ספקיות טכנולוגיה נוספות, דוגמת: SolarWinds, מקאפי, VMware, ופתרונות SIEM של splunk, Radar ו-ManageEngine.


חברת NetFort האירית הוקמה בשנת 2002 ועל לקוחותיה נמנים מגוון ארגונים – החל מארגוני SME ועד אנטרפרייז – בהם ארגונים מסקטורי פיננסים, הייטק, תשתיות, בריאות, אקדמיה, וממשלה. על לקוחות NetFort נמנים: הצי האמריקאי, הונדה קנדה, בריטיש טלקום, ANZ Bank, זיילינקס (Xilinx), London School of Economics, ועוד.


פרולוג'יק הינה חברה מובילה בתחום תשתיות המחשוב, המספקת שירותי אינטגרציה, מיקור חוץ, ושירותי ייעוץ מתמחים (Professional Services). כמו כן, החברה מפעילה פעילות ייעודית המתמחה בייצוג של חברות טכנולוגיה בינלאומיות בשוק המקומי.


ליאור לוי,מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק, מציין כי "תחום ניטור הרשת והמשתמשים נמצא בצמיחה מתמדת, וההערכות העולמיות מדברות על קצב צמיחה של 10 עד 15 אחוזים לשנה. הסיבה היא המורכבות הגדלה של הרשת מצד אחד, והמודעות הגדלה לסיכונים לארגון כתוצאה מדליפת מידע מסווג מצד שני. NetFort מספקת מענה איכותי וברמה גבוהה לסוגיות אלו ובעלויות סבירות והגיוניות. הסוויטה של NetFort גם מספקת ערכים נוספים ומשדרגת את היכולות של כלי ניטור רשת הקיימים כבר במגזר הארגוני – דוגמת אלה של SolarWinds, והפתרון המשולב של שתיהן מספק יכולות חדשות למנהלי התשתיות והרשת בארגון."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il