TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אבנט תקשורת מונתה למפיצה של מוצרי אודיוקודס בישראל


אבנט
מערך ההפצה של אבנט, שמונה מאות משווקים, יפעל להרחבת המכירות במגזר הארגוני ובמגזר העסקים

חברת אבנט תקשורת (מקבוצת רד-בינת) מונתה למפיצה של פתרונות אודיוקודס בישראל בתחומי התקשורת הארגונית מבוססת IP. המינוי ייתן את האות להרחבת מאמצי השיווק והמכירות של פתרונות אודיוקודס בשוק הישראלי. אבנט תקשורת תפעיל את מערך ההפצה שלה – המונה מאות משווקים ברחבי הארץ – להרחבת פעילות המכירות הן במגזר הארגונים הגדולים והן בקרב מאות אלפי עסקים בישראל.


אודיוקודס היא חברה גלובלית שמפתחת במרכז המו"פ שלה בישראל סל של פתרונות תקשורת מבוססי IP ביניהם: פתרונות משלימים ל-Skype for Business ול-Microsoft Teams, פתרונות Voice ונתונים לארגונים, תשתיות IP למוקדי שירות ופתרונות לספקי שירות שמסייעים לפריסה מהירה של שירותי IP. הפתרונות משווקים ב-100 מדינות והוטמעו בקרב ארגונים גדולים, עסקים קטנים ובינוניים וספקי שירות. בין הלקוחות ניתן לציין 50 מתוך 100 החברות ברשימת פורצ'ן ו-66 מתוך 100 ספקי השירות הגדולים בעולם.


ליאור אלדמע משנה למנכ"ל בחברת אודיוקודס: "אנו מצפים להפיק ערך רב מהשותפות עם אבנט תקשורת, חברה בעלת ניסיון רב המפעילה את מערך ההפצה הגדול בישראל בתחום המחשוב העסקי. יתרה מכך, מעמדה של אבנט כמפיצה הראשית של מוצרי מיקרוסופט בישראל הוא מנוף גדול לפתרונות של אודיוקודס בתחומי Skype for Business ו-Microsoft Teams. יש סינרגיה רבה בין החברות בתחום זה ואבנט תוכל להציע את מוצרינו המשלימים לפתרונות הללו בארגונים המבוססים על תשתיות ה-IP של מיקרוסופט".


שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת: "לפתרונות אודיוקודס יש פוטנציאל אדיר בשוק הישראלי, בעת שארגונים גדולים, קטנים ובינוניים נוטשים מערכות תקשורת ישנות ויקרות ומחפשים פתרונות IP מתקדמים וחסכוניים. אנו נסתייע במלוא הניסיון שצברנו בעשרים השנים האחרונות וברשת ההפצה שלנו, שהיא מהגדולות בארץ, לממש את הפוטנציאל הגלום בסל הפתרונות המגוון של אודיוקודס".


אבנט תקשורת היא המפיצה בישראל של שורה מותגים בינלאומיים מובילים וביניהם: Microsoft, Hitachi Vantara, Commvault, Avaya, Adobe, SAP, Sophos ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il