TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כיטוב פארמה קיבלה תשובה חיובית מהFDA- בקשר עם פיתוח התרופה KIT-302


ה-FDA אישר את מתווה העבודה המתוכנן, כולל הבקשה לקיצור תקופת הזמן לבדיקות היציבות של האצוות הסופיות של התרופה ל - 8 חודשים במקום 12 חודשים.
על פי תכנית העבודה, במהלך שנת 2016, תגיש החברה ל-FDA בקשה לאישור שיווק של התרופה (NDA).

חברת כיטוב פארמה מודיעה היום (ד') כי בהמשך לסיום ניסוי הפיילוט PK עליו דיווחה ב-10 ביוני, קיבלה החברה את התייחסות ה-FDA לסוגיות הקשורות בהליך פיתוח אב הטיפוס של הפורמולציה הסופית של התרופה KIT-302, וזאת לקראת הכניסה לשלב הייצור של האצוות הסופיות של התרופה באמצעות חברת דקסל .
במכתבו אישר ה-FDA את מתווה העבודה המתכונן, ובכלל זה את הבקשה לקיצור תקופת הזמן שתידרש לבדיקות היציבות של האצוות הסופיות של התרופה, כך שהחברה תוכל להגישNDA (בקשה לאישור שיווק של תרופה חדשה) בקשר עם התרופה לאחר8 חודשים של בדיקות יציבות בלבד, וזאת חלף התקופה המקובלת בבקשות דומות, שהינה נכון למועד זה 12 חודשים.
בכוונת החברה כעת להמשיך ולהתקדם במקביל, במתווה העבודה המתוכנן כדלקמן: (א) השלמת הליך גיוס החולים לניסוי הקליני שלב III; (ב) השלמת תהליך הפיתוח הכימי והייצור של האצוות הסופיות של התרופה בשיתוף עם דקסל.
על פי תכנית העבודה של החברה כאמור, עם השלמת מתווה העבודה המתוכן המתואר לעיל במהלך שנת 2016, תגיש החברה ל FDA בקשה לאישור שיווק של התרופה (NDA).
התרופה הנה מוצר FDC (Fixed Dose Combination) המבוסס על שתי תרופות קיימות מאושרות לשימוש (סלקוקסיב ואמלודיפין), אשר יעילותן ובטיחותן בנפרד הוכחה בעבר, ושילובן עשוי לאפשר טיפול יעיל בשתי המחלות במקביל - בעיית לחץ דם גבוה וכאבים הנגרמים כתוצאה מדלקת פרקים ניוונית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il