TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקופיה, החלוצה בטכנולוגיה רובוטית לתעשייה הסולארית משלימה גיוס הון של 13 מיליון דולר מקבוצת SWARTH , ,GlenRock Gandyr וקבוצת הראל ביטוח ופיננסים


אקופיה
אקופיה דורגה על-ידי דלויט כחברת הקלינטק הצומחת בישראל בשנת 2016

חברת אקופיה חלוצה בטכנולוגיה רובוטית לתעשייה הסולארית, תמנף את סבב הגיוס בכדי לענות על העליה החדה בביקוש למערכת הרובוטית בפרוייקטים סולאריים גדולים, התרחבות לשווקים גיאוגרפים נוספים וחשיפת מוצרים חדשים

חברת אקופיה, מובילה עולמית בפתרונות ניקוי אוטומטיים חכמים מבוססי ענן לפאנלים סולאריים, הכריזה היום על השלמת סבב גיוס הון של 13 מיליון דולר מקבוצת המשקיעים הקיימים של החברה - Swarth, GlenRock ו-Gandyr – בתי השקעות המתמקדים בטכנולוגיות פורצות דרך, יחד עם קבוצת הראל ביטוח ופיננסים.

במהלך ארבע שנות הפעילות של החברה, הפתרונות הטכנולוגיים של אקופיה צברו ניסיון ייחודי בניקוי של מעל ל- 200 מיליון פאנלים ברחבי העולם, בעבודה עם החברות הגדולות בתעשייה הסולארית העולמית כגון Engie Group ו-EDF (צרפת), NTPC ו-Adani Power (הודו), Actis Group (אנגליה), SunEdisson/TerraForm (ארה"ב) ורבים נוספים. צפי ההזמנות של החברה לשנת 2018 עומד על מעל ל-2,000 מגהוואט.

אקופיה נותנת מענה לבעיית האיבוק על פאנלים סולאריים - אחד האתגרים המשמעותיים באתרי אנרגיה סולארית - העלול להשפיע על רמת תפוקת האנרגיה באופן דרמטי ולפגוע בה משמעותית.
הרובוטים האוטונומיים ומבוססי הענן של אקופיה, מבצעים ניקוי בטכנולוגיה יבשה מוגנת פטנטים, אשר מסירה 99% מהאבק באופן יומיומי, תוך שימוש בכריית מידע וניתוח נתונים מתקדם לטובת אופטימיזציה של פעילות המערכת וניבוי תחזוקה ייחודי.

במקביל לסבב הגיוס הנוכחי, אקופיה זכתה להיכלל בעשירייה המובילה של 50 חברות הטכנולוגיה הצומחות בישראל (Technology fast50) של חברת Deloitte, עם צמיחה של מעל 1600% בהכנסות בארבעת השנים האחרונות ובכך מהווה חברת הקלינטק הצומחת ביותר בישראל.

מקבוצת הראל ביטוח ופיננסים נמסר: "אנו גאים להוביל את סבב ההשקעה. באקופיה זיהו בהצלחה צורך קריטי בתעשייה הסולארית, נתנו מענה אמין וחסכוני שתורם רבות בהורדת ה LCOE ברחבי העולם ובכך למעשה שינו את חוקי המשחק".

"הצטרפותה של קבוצת הראל כמשקיעה בחברה מחזקת את עמדתה של אקופיה כפתרון המוביל בשוק לפרוייקטים סולאריים בקנה מידה גדול" ציין ערן מלר, מנכ"ל ומייסד שותף של אקופיה. "ההשקעה, אשר מבטיחה לחברה איתנות כלכלית, תאפשר לנו להמשיך לשרת נאמנה את השחקנים הגדולים בתחום הסולארי ברחבי העולם, לעמוד בדרישות של מיטב המוסדות הפיננסיים העוסקים בקלינטק, ולתת מענה לשווקים ופרוייקטים חדשים" הוא הוסיף.

"הייתה לנו את הזכות ללוות את אקופיה מימיה הראשונים, לראות כיצד החברה מצליחה להתאים עצמה לדינמיקה האינטנסיבית של השוק ולמצב עצמה כמובילה עולמית" ציין אורן רוזנבך, שותף ב-Swarth Group. "כיום אקופיה היא שותף חשוב ומשמעותי עבור חברות אנרגיה ושחקנים נוספים בעולם הסולארי" הוא הוסיף.

"היכללות בדירוג 50 החברות הצומחות של חברת Deloitte מצביע על הבנה עמוקה של השוק" ציין מר שלי תשובה, מנהל טכנולוגיה, מדיה ותקשורת ב-Deloitte ישראל. "הצמיחה באחוזים הגבוהים מוכיחה שחברת אקופיה מצליחה להתאים את עצמה לדינמיקה המשתנה והאתגרים של השוק" הוא הוסיף.

על Deloitte Technology Fast50
דירוג 50 החברות של חברת Deloitte מעניק דירוג לחברות הטכנולוגיות הצומחות במשק בתחום החומרה, התוכנה, התקשורת, המדיה המדע והקלינטק – פרטיות כמו גם ציבוריות בישראל.
החברות מדורגות ע"פ קצה הצמיחה ברווחים בארבע השנים האחרונות. למידע נוסף אנא בקרו ב- http://bit.ly/2iY7RBU

על חברת אקופיה
חברת אקופיה הישראלית היא מובילה עולמית בניקוי פאנלים סולאריים במתקנים גדולים, מפתחת טכנולוגיה ייחודית לניקוי אוטומטי לחלוטין וללא שימוש במים. מערך הרובוטים של אקופיה מנקה מעל לחמישה מליון פאנלים בחודש, באתרים של שחקני האנרגיה הגדולים בעולם.
החברה נוסדה בשנת 2013 והינה בבעלות פרטית בתמיכת שלוש קרנות בינלאומיות מובילות.
עוד על אקופיה ב-www.ecoppia.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il