TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כן-פייט מרחיבה את פעילות העיניים


חברת הבת אופטליקס חתמה על חוזה מסכם לרכישת חברת IVS המתמחה בטכנולוגיות לשיפור הראייה
רכישה אסטרטגית זו תאפשר לכן פייט לשלב פיתוחים בתחום הפארמה והמכשור הרפואי הפונים לשווקים של מיליארדי דולרים לטיפול במחלות עיניים

חברת כן-פייט ביופרמה (ת"א:כנפב, NYSE MKT:CANF), חברה ביו-טכנולוגית עם צנרת תרופות ייחודיות בשלבי פיתוח מתקדמים המיועדות למחלות דלקתיות, סרטניות ובעיות בתפקוד מיני, מודיעה היום כי החברה הבת אופטליקס (OTCQB: OPLI), המפתחת תרופות למחלות עיניים, חתמה על חוזה מסכם לרכישת חברת המכשור הרפואי לטיפולי עינייםI.V.S. (Improved Vision Systems).

בהתאם לתנאי ההסכם וכחלק מהפיכתה של I.V.S. לחברה בת בבעלות מלאה של אופטליקס, תקצה אופטליקס למוכרים ולמחזיקי אופציה ב-I.V.S בעת סגירת העסקה, מניות ואופציות של אופטליקס השוות במצטבר לכ-14% מהון המניות המונפק של אופטליקס, בדילול מלא. בנוסף, הסכימה אופטליקס להקצות למוכרים ולמחזיקי האופציות ב-I.V.S. מניות ואופציות של אופטליקס השוות במצטבר לכ-11% מהון המניות המונפק של אופטליקס בכפוף לעמידה באבני דרך שנקבעו. סגירת העסקה כפופה למספר תנאים, בכללם גיוס הון על ידי אופטליקס ורישום אופטליקס באחת מהבורסות הראשיות בארה"ב המוגדרת כ-"national securities exchange". מניות של החברה האם של אופטליקס, כן פייט, לא יוקצו כחלק מביצוע עסקה זו.
חברת I.V.S. מפתחת טכנולוגיות רפואיות פורצות דרך לשיפור הראייה אבחון, ותרפיה עבור מגוון מחלות עיניים כגון גלוקומה AMD, רישתית סכרתית, ופתולוגיות הקשורות בפגיעה בתנועתיות העיניים, וזאת עבור שווקים של מיליארדי דולרים.
חברת I.V.S. מפתחת שני מוצרים רפואיים מובילים לעיבוד תמונה האחראים לטיפול ושיקום פגיעות בראייה. המוצר הראשון הינו מוצר שולחני מבוסס עקיבת עין שניתן להצמידו לכל מסך כגון מחשב, טלויזיה או טבלט. המוצר מעבד את התמונה המוצגת לפציינט כך שתפצה בצורה האופטימלית עבור הפגיעות שמהן הוא סובל.
המוצר השני מבוסס משקף נישא המייצר תמונות ברזולצייה גבוהה המעובדות ומוזזות בהתאם לעקיבה אחרי כל עין בנפרד, וכך מחזיר תנועתיות ועצמאות לאנשים לקויי ראייה.
אופטליקס תפעל כעת לפיתוח המכשור הרפואי שרכשה מתוך כוונה לקצר את זמני הפיתוח ויעדי הגעת המוצרים לשוק.
אופטליקס תמשיך ותפתח את תרופת ה- CF101 למחלת הגלאוקומה. פיתוח זה נמצא בעיצומו של ניסוי קליני שלב II . התרופה ניתנת בטבליות לחולי הגלאוקומה ובכך מתעתדת לאפשר יתרון גדול לחולים בהשוואה למשטר הטיפול בטיפות עיניים המקובל היום.
עם השלמת הרכישה של I.V.S., יצטרפו בכירי החברה, רן ים ודן עוז, למועצת המנהלים של חברת אופטליקס. בנוסף לכך, ובכפוף לחתימת ההסכם, רן ים ימונה למנכ"ל אופטליקס ודן עוז למנהל הטכנולוגי של החברה. לשניים ניסיון עשיר ומוצלח בפיתוח של מוצרים בתחום המכשור הרפואי.
"אנו גאים עם השלמת צעד חשוב זה לקראת רכישת I.V.S. ומזהים פוטנציאל רב ברכישה זו כחלק מבנייתה מחדש של אופטליקס כחברה המפתחת מענה לשווקים משמעותיים בתחום העיניים במוצרים של מכשור רפואי וטיפול תרופתי כאחד", אמרה פרופ' פנינה פישמן, מנכל"ית כן-פייט. "אנו מקבלים בברכה את צוות מנהלי ועובדי I.V.S. לשורותינו באופטליקס".
רן ים, מנכ"ל I.V.S., אמר "קיימות סינרגיות משמעותיות בין אופטליקס ו-I.V.S. ואנו מאמינים כי תוכנית הפיתוח המשולבת שלנו בתומי המכשור הרפואי והטיפול התרופתי מגלמת הזדמנות עסקית של ממש. לשתי החברות חזון משותף ואנו מצפים לעבודה משותפת כדי לממשו".


אודות כן פייט ביופרמה:
כן פייט ביופרמה בע"מ (NYSE MKT: CANF) (TASE: CFBI) היא חברת פיתוח תרופות הנמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים עם פלטפורמה טכנולוגית המתוכננת לפנות לשווקים במיליארדי דולרים לטיפול במחלות סרטניות ודלקתיות. תרופת ה- CF101 של החברה השלימה ניסוי שלב II/III לטיפול בפסוריאזיס והחברה מתכוננת לשלב III במחקר בדלקת מפרקים שגרונית כמו גם לשלב II באוסטרוארטריטיס. תרופת CF102 של החברה לטיפול בסרטן הכבד נמצאת בשלב II וקיבלה מעמד של תרופת יתום על ידי ה- FDA. . תרופת ה-CF102 הראתה הוכחת היתכנות לטיפול בסוגים אחרים של סרטן דוגמת מעי, פרוסטטה ומלנומה. לתרופות אלו נמצא פרופיל בטיחותי מצוין עם נסיון ביותר מ- 1,200 חולים במחקרים קליניים עד היום. לכן פייט תרופה נוספת, CF-602, לטיפול בבעיות בתפקוד המיני. למידע נוסף בקרו באתר: www.canfite.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il