TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביקוש חסר תקדים לפלטפורמה של Siemplify


NessPRO
"2017 היתה נקודת מפנה בתחום האורקסטרציה של אבטחת מידע" אמר עמוס שטרן, מנכ"ל וממייסדי Siemplify
Siemplify, המיוצגת בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, הודיעה כי סיימה את 2017 עם שיא בביקוש גלובלי, לפלטפורמת ThreatNexus עטורת הפרסים של החברה. ארגונים ו-MSSPs (ספקי שירותי אבטחת מידע מנוהלים) מובילים, ממנפים את Siemplify כשולחן העבודה של ה-SOC (מרכז בקרה מנוהל לאבטחת מידע) שלהם, ומכפילים עד פי 3 את הפרודוקטיביות של האנליסטים באמצעות אוטומציה של משימות חוזרות ונשנות ושילוב טכנולוגיות אבטחה שונות.

"2017 היתה נקודת מפנה בתחום האורקסטרציה של אבטחת מידע" אמר עמוס שטרן, מנכ"ל וממייסדי Siemplify. "צוותי אבטחת מידע מבינים עתה כי ללא אורקסטרציה ואוטומציה, הם ימשיכו להיאבק על מנת להגיב ביעילות לכמות ההולכת וגדלה של התראות שיש לחקור".

להלן עיקרי ההתפתחויות ב-2017:

- גידול של למעלה מ- 1000% בהזמנות בהשוואה לשנה הקודמת, וביקוש מואץ בתחילת 2018 .

- גידול של 800% במספר הלקוחות. לקוחות חדשים בולטים כוללים ספקית של שירותים פיננסיים הנמנית על רשימת Fortune 500 US , בנק אירופאי שמניותיו נכללות במדד Euro STOXX 50, קבוצת הנדסה עולמית מהמזרח הרחוק הנמנית על רשימת Global 500, ומספר MSSPs מובילים.

- השקת גירסה 2.0 של ThreatNexus הכוללת טכנולוגיה ייחודית של "קונטקסט חכם", המאפשרת לאנליסטים למצוא את ההקשר של נתוני אבטחת מידע ומרכיבה באופן אוטומטי את הסיפור המלא של האיום על מנת לאפשר חקירה מהירה.

- שותפויות נוספות בענף על מנת לספק אורקסטרציה של אבטחת מידע על פני מגוון רחב של טכנולוגיות לאבטחת מידע. שותפים חדשים בולטים כוללים את Palo Alto Networks, Carbon Black, Symantec, McAfee ו-HP.

- הצטרפותם של מנהלים בכירים חדשים ובהם ותיקי הענף מיגל קררו שהתמנה ל-Chief Revenue Officer, סטפן שמידט שהתמנה לסמנכ"ל מכירות EMEA , ונימי רייכנברג שהתמנה למנהל השיווק הראשי.

- החברה זכתה בציונים לשבח ובהם דירוגה כ"ספק מייצג" בדו"ח של גרטנר "Innovation Insight for Security Orchestration, Automation and Response", ופרס "Cutting Edge – Incident Response" מטעם המגזין Cyber Defense.

בדו"ח " Innovation Insight for Security Orchestration, Automation and Response" ציינה גרטנר כי "פעולות האבטחה עדיין מסתמכות בעיקר על נהלים מבוססי מסמכים שנוצרו ומתוחזקים באופן ידני. הדבר מביא לבעיות כגון זמני השתלבות ארוכים של האנליסטים, נהלים מיושנים, ידע שאינו נחלת הכלל בחברה (tribal knowledge) וחוסר עקביות בביצוע פונקציות תפעוליות". הדו"ח מציין עוד כי "הכישורים השוטפים, המחסור במומחיות וההסלמה הגוברת באיומים יאיצו את המעבר לאורקסטרציה ואוטומציה בפעילויות ה-SOC ". *

"אוטומציה ואורקסטרציה של מערך הגנת הסייבר בארגון הם קריטיים להתמודדות אפקטיבית עם האוטומציה של התקיפות", אמר שי עוזרי, מנהל פתרונות הגנת סייבר ב-NessPRO. עוזרי הוסיף כי "כיום, רובן של תקיפות הסייבר מבוססות על כלים אוטומטיים. אין לארגון סיכוי להגן על עצמו אם מערך ההגנה מבוסס על פעילות אנושית, ידנית בלבד. חייבים להטמיע כלים ומתודולוגיות עבודה אוטומטיות על מנת להתמודד עם הכמויות הרבות של תקיפות שקורות על בסיס יומי. הפתרון של Siemplify מספק יכולות אלו ויכולות נוספות".

"הודות לצוות הניהול המנוסה, המוצר המוביל בענף, והחזון הברור לשמש כשולחן עבודה מועדף לצוותי אבטחת מידע, Siemplify נמצאת בעמדה מצוינת להפקת תועלת מירבית מהצמיחה האדירה של קטגוריה זו", אמר שטרן. "אנו מצפים כי 2018 תהיה שנה מרגשת".

אודות Siemplify

Siemplify מספקת פלטפורמה הוליסטית לאבטחת מידע המעצימה אנליסטים בתחום אבטחת המידע לעבוד בצורה חכמה יותר ולהגיב מהר יותר. Siemplify משלבת באופן ייחודי אורקסטרציה ואוטומציה בתחום אבטחת המידע יחד עם חקירה קונטקסטואלית המוגנת בפטנט וניהול מקרה (case management) במטרה לספק תהליכי אבטחת מידע אינטואיטיביים, עקביים וברי מדידה. ארגונים ו-MSSPs מובילים ממנפים את Siemplify כשולחן העבודה של ה- SOC שלהם, ומכפילים פי 3 את הפרודוקטיביות של האנליסטים באמצעות אוטומציה של משימות חוזרות ונשנות ושילוב טכנולוגיות אבטחה שונות. Siemplify הוקמה ע"י מומחי אבטחת מידע בוגרי צה"ל. הנהלת החברה שוכנת בניו יורק עם משרדים בתל אביב. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה https://www.siemplify.co

אודות NessPRO

NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל והנציגה בישראל של למעלה מ-30 חברות בינלאומיות וישראליות המפתחות מוצרי תוכנה המיועדים לשוק הארגוני. הקבוצה פעילה 40 שנה בשוק הישראלי ומשרתת מאות לקוחות. בנוסף למכירת מוצרי התוכנה במודלים עסקיים שונים, מתמחה NessPRO גם באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה של מוצרים אלו. פרטים נוספים ניתן למצוא ב: https://www.nespresso.com/il/he/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il