TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת "אופק חופים" שותפות של החברות עמרם אברהם ואפי קפיטל


אלון עמרם
זכתה במכרז בשיטת "מחיר למשתכן" בשכונת כרמי גת בעיר קריית גת לבניית כ – 350 יחידות דיור
חברת "אופק חופים" שותפות של החברות עמרם אברהם ואפי קפיטל זכתה במכרז בשיטת "מחיר למשתכן" בשכונת כרמי גת בעיר קירית גת לבניית כ – 350 יחידות דיור. המדובר ב – 6 מגרשים בשטח ממוצע של כ – 2.5 דונם למגרש.
החברה תשלם סכום של כ – 44 מיליון שקל הכוללים את הקרקע והפיתוח.

שכונת כרמי גת ממוקמת על גדות נחל לכיש שמצפון לעיר קריית גת. 35 דקות ברכבת מתל – אביב ודקות ספורות מכביש 6.
זוהי שכונה ראשונה המוקמת במודל של הסכם גג, אשר משמעותו עבור רוכש דירה בשכונה הינה שכל התשתיות, מוסדות החינוך, מבני הציבור, הפארקים והנגישות התחבורתית לשכונה ומימנה יהיו מוכנות עם קבלת המפתח לדירה. בסוף הקמתה השכונה תכלול כ – 14,400 יחידות דיור, כאשר כיום נבנות בשכונה כ – 7,500 יחידות דיור בבנייה צמודת קרקע משולבת עם בנייה רוויה ובלב השכונה פארק לרווחת התושבים על שטח של כ – 470 דונם.

עדי גייר סמנכ"ל השיווק של חברת עמרם אברהם מוסר, כי החברה החלה לתכנן את הפרויקט והוא מעריך כי ייבנו בו בניינים בני 22 – 9 קומות עם תמהיל דירות מגוון, כאשר שטח ממוצע של דירה בפרויקט יעמוד על כ – 110 מ"ר עם מרפסות שמש בשטח ממוצע של כ – 12 מ"ר . מחירי המכירה של הדירות יעמוד על כ - 1,000,000 שקל בממוצע.
"יש לזכור" – אומר גייר, "כי בחודשים האחרונים כל קרקעות המנהל שמוצעות משווקות במתכונת "מחיר למשתכן". מחירי הקרקעות הפרטיות מתייקרת בצורה נכרת, ועד מהרה גם לחברות הגדולות/בינוניות ייסגר הברז. לכן קבלנים/יזמים שיש ברצונם להגדיל את מספר יחידות הדיור לבנייה ורגילים לרכוש קרקעות במסות ובמחיר הגיוני, חייבים לדעתו להשתתף במכרזי המנהל.
"נכון, לא כל המכרזים הינם במחירים ריאליים ועובדתית ישנם מכרזים שאין בהם מציעים והם נכשלים. ונכון שהרווחיות ליזם/קבלן נמוכה מאוד במכרזי מחיר למשתכן ומשום כך מצריכה תמחור עלויות ביצוע מדוקדק, היות ואין אפשרות להשביח את מחירי הפרויקט וכל סטייה במחיר עלויות הביצוע עלולות לגרום להפסדים שלא ניתן לעמוד בהם, ויחד עם זאת אנו מאמינים שככל וימשך שיווק הקרקעות במתכונת זו, על החברות הגדולות יזמיות/קבלניות "לעלות על הרכבת" כי אם לא – לא יוכלו לרכוש מלאי קרקעות משמעותיים".
כיום חברת הנדל"ן עמרם אברהם תופסת פלח שוק גדול בדירות המוצעות למכירה ע"י תכנית האוצר "מחיר למשתכן", הנעמד על למעלה מ– 1400 יח"ד.

חברת עמרם אברהם הוקמה בשנת 1994 ע"י אברהם עמרם ובניו כחברה לחומרי בניין.
בשנת 2002 הוקמה חברת הבת עמרם אברהם, חברת הנדל"ן אשר עוסקת בפיתוח, ייזום ובנייה למגורים. מנכ"ל החברה מאז אלון עמרם (בנו של אברהם ז"ל).

חברת עמרם אברהם מתמקדת בעיקר באזור השרון,
ובונה בטכנולוגיות מהמתקדמות בישראל ובהתאם לדרישות המחמירות של מכון התקנים הישראלי והיא מבוקרת בקביעות על ידיו.
לרשות החברה: עובדים, מנהלים ומהנדסים מהטובים בארץ.

חברת הנדל"ן עמרם אברהם פעילה בטווח רחב של תחומי הפיתוח, היזמות והביצוע, מבני מגורים, תעשייה, מסחר ומשרדים.
החברה מקימה כיום קרוב ל-1000 יחידות דיור בערים השונות ברחבי הארץ.

החברה ביצעה ומבצעת פרויקטים בערים השונות דוגמת : אילת, רכסים, קריית גת, גדרה, רעננה, פרדס חנה כרכור, חדרה, בנימינה, זיכרון יעקב, קריית מוצקין ועוד.
בנוסף בונה החברה למעלה מ- 35 אלף מ"ר של נכסים מניבים הכוללים מבני משרדים, מרכזים מסחריים לתעשייה קלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il