TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'ובוקיט התקשרה במזכר הבנות משמעותי עם בעלת עניין


אילוסטרציה - פירמידת מטבעות
מיינדאד תעניק 1.5 מיליון דולר בהלוואה המירה למניות ותרכוש מג'ובוקיט אופציה לקנות החזקותיה בחברת הבת האמריקאית
ג'ובוקיט פרסמה לבורסה כי חתמה על מזכר הבנות עם חברת מיינדאד שהינה בעלת עניין בג'ובקיט. מיינדאד בשליטת קובי ניזרי השקיעה ביוני האחרון סכום נוסף של מיליון דולר בחברה והפכה לבעלת המניות הגדולה בה אחרי בעל השליטה יזם האינטנרט אריק פילסטיין. מיינדאד תעניק לחברה סכום של 1.5 מיליון דולר כהלוואה המירה למניות לתקופה של 18 חודשים עבור מחצית מסכום ההלוואה ו- 24 חודשים עבור יתרת הסכום.
מיינדאד תהיה רשאית להמיר את ההלוואה למניות של החברה, לפי מחיר למניה השווה ל- 300% מהמחיר הממוצע של המניה בבורסה, במהלך 30 ימי המסחר שקדמו להעמדת ההלוואה. סכום ההלוואה ישמש לצורך פירעון ההלוואה אשר הועמדה לחברה על ידי New EarthShell Corporation במסגרת רכישת החברה הבת האמריקאית Viumbe LLC. עוד עולה ממזכר ההבנות כי בעל השליטה במיינדאד, יזם האינטרנט קובי ניזרי ישמש יו"ר Viumbe בתמורה ל- 1% מהתמורה שתתקבל כתוצאה ממכירה עתידית של Viumbe LLC או נכסיה, אשר החברה תעניק לו בגין משרה זו.
בתמורה לסך של 20,000 דולר ארה"ב שישולם על-ידי מיינדאד לחברה במועד ההשלמה, תינתן למיינדאד אופציה לרכוש מהחברה את החזקותיה בחברת הבתViumbe, בתוך 12 חודשים ממועד העמדת ההלוואה, לפי שווי מוסכם של Viumbe בסך של 40,000,000 דולר ארה"ב.
ג'ובוקיט ביצעה עסקה מצויינת עבורה בה רכשה מנוע צמיחה שאיפשר לה להגדיל את היקף הכנסותיה ולצמצם את ההפסד שלה באופן דרמטי. אם האופציה של מיינדאד תמומש, הרי שג'ובוקיט עשויה להכניס לקופתה סכום של כ- 80 מיליון ש"ח.
ההלוואה של מיינדאד מתווספת להנפקה לציבור שערכה ג'ובוקיט בחודש הקודם בה גייסה בביקושי יתר קרוב ל- 3.5 מיליון ש"ח במחיר השוק שנסחרה ביום המכרז.
ג'ובוקיט הינה חברת אינטרנט הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ועוסקת בפיתוח ובהשקעה בנכסי אינטרנט מניבים. הנכס המרכזי של ג'ובוקיט החזקות כיום הוא אתר הבידור EbaumsWorld, הנחשב לאחד מאתרי הבידור הפופולריים בעולם. הכנסות האתר ב- 9 החודשים האחרונים עמדו על כ- 8 מיליון ש"ח כמעט פי שניים לעומת אותה תקופה אשתקד.
מהנהלת ג'ובוקיט נמסר: תהליך ההשבחה שעבר EbaumsWorld מאז רכשנו אותו משתקף בדוחות הכספיים המאוחדים של החברה לאורך הרבעונים האחרונים. בחודשים שקדמו, חברת הבת ויובמה חתמה הסכמים עם חברות ענקיות בתחום האינטרנט כדי לאפשר המשך תהליך צמיחה הן בתחום המובייל והן בתחום הווב. אנו בוחנים רכישת נכסי אינטרנט מניבים בעלי סינרגיה עם פעילות החברה.
מהנהלת מיינדאד נמסר: כבעלי מניות מרכזיים בג'ובוקיט, המהלך הזה מעיד פעם נוספת על האמון שלנו באתר EbaumsWorld. אנו מאמינים שלאתר יש פוטנציאל גבוה ומיינדאד פועלת על מנת למצות את מלוא הפוטנציאל בו.
מזכר ההבנות יפקע תוך 30 יום אם לא ייחתם הסכם מפורט

.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il