TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת התעופה טורקיש אירליינס מאשרת רכישה של 25 מטוסי בואינג 787-9 דרימליינר נוספים


טורקיש איירליינס
טורקיש איירליינס הייתה לחברת התעופה ה-71 בעולם, שמזמינה את מטוס הבואינג 787 דרימליינר, המתקדם ביותר בעולם

יצרנית המטוסים המובילה, בואינג, וחברת התעופה טורקיש איירליינס, חברת התעופה הלאומית של טורקיה, הודיעו על השלמת ההזמנה ל-25 מטוסי דרימליינר 787-9, ובנוסף אופציות לרכישת חמישה מטוסים נוספים מדגם זה. עסקת הענק תאפשר לחברת התעופה המובילה להמשיך ולשדרג את חווית הטיסה של קהל לקוחותיה, תוך מתן מענה איכותי לביקוש הגובר לטיסו היוצאות מנמל הבית של טורקיש אירליינס.


טורקיש איירליינס הייתה לחברת התעופה ה-71 בעולם, שמזמינה את מטוס הבואינג 787 דרימליינר, המתקדם ביותר בעולם. עד כה, רשמה בואינג מספר חסר תקדים של יותר מ-1,300 הזמנות למטוסים מדגם זה, מה שהפך את מטוס הדרימליינר למטוס רחב הגוף הנמכר במהירות הגבוהה ביותר בהיסטוריה של בואינג.


"אנו גאים על השותפות ארוכת השנים עם טורקיש אירליינס ועל הרחבת שיתוף הפעולה בין בואינג לבין נושאת הדגל הטורקית" אמר קווין מקאליסטר, נשיא ומנכ"ל חברת בואינג מטוסים מסחריים. "אנחנו מברכים את טורקיש אירליינס על הצטרפותה לקבוצת חברות תעופה העולמיות שבחרו בבואינג 787 והפכו את הדרמליינר למטוס רחב הגוף המועדף בשוק. אנו סבורים כי בטורקיש אירליינס ייהנו מהיעילות והחסכוניות של הדרמליינר, התוספות החדשניות, טווח הטיסה המורחב ותא הטייס המשודרג והמותאם אישית של המטוס החדש."


מר אילקר אייג׳י (İlker Aycı), יו״ר דירקטוריון טורקיש אירליינס, אמר: "אנו שמחים על השלמת תהליך ההזמנה מול בואינג. עסקה זו מבטאת את היתרון המשמעותי של טורקיש אירליינס ושל כל תעשיית התעופה הטורקית. בחרנו להוסיף לצי המטוסים שלנו את הבואינג דרמליינר, אחד המטוסים החדשים והטובים ביותר בעולם. המטוס החדש יצטרף לצי המטוסים הגדל והמתחדש שלנו, כבר בשנת לקראת 2023, שנת חגיגות ה-100 של טורקיה." עוד הוסיף: "מטוסי בואינג 787 החדשים יאפשרו לנו להמשיך בתכנית הרחבת הפעילות הגלובאלית שלנו. כניסתו של מטוס חדש זה תגדיל את שביעות רצונם של הנוסעים שלנו ותשדרג את חוויית הטיסה".


משפחת 787, הדרימליינר
סדרת בואינג 787 דרימליינר הינה משפחת המטוסים החדשים והיעילים ביותר בשוק. מאז 2011, יותר מ- 640 דרימליינרים נכנסו לשירות, כשהם משרתים מעל ל- 226 מיליון אנשים ביותר מ-680 מסלולי טיסה ברחבי העולם, תוך חיסכון של כ- 22 מיליארד פאונד של דלק.
בואינג 787-9, הארוך בשישה מטרים ממטוס ה-787-8, מרחיב את משפחת הדרימליינרים, עם טווח טיסה ארוך יותר ויכולת נשיאה של מספר רב יותר של נוסעים וכבודה. המטוס מסוגל להטיס 290 לקוחות, בתצורה טיפוסית של שתי מחלקות, למרחק של עד 14,140 קילומטרים.


על חברת התעופה הטורקית
חברת התעופה טורקיש איירליינס, שנמל הבית שלה ממוקם באיסטנבול, נושאת מעל 60 מיליון לקוחות בשנה, עם טיסות ישירות ל-301 יעדים ב-121 מדינות שונות בעולם. חברת התעופה קיימה את הטיסה הראשונה שלה בשנת 1933 ואת הטיסה הבינלאומית הראשונה בשנת 1947. חברת התעופה הטורקית נוסדה בשנת 1933 עם צי של חמישה מטוסים שהטיסו 28 נוסעים בלבד. כיום חברת התעופה, הנחשבת לחברה הלאומית של טורקיה והיא בעלת צי מפואר של 328 מטוסים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il