TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

האם התחרות בענף תאלץ את קסטרו לצאת לשופינג?


דורין פלס, אנליסטית הקמעונאות של IBI בית השקעות
המיקוד של קסטרו בשוק המקומי בתחום ההלבשה בלבד מגלם סיכון מסוים שכן החברה לא יכולה לקזז חולשה במכירות בישראל (בין אם כתוצאה מירידה במכר הכמותי, התגברות התחרות או אירועים נקודתיים כמו מצב ביטחוני) כנגד פעילויות מצליחות בתחום אחר או באזור אחר.

מנגד, המיקוד מאפשר לה לכוון את כל המשאבים אל עבר פסגת ענף ההלבשה המקומי, להיות יעילה יותר ולהגדיל את נתח העוגה. כך למשל, נכנסה הרשת לתחום אופנת הילדים בשנת 2013, אותה השנה בה השיקה את החנות הוירטואלית שלה ויצרה לה דריסת רגל גם בעולם המקוון.

באותה נשימה נציין כי קסטרו תחל השנה לפתוח חנויות קוסמטיקה קטנות תחת המותג Yves Rocher, מה שמצד אחד מזכיר את סיפור דיווה all over again אך מצד שני נראה שקסטרו תתנהל ביתר זהירות, עם פתיחת סניפים בקצב של 3-4 בשנה וללא תרומה משמעותית למכירות בשלב הראשון.

קסטרו מציגה מאזן חזק היסטורית, עם עודף נכסים נזילים על חוב פיננסי. אנו סבורים כי בבוא היום (וההזדמנות המתאימה) תוכל החברה למנף את המאזן האיתן שלה לצורך רכישת פעילות חדשה או התרחבות משמעותית מעבר לתכניות העבודה הקיימות. כמובן שבמקרה כזה נראה בחיוב התרחבות בתחום אופנת ההלבשה בשוק המקומי יותר מאשר כניסה לפעילויות חדשות שאינן מנת חלקה של קסטרו בימים אלו.

מודל הערכת השווי שלנו שמרני עם צפי לצמיחה דרך התרחבות ופתיחת חנויות חדשות, שחיקה מסוימת ברווחיות הגולמית ויציבות ברווחיות התפעולית.
מחיר היעד שנגזר ממודל הערכת השווי עומד על 130 ₪ למניה, 22% מעל מחיר השוק.








טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il