TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרויקט מחקר של פלוריסטם ואונ' אינדיאנה לטיפול בפגיעות קרינה זכה במענק של 2.5 מיליון דולר ממשרד הבריאות האמריקאי (NIH)


פלוריסטם
מטרת מחקר זה היא לאיסוף מידע שיקדם אישור שיווק של-PLX-R18 כטיפול בפגיעות קרינה חמורות

חברת פלוריסטם (PSTI) המובילה בפיתוח מוצרי ריפוי תאיים המבוססים על תאים המופקים משיליה אנושית, מודיעה היום (ב') כי המכון לחקר אלרגיות ומחלות מדבקות בארה"ב (NIAID) שהינו זרוע של המכון הלאומי לבריאות בארה"ב (NIH), העניק לאוניברסיטת אינדיאנה מענק בסך 2.5 מיליון דולר לצורך ביצוע מחקרים במוצר התאי של חברת פלוריסטם, PLX-R18 כטיפול בפגיעות קרינה חמורות (ARS).


מטרת פרויקט מחקרי זה היא להרחיב את הניסויים ב-PLX-R18 כך שיכללו בחינה של יעילות התרופה באוכלוסיות נוספות כגון קשישים וילדים וכן השוואה של יעילות הטיפול והאינטראקציה עם תרופות נוספות כגון G-CSF. המידע שייאסף בשנה הראשונה, מתוך 5 השנים שבהן ייערך פרויקט המחקר, ייתמוך בבקשה של פלוריסטם ל-FDA לקבלת אישור שיווק של PLX-R18 לטיפול ב-ARS.


המענק בסך 2.5 מיליון דולר ניתן במסגרת הסכם לשיתוף פעולה מחקרי של 5 שנים אותו תוביל פרופ' קריסטין אורשל מאוניברסיטת אינדיאנה. כחלק מההסכם, פלוריסטם תקבל תשלום עבור אספקת התאים למחקרים השונים.


בהמשך לתוצאות החיוביות שהתקבלו בניסוי מקביל-שלב II אשר נערך בחיות גדולות, דרך מסלול החיות של ה FDA ומומן על ידי ה-NIAID, פלוריסטם מצויה כעת בשיחות עם ה-FDA ומספר גופי ממשל בארה"ב במטרה לקבל אישור ומימון לניסוי הפיבוטאלי המכריע.


יקי ינאי, מנכ"ל משותף ונשיא פלוריסטם אמר היום: "אנו שמחים מאוד על קבלת התמיכה מה-NIH באמצעות המענק שניתן לאוניברסיטת אינדיאנה שיעזור לקדם את אישור המוצר שפיתחנו כטיפול ב-ARS. פלוריסטם מצפה לעבוד בשיתוף פעולה עם החוקרים המנוסים של אוניברסיטת אינדיאנה ומאמינה כי מחקרים אלו יספקו לחברה מידע משמעותי אשר יתמוך בניסוי הפיבוטאלי".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il