TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלוריסטם זכתה במענק בסך 11.1 מיליון שקל מהמדען הראשי במשרד הכלכלה


המענק מיועד לתמוך בפעילויות המחקר והפיתוח של החברה לשנת 2015
זמי אברמן, יו"ר ומנכ"ל פלוריסטם: " ישראל מתגלה כמוקד עולמי לפיתוח טכנולוגיות פורצות דרך ותכנית המענקים של המדען הראשי חשובה מאוד לתמיכה בתעשייה".
פלוריסטם, חברת הביו רפואה הישראלית המובילה בפיתוח מוצרים רפואיים המבוססים על תאי גזע המופקים מהשיליה, דיווחה היום כי זכתה במענק בסך 11.1 מיליון שקל (כ-2.9 מיליון דולר) מהמדען הראשי שבמשרד הכלכלה בישראל. המענק מיועד לתמוך בפעילויות המחקר והפיתוח של החברה לשנת 2015.
זמי אברמן, יו"ר ומנכ"ל פלוריסטם אמר עם קבלת המענק: "אנו שמחים מאוד שזכינו לקבל את המענק של המדען הראשי, אשר יתמוך בפיתוחים החדשניים שלנו לשימושים השונים בתאי PLX ויעזור במימון הניסויים הקליניים באזורים גיאוגרפיים שונים. המענק הזה של המדען הראשי מיועד לקידום המחקר והפיתוח בתחומי ההייטק והביוטק בישראל. ישראל מתגלה כמוקד עולמי לפיתוח טכנולוגיות פורצות דרך ותכנית המענקים של המדען הראשי חשובה מאוד לתמיכה בתעשייה. פלוריסטם גאה מאוד להיות בין החברות הישראליות המובילות בתחום מדעי החיים".
על משרד המדען הראשי והתנאים לקבלת המענק
משרד המדען הראשי, שפועל בחסות החוק להעצמת המחקר והפיתוח התעשייתי בישראל מאז שנת 1984, אחראי על כל תקציבי הממשלה המיועדים לתמיכה במחקר ופיתוח בתעשיות ההייטק והביוטק הישראליות. התמיכה הרחבה של המדען מאיצה את פיתוחן של טכנולוגיות חדשניות ברמה הגבוהה ביותר, מעצימה את יתרונה התחרותי של התעשייה הישראלית בשוק ההייטק העולמי ויוצרת אפשרויות תעסוקה.
על פי התנאים של המדען הראשי לקבלת המענק, פלוריסטם נדרשת לשלם תמלוגים בשיעור של 3%-4% ממכירות של מוצרים ושירותים שיווצרו כתוצאה מפיתוח טכנולוגיות שנעשה בעזרת המענק הנוכחי ומענקים קודמים שקיבלה החברה מהמדען הראשי, עד להשבת 100% מהסך הכספי שהתקבל במענק (בתוספת הפרשי ריבית). במקרה שלא יהיו מכירות, לא תהיה דרישה להשבת הכספים.
.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il