TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Cyberwrite הישראלית נבחרה על ידי חברת המחקר גרטנר כ-Cool Vendor לשנת 2018


Cyberwrite
החברה מספקת טכנולוגיה ייחודית לניהול סיכונים לפוליסות ביטוח כנגד מתקפות סייבר עבור חברות ביטוח ברחבי העולם

ההכרה כ-Cool Vendor על ידי גרטנר נחשבת לאינדיקטור בחיזוי הצלחתן העתידית של חברות ומגיעה כשנה לאחר שהחברה גייסה סבב השקעה מקרנות הון סיכון בסיליקון ואלי ואירופה


חברת Cyberwrite הישראלית נבחרה על ידי חברת המחקר גרטנר (Gartner) כ-Cool Vendor לשנת 2018 בתחום הביטוח. סייברייט הנה אחת מבין ארבע חברות בלבד אשר נבחרו בתחום ה-InsurTech מכל רחבי העולם מתוך כאלף שנסקרו. ההכרה הבינלאומית המתלווה לבחירה זו צפויה לשים את Cyberwrite על הרדאר של חברות ביטוח נוספות המחפשות מענה טכנולוגי לתחום החדש של ביטוחי סייבר – שוק אשר מוערך כי יגיע ל-20 מיליארד דולר פרמיות שנתיות בשנים הקרובות. חברות שזכו בעבר בהכרה זו דיווחו על עלייה בהכנסות, גידול בכמות עסקאות, וחלקן נרכשו ואף הגיעו להנפקות. בין החברות שנבחרו בעבר -Dropbox , Waze, Adallom ו-Trusteer שנרכשה ע״יIBM ב-800 מיליון דולר.


כל שנה מפרסמת חברת המחקר גרטנר מחקר הסוקר תחומים אשר נמצאים בליבת העיסוק של ארגונים ברחבי העולם, ומציינת לטובה מספר מצומצם של חברות טכנולוגיה מבטיחות בכל תחום. ההגדרה ל-Cool Vendor היא חברה שהינה ספקית פתרונות טכנולוגיים חדשניים אשר מאפשרת ללקוחותיה לעשות דברים שעד עתה לא יכלו לעשות, בעלת השפעה משמעותית על עסקי הלקוחות, ומרתקת – חברה אשר תפסה את תשומת הלב של האנליסטים וחוקרי גרטנר.


חברת Cyberwrite פיתחה טכנולוגיה ומודל ייחודיים אשר מאפשרים ביצוע הערכות סיכון ביטוח סייבר בזמן אמת ובמהירות לגבי לקוחות בגודל קטן ובינוני. השירות מוצע לחברות ביטוח ולסוכנויות אשר מוכרות פוליסות סייבר ללקוחותיהן, ונמצא בשימוש בארה״ב ובאירופה. בעוד שחיתום לקוחות גדולים מתבצע באופן מעמיק על ידי צוותי אנליסטים מומחים בפגישות עם הלקוחות, חברות הביטוח מתקשות לייצר הערכות סיכונים ללקוחות קטנים יותר אשר מהווים את חלק הארי של השוק ואשר לא משתלם כלכלית לשלוח אליהן צוות אנליסטים. הקושי בלייצר הערכות לרמות סיכוני הסייבר שלקוח חשוף אליהן, כמו גם לנזק הפיננסי הפוטנציאלי שאירוע סייבר עלול לייצר, מקשה על תמחור פרמיות וחיתום הפוליסה.


לשם כך מציעה Cyberwrite טכנולוגיה ראשונה מסוגה של Cyberprofiling אשר אוספת מידע רב בזמן אמת ומתרגמת אותו לסיכון ספציפי לכל חלקי הפוליסה השונים של חברת הביטוח. התוצאה מוצגת בצורה פשוטה להבנה אשר לא מצריכה מן המשתמשים להיות מומחי סייבר. כמו כן עושה סייברייט שימוש במודלים ביטוחיים ובאלגוריתמים של Machine Learning על מנת להציע לחברת הביטוח וללקוחות שלהן את הכיסוי המתאים ביותר לעסק שלהם תוך מתן דגש על ניתוח הנזק הפיננסי הצפוי לחברה בעקבות מתקפה.
בנוסף מספקת החברה מערכת ניתוח מידע המאפשר מענה לדרישות רגולטוריות שונות של ענף הביטוח כדוגמת Solvency II באמצעות מודלים לניהול סיכון סייבר מצרפי של מבוטחים.


