TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טלדור הטמיעה מערכת מתקדמת לאיסוף אשפה בעיריית גבעתיים


טכנולוגית האינטרנט של הדברים בשירות איכות הסביבה
מערכת ה-WCS מגיעה מתחום "האינטרנט של הדברים "במודל SaaS המותקנת בענן . המערכת ממחשבת את תהליכי פינוי האשפה באמצעים טכנולוגיים המאפשרים ניטור ובקרה באופן יעיל וחסכוני. עלות הפרויקט מוערכת במאות אלפי שקלים

המהפך בתחום איכות הסביבה הולך וצובר תאוצה, ויותר עיריות בישראל פועלות לשיפור השירות לתושב וליצירת ערים חכמות ונקיות יותר. הפעם מדובר בעיר גבעתיים שמאמצת לחיקה את טכנולוגיית "האינטרנט של הדברים (Internet of Things) "ההולך ותופס תאוצה בתעשייה בשנים האחרונות.

עיריית גבעתיים בחרה בטלדור להטמיע את מערכת ה- WCS (Waste Control System) שפותחה ע"י טלדור בשיתוף חברת גלביטל, במודל SaaS המותקנת בענן. המערכת הוטמעה בכל מערך האשפה בעיר ונועדה לסייע בהתמודדות עם האתגרים הכרוכים בתהליכי פינוי פסולת ומיחזור תוך תכנון ובקרה של העירייה. מלבד מערכת תכנון מול ביצוע של פחי האשפה הביתיים, גבעתיים הטמיעה גם חיישנים בטמוני הקרקע המפוזרים בעיר המדווחים על רמת מילוי הטמון בזמן אמת, דבר המאפשר תכנון יעיל של כלל מערך הפינוי בעיר.
המערכת שהוטמעה מביאה לחסכון בהוצאות התפעול של העירייה, הפחתת התנועה בעיר והחשוב מכל, מתן שירות יעיל לתושב. עלות הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

מע' WCS הינה אחד משלל הפתרונות המציעה חברת טלדור לרשויות המקומיות בכדי להתקדם טכנולוגית ולהפוך ל"עיר חכמה". בכך, מצטרפת עיריית גבעתיים לחולון, גבעת שמואל, ראשון לציון ולרשויות נוספות אשר עובדות ונהנות ממערכת WSC ומפתרונות כחול-לבן נוספים מבית טלדור, כגון מערכות GIS, מערכת מאסטרו לניהול אירועים בשגרה ובחירום ועוד.

לדברי רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים "פניה של גבעתיים לחדשנות וקדמה, ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו "אינטרנט של הדברים" לפינוי ומחזור אשפה הוא אך טבעי ומהווה חלק מפרויקט "העיר החכמה" והמהפכה אותה אנו מובילים בשירות לתושב. פינוי ומחזור פסולת הינם אתגרים לכל רשות, והיכולת שלנו לנהל את התהליכים, תוך בקרה בזמן אמת, תביא בהכרח ליעילות תפעולית, שדרוג באיכות הסביבה וחסכון בעלויות. "

לדברי נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות בטלדור, "מיזם WCS הינו חלק מאימוץ טכנולוגיות של טלדור עבור "עיר חכמה" הנותנות לעיריות כלים ויכולות לשיפור ה"שירות הירוק" לתושב, תכנון פינוי עירוני יעיל וחסכוני, וכן מעקב על התהליך. הטמעת המיזם באופן ייחודי באמצעות Saas מביא גם בחיסכון ניכר בעלויות ומשאבים, מפני שהוא מייתר תהליכים כגון התקנת שרתים בארגון ואחזקת מוצר התכנה. ניסיונה רב השנים של טלדור בשוק, וכן בעבודה מול רשויות עירוניות, סייעו לקידום וביסוס הפרויקט על הצד הטוב ביותר.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il