TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טבע ו-IBM מרחיבות את השותפות הגלובלית


כדי לאפשר פיתוח תרופות וניהול מחלות כרוניות באמצעות Watson
התכניות כוללות שימוש בגישה סיסטמתית לייעוד מחדש של תרופות וניהול מחלות כרוניות בצורה יזומה ובהתבסס על נתונים רלוונטיים – באמצעות מינוף היכולות של IBM Watson Health Cloud

שיתוף הפעולה בין החברות מציג לראשונה שילוב בין הנתונים שלThe Weather Company לבין ה-IBM Watson Health Cloud

לאס וגאס, 26 באוקטובר 2016 - IBM (NYSE:IBM) וטבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE ו-TASE: TEVA) מודיעות היום על הרחבה משמעותית של השותפות הגלובלית ביניהן בתחום ה-e-Health, בדגש על שני אתגרי בריאות מרכזיים: גילוי אפשרויות טיפול חדשות ושיפור יכולות הניהול של מחלות כרוניות. שני הפרויקטים יופעלו באמצעות IBM Watson Health Cloud.
השותפות המורחבת כוללת שיתוף פעולה מחקרי חדש שיימשך שלוש שנים, לפיתוח טכנולוגיות קוגניטיביות היכולות ליישם גישה שיטתית בתחום המתפתח של ייעוד מחדש של תרופות, ולספק נתונים בקנה מידה חסר תקדים לגילוי שימושים חדשים עבור תרופות קיימות. בנוסף, החברות הודיעו כי מחלות של מערכת הנשימה ומערכת העצבים המרכזית (CNS) יהיו היעדים הראשונים שבהם תתמקד יוזמת ניהול המחלות הכרוניות, הפרויקט הראשון שישלב נתונים מ-The Weather Company (עסק של IBM) כחלק מניתוח המידע. העבודה המשותפת על ניהול מחלות כרוניות היא חלק מהעבודה של טבע עם IBM כשותפה בתחום מדעי החיים הבסיסיים לפיתוח יכולות ה-IBM Watson Health Cloud.


ההודעה על הרחבת השותפות הוכרזה מעל הבימה המרכזית בכנס World of Watson על ידי פרופסור יצחק פטרבורג, יו"ר הדירקטוריון של טבע, לצד היו"ר, הנשיא והמנכ"ל של IBM, ג'יני רומטי. "המוצרים של טבע מגיעים ל-200 מיליון אנשים מדי יום, מתוך ארון התרופות הגדול בעולם. יש לנו הזדמנות להוביל שינוי בענף הפרמצבטיקה, ולהמשיך להציע בעקביות חידושים שיענו על הצרכים המתפתחים של הלקוחות. על ידי שילוב היכולות של השותפים שלנו, כמו למשל יכולות המחשוב הקוגניטיבי של Watson, עם היכולות של טבע, נוכל ליצור פתרונות ייחודיים ולתת לאנשים ערך אמיתי", אמר פרופסור פטרבורג.


"העבודה המשותפת של טבע ו-IBM יוצרת הזדמנות חסרת תקדים לעזור לרופאים ולחולים בכל העולם לממש את ההבטחה של שירותי בריאות מותאמים אישית", אמרה דבורה דיסנזו, מנהלת ראשית של IBM Watson Health. "ההודעות של IBM ושל טבע היום ראויות לציון משתי סיבות. ראשית, העבודה של IBM עם טבע מגשרת על הפער שבין המחקר הביופרמצבטי לארון התרופות של הפרט - יכולת שמעידה על עוצמת המחשוב הקוגניטיבי של Watson בתחומי מדעי החיים והבריאות. שנית, היוזמה כוללת לראשונה שילוב של נתונים מ-The Weather Company עםWatson Health Cloud , וזוהי אבן דרך משמעותית ודוגמה לאופן שבו משתנה ההגדרה של 'נתונים רפואיים'".

גישה שיטתית לגילוי שימושים חדשים לתרופות קיימות
שלושים אחוז מהאישורים הרגולטוריים שניתנו על ידי ה-FDA בשנים האחרונות ניתנו עבור שימושים חדשים לתרופות וחיסונים שאושרו בעבר. נקיטת גישה של ייעוד-מחדש בתהליך של גילוי ופיתוח תרופות מיועדת לייעל את התהליך הממושך והיקר של הבאת טיפולים חדשים לשוק - תהליך שעשוי להימשך עד 20 שנה ולעלות יותר מ-2.5 מיליארד דולר. תרופות שקיבלו אישור רגולטורי עברו בדיקות מקיפות, כך שפרופילי הבטיחות והיעילות שלהן ידועים ועשויים להפחית במידה ניכרת את המאמץ הנדרש לפיתוח התרופה. שימושים חדשים, פורמולציות חדשות וחידושים בצורת הנטילה של תרופות שאושרו בעבר עשויים לזרז ולייעל את ההגעה לשוק ולתת מענה לצרכים רפואיים קיימים.

נכון להיום, שימושים טיפוליים חדשים לתרופות קיימות נחשפים ברוב המקרים כתוצאה מגילויים אקראיים או ממחקרים מבודדים. מטרת שיתוף הפעולה החדש בין טבע ל-IBM Research היא לעצב, לבנות ולפרוס תהליך שיטתי של ייעוד מחדש של תרופות. תהליך זה עשוי באופן פוטנציאלי להפוך לתבנית או למודל שישמש אחר כך

את הענף כולו. התהליך ישלב תובנות אנושיות עם אלגוריתמים ייחודיים של למידת מכונה ועדויות מהעולם האמיתי, שהגישה אליהם תתאפשר דרך IBM Watson Health Cloud. הטכנולוגיה של IBM Watson Health Cloud תיושם בקנה מידה עצום במטרה לחשוף קשרים שלא היו ידועים עד כה בין מולקולות של תרופות למחלות ומצבים רפואיים.

