TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סקייליין חתמה על הסכם למימון מלון 'רנסנס' בקליבלנד


בהיקף של כ-112.5 מיליון שקל
חברת סקייליין, הנמצאת בשליטת חברת מישורים, דיווחה היום על חתימת הסכם מימון עם תאגיד בנקאי בארה"ב כנגד מלון היוקרה 'רנסנס', המוחזק על ידה ב-50%, הממוקם במרכז קליבלנד במדינת אוהיו ארה"ב, בהיקף כולל של כ-112.5 מיליון שקל (כ-29.15 מיליון דולר).

במסגרת הסכם המימון, תקבל סקייליין הלוואה בסך של כ-47.7 מיליון שקל (כ-12.35 מיליון דולר) כנגד מלון 'רנסנס', וכן הלוואה נוספת בסך של כ-64.8 מיליון שקל (כ-16.8 מיליון דולר) לשדרוג מבנה המלון. שתי ההלוואות יינתנו לחברה לתקופה של 48 חודשים, עם אופציה להארכה של 12 חודשים נוספים, תוך מתן שעבוד ראשון על מלוא הזכויות במלון. ההלוואה למלון נושאת ריבית שנתית של ליבור+2.5%, אשר תחליף הלוואה בשיעור ריבית של 6% שהועמדה לחברת הנכס על ידי השותף במועד רכישת המלון, ואילו ההלוואה לטובת שדרוג מבנה המלון נושאת ריבית שנתית בשיעור של ליבור+2.75%.

כזכור, בחודש אוקטובר האחרון הודיעה חברת סקייליין על השלמת רכישת מלון 'רנסנס' בשותפות ובחלוקה שווה (50%-50%), בתמורה לסכום כולל של כ-78 מיליון שקל.

המלון בנוי בשטח כולל של כ-70 אלף מ"ר, כולל 491 חדרים, 6 אלף מ"ר אולמות אירועים וחדרי ישיבות, מספר מסעדות ו-250 חניות מקורות. במהלך 4 השנים האחרונות הנכס הניב Ebitda שנתית של כ-19.5 מיליון שקל וכן NOI שנתי ממוצע של כ-14.1 מיליון שקל, כאשר החל משנת 2007 הושקעו בהשבחת המלון מעל ל-76.4 מיליון שקל. המלון משויך לרשת מריוט העולמית, תחת מותג ה'רנסנס', ומנוהל על ידי חברת אמבריג', המנהלת למעלה מ-300 בתי מלון ברחבי ארה"ב.

לדברי ואדים שוב, סמנכ"ל הכספים של סקייליין: "אנו שמחים לדווח על השלמת הליך מימון בנקאי כנגד מלון 'רנסנס', לאחר שבחודש אוקטובר האחרון הודענו על השלמת רכישתו. הסכם המימון יאפשר לחברה לשדרג את המלון ולשפר את ביצועיו התפעוליים, תוך החזר חלק מההון העצמי שהועמד לצורך הרכישה. תנאי המימון משקפים את מידת האמון הגבוהה שניתנה בנכס ובחברה מצד המערכת הבנקאית, וזאת כנגזרת לביצועים התפעוליים בשנים האחרונות וכן כתוצאה משיפור מעמדה הפיננסי של סקייליין".

חברת סקייליין הינה חברת נדלן המתמחה בייזום, פיתוח וניהול של פרויקטים בקנדה וכן בהשבחה של נכסים מניבים ועתודות קרקע. בנוסף, החברה מתמחה בניהול של מלונות ואתרי נופש בקנדה וארה"ב. לחברה עתודות קרקע לבנייה בהיקף של כ- 5600 יח"ד ועשרות אלפי מטרים של שטחים מסחריים. בין נכסיה הבולטים של החברה ניתן לציין את מלון היאט ריג׳נסי בקליבלנד , אתר הגולף והסקי הורסשוו, אתר הגולף והנופש דירהרסט, נמל פורט מקניקול, הכפר בבלו מאונטיין, ומלון פנטגייס היוקרתי במרכז טורונטו. בעלת השליטה בחברה הינה חברת מישורים. מר גיל בלוטרייך הינו יו"ר דירקטוריון סקייליין, בעל השליטה בחברת מישורים, נשיא החברה, דירקטור ומנהל פיתוח עסקי החברה בארץ ובחו"ל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il