לדברי ניר פרי, מנכ"ל Cyberwrite : "אנו גאים מאוד להיכלל ברשימה היוקרתית של גרטנר כאחת מארבע חברות בלבד בתחום ה- Insurtech אשר קיבלו ההכרה כ-Cool Vendor ברחבי העולם בשנת 2018. המערכת שלנו תורמת רבות ללקוחותינו בארה״ב ובאירופה ומקדמת באופן משמעותי את עבודתם בתחום ביטוח סייבר. באמצעות המוצר שלנו, מבוטחים מקבלים את הפוליסה המתאימה להם ביותר, ובכך בית העסק מקבל את התמיכה לה הוא נדרש בעת צרה. ביטוח סייבר הינו המוצר היחיד אשר מחזיר כסף ללקוח לאחר מתקפה אשר מאפשר לכסות את הנזק שנגרם. את זה לא עושה הפיירוול וגם לא האנטי וירוס, לכן אנו מאמינים כי כל בעל עסק יקנה ביטוח סייבר בעתיד״.


מאז 2004, מסייעות המלצות Cool Vendors של גרטנר לארגונים ברחבי העולם בקבלת החלטות רכש מחברות טכנולוגיה על ידי הגברת החשיפה הגלובאלית והצבתן בחזית ההתעניינות העולמית בתחומים העסקיים השונים. בין היתר, המלצות גרטנר מגיעות לחברות גדולות המחפשות פתרונות ייחודיים לבעיות עסקיות, לחברות ענק המחפשות לרכוש חברות טכנולוגיות חדשניות, למשקיעים המחפשים הזדמנות השקעה נבונה, ולאנליסטים ועיתונאים המחפשים את הסיפור הבא. בסקר הנערך בקרב חברות אשר נבחרו בעבר, 65% מהמנהלים הצהירו כי להכרה כ-Cool Vendor היתה השפעה משמעותית על הצמיחה בהכנסות החברה ועל היכולת לסגור עסקאות בצורה מהירה יותר; מאז 2009, כ-15% מהחברות נרכשו על ידי ענקיות טכנולוגיה אשר חיפשו לנצל הזדמנויות לרכישת חידושים ייחודיים ולמעלה מ80% עדיין קיימות ופעילות.


רקע על Cyberwrite:
סייברייט הוקמה ב-2016 ע״י צוות אשר מגיע הן מתחום הסייבר והן מתחום הביטוח. מנכ"ל החברה הוא ניר פרי, אשר בעברו שימש כיועץ ניהול סיכוני סייבר ב- Accenture ו-PwC ופעיל בתחום משנת 2001. ה- Chief Data Scientist של החברה הוא רמי פריינט, לשעבר מנהל הסיכונים הראשי ואקטואר ראשי של קבוצת 'הכשרה חברה לביטוח', ובעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בבניית מודלים ביטוחיים. סמנכ״ל המחקר והפיתוח הוא גיורא קוסוי, בעל למעלה מ-20 שנות ניסיון בחברות כגון IBM, ו- Cisco בתחום פיתוח תוכנה.
לחברה שמונה עובדים בישראל (תל אביב) ובחו״ל, ולקוחותיה נמצאים בארה״ב ובאירופה. משקיעי החברה כוללים את קרן ההון סיכון האוסטרית SpeedInvest, 500startups, Plug&Play מסיליקון וואלי וכמו כן בכירים מעולם הביטוח בארה״ב ומשקיעי אנג׳ל ישראלים. בין יועצי החברה נמצאים שמוליק רגב ממקימי טראסטיר, וענבר רז הנחשב לבעל שם בינלאומי בתחום הסייבר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il