"טבע היא חברה מובילה בחדשנות ושימוש במולקולות קיימות, ו-IBM ניצבת בחוד החנית של עולם הטכנולוגיה עם המחשוב הקוגניטיבי של Watson - כך שזו שותפות טבעית", אמר ד"ר מייקל היידן, נשיא המו"פ הגלובלי והמדען הראשי של טבע. "שיתוף הפעולה בין החברות ישלב בין שני העולמות של מדע וטכנולוגיה כדי להעצים את יכולות 'התגלית האקראית' לרמה התעשייתית, ויפתח פתח לאפשרויות חדשות ומרתקות ליצירת טיפולים חדשניים עבור המטופלים, על בסיס תרופות קיימות ומוכרות".

"יש כל כך הרבה נתונים שאנחנו לא מנצלים כיום, שעשויים ללמד אותנו הרבה על ייעוד מחדש של תרופות. שמונים אחוז מכל הנתונים הרפואיים הם בלתי נראים למערכות הטכנולוגיות הקיימות, משום שהם לא מאורגנים בתבנית מסודרת", אמר אג'אי רויורו, עמית של IBM ומנהל תחום שירותי הבריאות ומדעי החיים של IBM Research. "השימוש בטכנולוגיות קוגניטיביות לכריית נתונים אלה יכול לחשוף טיפולים חדשניים למחלות שזקוקות נואשות לאפשרויות טיפול. אנו מאמינים כי השותפות שלנו עם טבע תאפשר לנו לקבל תובנות שיעזרו לחברות הפארמה לפתח תרופות חדשות שיביאו תועלת לחולים בכל העולם".

שיפור היכולות של רופאים וחולים לנהל מחלות כרוניות
מחלות כרוניות מהוות מעמסה כלל-עולמית, הן על חולים והן על שירותי הבריאות שלנו. מחלות כרוניות נפוצות כגון אסטמה, שעל פי ההערכות צפויה להשפיע על 400 מיליון איש ברחבי העולם עד שנת 2025, לא נמצאות בשליטה מספקת אצל חולים רבים, למרות שתרופות בדוקות זמינות לחולים כבר עשרות שנים. לדוגמה, אנשים רבים שמתמודדים עם אסטמה חווים תסמינים שלא ניתן להשתלט עליהם והתקפים שמתרחשים לעיתים קרובות - פעמים רבות עקב שימוש לא נכון במשאף או היענות נמוכה לטיפול. קיים צורך בפתרונות טיפוליים שמאפשרים גישה שיטתית ומקיפה יותר שתעזור לאנשים לשלוט במצבם הרפואי.

כחלק מההתמודדות עם ההשפעה הגלובלית של מחלות כרוניות, טבע ו-IBM מגלות כעת לראשונה כי הן עובדות יחד על יוזמה המשלבת בין הטכנולוגיות הטיפוליות של טבע והמחשוב הקוגניטיבי של IBM Watson. מטרת

הפעולה המשותפת של שתי החברות היא לאפשר למטופלים, לספקי שירותי בריאות ולגופים המבטחים להבין ולשלוט בצורה טובה על מחלות כרוניות ולנהל מעקב אחר הטיפול.

שיתוף הפעולה לניהול מחלות כרוניות ישלב טכנולוגיות של אפליקציות ומעקב אחר לקיחת תרופות שמחוברות לענן עם יותר משש מיליארד נקודות נתונים שיעובדו על ידי Watson כדי לספק תובנות שימושיות, כולל שילוב ראשון מסוגו של נתונים מ-The Weather Company. באמצעות יכולות העיבוד הקוגניטיבי של Watson ואלגוריתמים חדשים שפותחו, נתונים אלה עשויים לשמש לחישוב הסיכון האפשרי לאירועים הקשורים למצב בריאותי, כגון התקפי אסטמה, כאשר טבע תעביר מידע זה ישירות למטפלים ולחולים באמצעות אפליקציה או ממשק תוכנה אחר.

"החזון של טבע הוא עתיד שבו נוכל לאפשר למטופלים ולמשפחותיהם להבין טוב יותר מחלות כגון אסטמה, ולהתמודד עם האתגרים הבריאותיים בצורה שיטתית ומושכלת יותר, עם יכולת לפעול בצורה יזומה מראש ולא רק להגיב למתרחש", אמר ד"ר רוב קורמנס, נשיא ומנכ"ל קבוצת התרופות הייחודיות הגלובלית של טבע. "המטרה שלנו היא לצמצם את עלויות הטיפול בכך שניתן למטופלים, לגופים המבטחים, לספקי שירותי הבריאות ולמטפלים נתונים חשובים שיכולים לתת תובנות ולאפשר למטופלים לקבל החלטה מיודעת לגבי התכנית לניהול המחלה שלהם".

Watson Health Cloud IBMהיא פלטפורמה המשמשת כשירות, התומכת בנתונים רפואיים. היא מהווה בסיס להצעות קוגניטיביות ומיועד לעזור לארגוני בריאות להפיק תובנות אינדיווידואליות ולקבל תמונה כוללת יותר שמכילה כמה שיותר גורמים העשויים להשפיע על בריאותם של אנשים. השימוש של טבע ב-IBM Watson Health Cloud יתבצע בהתאם לדרישות התפעוליות ודרישות האבטחה הקיימות עבור נתונים רפואיים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il