TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שותפות רציו מפרסמת הצעת מדף לגיוס 6 מ' ש"ח


שדה קידוח נפט
מדובר בהמשך החיפושים באיזור רציו-ים המשתרע על שטח ימי נרחב ביותר של 2900 קילומטרים מרובעים בלב ים, שמרכזו כ-120 ק"מ מערבית לחיפה
שותפות חיפושי הנפט רציו-ים מפרסמת הצעת מדף לגיוס 6 מיליון שקל להמשך פעילות החיפושים באיזור ההיתר שברשות השותפות. מדובר באיזור רציו-ים המשתרע על שטח ימי נרחב ביותר של 2900 קילומטרים מרובעים בלב ים, שמרכזו כ-120 ק"מ מערבית לחיפה.

סמוך לאיזור זה מתבצע כיום קידוח לאיתור מאגר גז ענקי על ידי חברת הנפט הבינלאומית נובל והשותפויות דלק , אבנר וישראמקו, השותפות גם ברציו ים. הקידוח תמר-1, כ- 100 ק"מ מערבית לחיפה, אמור להימשך ששים עד תשעים יום ועלותומוערכת בכ- 140 מליון דולר.

הגופים המחפשים בתמר-1הודיעו כי קיים סיכוי של כ- %35 (גבוה משמעותית מהממוצע העולמי) למציאת שדה גז כלכלי באזור זה, שערכו הנוכחי אמור להיות בסדר גודל של מיליארדי דולרים.

במידה והתחזית האופטימית תתממש, האזור הזה יהפוך לשדה חיפושים בינלאומי של החברות הגדולות בתחום, ומשאבים נרחבים יופנו גם לאיזורים הסמוכים ל"תמר–1", בישראל, קפריסין, לבנון ומצרים, במטרה לאתר שדות גז ונפט נוספים.

זכויות הנפט באיזור רציו-ים הוענקו לשותפות רציו חיפושי נפט (1992) ("רציו") לפני כשנתיים. במהלך 2007 ו- 2008 מכרה רציו % 75 מהזכויות ב"רציו ים" לנובל , דלק ואבנר. הגופים האלה מבצעים מאז במשותף סקרים סייסמיים בשטח "רציו ים", כאשר המפעיל היא חברת נובל.

לאחרונה המיר הממונה על ענייני הנפט את ההיתר רציו ים ב 5 רשיונות לחיפושי נפט . המרה זו מאפשרת לשותפות רציו , נובל , דלק ואבנר לבצע קידוחים (ולא רק סקרים) באזורים הללו. הגיוס הנוכחי מיועד לאפשר את המשך הסקרים והקידוחים.


באזור אותרו מספר מבנים המסוגלים להכיל גז ונפט. בולט במיוחד הוא מבנה הידוע בשם "לוויתן " (השם ניתן ע"י גיאולוגים של המשרד לתשתיות לאומיות בגלל גודלו) הגדול משמעותית אפילו ממבנה תמר שעליו מבוצע קידוח "תמר 1".

מציאת גז בקידוח "תמר–1" תעלה משמעותית את הסיכוי למצוא גז ונפט במבנה לוויתן ובשאר המבנים המבטיחים שבתחום "רציו-ים" ואת פוטנציאל השותפות.

לרציו זכויות נפט נוספות בים וביבשה. בין השאר מחזיקה רציו בכ- %12 בקידוח הימי המסוגל להפיק גז בשם " אור–1 " הנמצא בסמוך לשדה הגז המפיק "מרי B " . קידוח זה יחובר בעתיד למערכת ההפקה של מרי B.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il