TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עסקה אסטרטגית נוספת ל-HP אינדיגו: מכירה של 10 מכונות דפוס דיגיטליות ל-ePac האמריקאית


HP
ערכן של המכונות החדישות, המפותחות ומיוצרות בישראל, מוערך בלמעלה מ-20 מיליון דולר
ענקית האריזות האמריקאית ePac הכריזה היום (הבוקר, זמן ארה"ב) על רכישתן של 10 מכונות דפוס דיגיטליות חדשניות מתוצרת HP אינדיגו, המפותחות ומיוצרות בישראל, בעסקה המוערכת בלמעלה מ-20 מיליון דולר, לפי הערכות שוק. מדובר בעסקה הגדולה ביותר של אינדיגו בתחום האריזות הגמישות, בשוק המגלגל 230 מיליארד דולר, ולפי מחקרים צפוי לגדול ל-283 מיליארד דולר עד 2022. HP אינדיגו היא השחקנית הדיגיטלית היחידה בתחום האריזות הגמישות.

HP אינדיגו הוכתרה לאחרונה כאחת מהיצואניות המצטיינות של ישראל, והיא הספקית המובילה בעולם של פתרונות הדפסה דיגיטלית. מאות רבות של מכונות חדשות מתוצרת החברה פועלות כיום ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם, בשימוש שורה של מותגים בינלאומיים כגון קוקה קולה, אוריאו, נסטלה ויצרנית האריזות העולמית מונדלז.

לפני מספר חודשים הודיעה HP אינדיגו על העסקה הגדולה ביותר בתולדות החברה, עם חברת שאטרפליי (Shutterfly) – החברה המובילה בעולם להפקת ספרי תמונות, כרטיסי ברכה, לוחות שנה ומזכרות, שבמסגרתה הוזמנו כ-20 מכונות דפוס דיגיטליות נוספות מתוצרת החברה, שהתווספו ל-25 המכונות הקיימות. שאטרפליי הודיעה בזמנו כי HP אינדיגו תהיה הספקית הנבחרת שלה לצורכי דפוס דיגיטלי לפי חוזה בלעדיות לחמש שנים.

אלון בר שני, מנכ"ל HP Indigo, ציין: "אנחנו גאים מאוד ביכולתנו לאפשר לשותפינו וללקוחותינו להמשיך לצמוח ולקדם את המהפכה הדיגיטלית. זוהי נקודת מפנה בעולם האריזות כולו, מאחר שהיא ממחישה את המגמה בשוק ואת המעבר להדפסה דיגיטלית. ePac היא שחקנית חדשה בענף אך יחד עם זאת אסטרטגית ומובילה אשר הוקמה ופועלת על טהרת הדפוס הדיגיטלי. ההסכם שנחתם ורכישתן של 10 מכונות דפוס נוספות על השלוש שכבר ברשות הלקוח מוכיחים כי המודל העסקי הדיגיטלי צומח במהירות והאמון שיש לחברה בטכנולוגיה ובחדשנות של אינדיגו הוא ארוך טווח. בשבוע הבא נקיים בישראל אירוע בו יקחו חלק יותר מ-700 לקוחות מרחבי העולם, לרבות ePac, אשר מגיעים לארץ על מנת לראות את הטכנולוגיה החדשנית וללמוד על ההזדמנויות העסקיות הרבות".

עשר המכונות החדשניות HP Indigo 20000, אשר יסופקו ללקוח עד מחצית 2019, יאפשרו ל-ePac להכפיל פי 4 את כח הייצור של החברה באתריה השונים ברחבי ארה"ב, וזאת בנוסף לשלוש המכונות מדגם זה אשר שימשו אותה מתחילת 2016.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il