TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה בת"א סיימה בירידות, מדד הנדל"ן ירד ב- 4%


אילוסטרציה - גרף יורד
מרבית שעות היום נסחרה הבורסה בתנודתיות סביב שער הפתיחה ולקראת סיום רשמה ירידה
הבורסה בת"א החזיקה היום מעמד במהלך כל היום במסחר תנודתי מעל ומתחת לקו ההתחלה אך כרגיל, לקראת השנה 16:30 היא התרסקה. בשוק מדברים על כך שכל אלה שרוצים לקזז את הרווחים במניות מתחילת השנה מוכרים עכשיו מניות. המכירה בימים אלה היא בדרך כלל בהפסדים וכך הם יכולים לקזז הפסדים אלה מרווחי תחילת השנה. החשש שמכירות אלה יפילו את הבורסה גרמו לרשות לני"ע לפנות למשרד האוצר כדי שיאפשר "מכירה רעיונית" של מניות. כלומר, יחשבו מה שווי המניות ביום האחרון של השנה ויקזזו את ההפסדים מבלי למכור אותן. באוצר התנגדו.

בסיום המסחר סגר מדד ת"א 25 בירידה של 2.13% לרמה של 647.14 נקודות. מדד ת"א 100 ירד ב-2.4%. מדד התל טק ירד ב-2.65%, מדד הפיננסים ירד ב-3.03%, ומדד הנדל"ן ירד ב-3.96%.

ארוע נוסף שהיה היום היה דברי נגיד בנק ישראל שאמר כי הבנקים לא מגלמים באשראי שהם נותנים את הורדות הריבית שבנק ישראל ביצע לאחרונה. למעשה הם מגדילים את המרווחים הפיננסים ומשאירים ריבת גובהה יחסית. לדבריו, אכן נהוג בתקופות כאלה להרחיב את המרווחים ליתר רווחיות אך לדעתו הבנקים בישראל הגזימו. מניות הבנקים הגיבו בירידה לדברים אלה. מניית בנק הפועלים ירדה ב- 2.47%. מניית בנק לאומי ירדה ב- 3.38% ומניית בנק דיסקונט ירדה ב- 0.87%.

ידיעה נוספת שהשפיעה היום הייתה ההודעה אמש כי אלביט מערכות מוכרת חברת בת שלה ברווח גדול. אתמול הסוחרים לא הספיקו לעכל את הידיעה. ע"פ הערכות מכירת חברת הבת תוסיף רווח של 2 דולר למנייה כבר השנה. המנייה עלתה היום ב- 1.99%.

גם מניית קרדן NV עלתה היום בעקבות הודעה כי היא מוכרת ברווח חלקים מחברת ביטוח מזרח אירופאית שלה. מניית החברה שספגה לאחרונה מימושים לאחר המיזוג התאוששה היום והיא עלתה חדות ב- 5.38%.

מניית אפריקה נכסים ירדה היום ביותר מ-10% לאחר שגם מגדל וגם בריטיש ישראל הודיעו כי העסקה למכירת קניון רמת אביב אינה סגורה. בנוסף, צוטט היום בהרחבה יו"ר הקבוצה שאמר בראיון לבלומברג כי בכוונת החברה להפסיק כל פרויקט בנייה שעדין לא החל וכן למכור עוד נכסים כדי להחזיר חובות.

כי"ל הייתה המנייה הסחירה ביותר היום ועל רקע הורדת הערכות על ביקושים למוצריה, ועל רקע הידיעות שהיא ממשיכה במסעה לרכישת ברכישה עצמית של מניותיה היא ירדה ב-4.34%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il