TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מינויים בהנהלת פלוריסטם: יקי ינאי מונה למנכל משותף יחד עם זמי אברמן


פלוריסטם
החברה מודיעה על מינויו של יקי ינאי למנכ"ל משותף, לצדו של המנכ"ל הנוכחי, זמי אברמן, וכן על מינויו של ארז אגוזי לסמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה.

עם הכניסה לניסויים אחרונים לפני שיווק - שינויים בהנהלת פלוריסטם:
יקי ינאי מונה למנכ"ל משותף יחד עם זמי אברמן; ארז אגוזי מונה לסמנכ"ל הכספים של החברה
חברת פלוריסטם, המובילה בפיתוח מוצרי ריפוי המבוססים על תאי שלייה, מדווחת היום על שינויים בצמרת ההנהלה אשר נועדו לתמוך בצמיחת החברה ולהבטיח את המשך הצלחתה, עם כניסתה לשלבים המתקדמים בפיתוח הקליני של מוצרי ה-PLX. החברה מודיעה על מינויו של יקי ינאי למנכ"ל משותף, לצדו של המנכ"ל הנוכחי, זמי אברמן, וכן על מינויו של ארז אגוזי לסמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה.
יקי ינאי, שמשמש כיום כנשיא פלוריסטם ימשיך לשאת בתואר זה בנוסף על מינויו למנכ"ל משותף. ינאי שהצטרף לפלוריסטם בשנת 2006 כסמנכ"ל הכספים וכמזכיר החברה, קודם בשנת 2013 לתפקיד סגן הנשיא וב-2014 מונה לנשיא החברה ולמנהל התפעול הראשי שלה (COO). לפני הצטרפותו לפלוריסטם היה ינאי סמנכ"ל הכספים של חברת אלביט ויז'ן. יקי ינאי משמש גם כיו"ר המשותף של ארגון התעשיות הטכנולוגיות המתקדמות בישראל (IATI), ארגון הגג הגדול בישראל המייצג את תעשיית ההיי-טק ומדעי החיים.
בנוסף, מדווחת פלוריסטם על מינויו של ארז אגוזי לסמנכ"ל הכספים של החברה, לאחר ששימש עד כה כסגן נשיא לענייני כספים וכמזכיר החברה. לפני הצטרפותו של אגוזי לפלוריסטם הוא שימש בתפקידים בכירים במערך הכספים של חברת ורינט מערכות,בין היתר כדירקטור כספים בחטיבה הביטחונית של החברה. בין השנים 2003-2007 מילא אגוזי מספר תפקידים פיננסיים בחברת אינטל ובין השנים 2000-2003 היה אגוזי מנהל ביקורת בפירמת רו"ח Deloitte&Touche.
עם מינויו אמר יקי ינאי, מנכ"ל משותף ונשיא פלוריסטם: "אלו הם זמנים מרגשים מאוד לפלוריסטם, כאשר אנו מתקדמים לקראת הגשמת המשימה שלנו, לאפשר טיפול לחולים במצבים קשים במוצרי הריפוי מבוססי תאי ה-PLX. אני מביט קדימה בציפייה להמשיך ולעבוד עם זמיעל עיצוב הכיוון האסטרטגי של פלוריסטם ועל מינוף הקניין הרוחני הנרחב והטכנולוגיה החדשניתשפיתחנו, על מנת לקדם את החברה לחדירה לשוק העולמי"


בתמונה : יקי ינאי




זמי אברמן, מנכ"ל משותף ויו"ר פלוריסטם הוסיף: "כאשר אנו מתקרבים לצומת הקריטי של ניסויים קליניים אחרונים לפני שיווק במוצרי הריפוי התאי שלנו, הרחבת המומחיות והניסיון ברמות הניהול הגבוהות תאפשר לנו לספק תוצאות טובות אף יותר ולמקסם הזדמנויות לחברה, למשקיעים ולאפשר טיפול להרבה מאוד חולים להם אין מענה רפואי הולם כיום."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il