TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טלדור מדווחת על התוצאות הכספיות של הרבעון הראשון לשנת 2015


הרווח הנקי ברבעון הראשון צמח והסתכם בכ- 6.1 מיליון ₪
הרווח הנקי ברבעון הראשון צמח והסתכם בכ- 6.1 מיליון ₪
• הרווח הגולמי של טלדור גדל ב- 16.6% בהשוואה לאשתקד, והסתכם ב- 29.7 מיליון ₪, והרווח התפעולי זינק ב- 234% והסתכם בכ- 10.4 מיליון ש"ח
• טלדור תחלק דיבידנד בשיעור של 10 אג' למניה ובסך כולל של כ- 1.1 מיליון ש"ח
• אריה רימיני, מנכ"ל טלדור, הודיע לדירקטוריון על סיום תפקידו. צפוי לעבור בחודש אוגוסט לטקסס, ארה"ב ולהצטרף כשותף לסטארט-אפ Grid4C

חברת טלדור מערכות מחשבים, ספקית מובילה של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים בתחומי התוכנה, החומרה, התקשורת ומיקור חוץ, מדווחת היום על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2015. הרווח הנקי של טלדור צמח ב- 2015 והסתכם בכ- 6.1 מיליון ש"ח, בהשוואה לרווח נקי של 441 אלף ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
בעקבות הדוחות, ובמסגרת שיתוף בעלי המניות בהצלחת החברה, הודיעה טלדור הבוקר כי תחלק דיבידנד בשיעור של 10 אג' למניה ובסך כולל של כ- 1.1 מיליון ש"ח. מדובר בדיבידנד ראשון שמחלקת טלדור מזה מספר שנים.
הכנסות החברה ברבעון הראשון של שנת 2015 עומדות על 191.2 מיליון ₪, ירידה של 1.1% בהשוואה להכנסות הרבעון הראשון בשנת 2014, בו ההכנסות עמדו על 193.4 מיליון ₪. הירידה עקב יום הבחירות ושינויים בתמהיל ההכנסות והלקוחות לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי של טלדור ברבעון הראשון צמח ב- 16.6% ועמד על 29.7 מיליון ₪, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, בו הרווח הגולמי עמד על 25.4 מיליון ₪. הרווח התפעולי של החברה הסתכם ברבעון הראשון בכ- 10.4 מיליון ₪, זינוק של 234% בהשוואה לרווח התפעולי ברבעון המקביל בשנת 2014 שעמד על 3.1 מיליון ₪.



אריה רימיני, מנכ"ל טלדור: "תוצאות הרבעון הראשון ממשיכות להביא לידי ביטוי את הפעולות שביצענו בחברה בשנתיים האחרונות, שמטרתן לשפר את הרווחיות התפעולית בכל תחומי הפעילות של החברה. לדבריו, "השיפור ברווח התפעולי נובע בין היתר מהשלמת שני הפרוייקטים הגדולים שביצעה טלדור בשנים האחרונות – מחשוב לשכות ההוצאה לפעול והשלמת מתקן ההכשרה של משטרת ישראל בבית שמש."
רימיני הוסיף, "שהפיזור הרחב של פעילותנו בכלל מגזרי המשק, הביאה לכך שהצלחנו לשמור על רמת הכנסות דומה לרבעון המקביל אשתקד, וזאת על אף האטה בהיקף הפרויקטים במגזר הממשלתי, בשל הבחירות והיעדר תקציב לשנת 2015. לצד זאת, הצלחנו לרשום גידול בהכנסות בתחומים שנהנים משיעורי צמיחה גובהים, כגון תחומי הסייבר, אבטחת המידע וה-Big Data, בהם יש לנו מובילות שוק". רימיני הוסיף ואמר כי "אנו ממשיכים להיות ממוקדים בחיזוק והרחבת תחומי הפעילויות שבהן קיימת צמיחה משמעותית, תוך הקפדה על שיעורי הרווחיות בפרויקטים אליהם החברה ניגשת ומבצעת".
במקביל, הודיע הבוקר אריה רימיני לדירקטוריון על בקשתו להתפטר ולסיים את תפקידו כמנכ"ל החברה לאחר כ- 10 שנים בחברה, מתוכן 7 שנים בתפקיד המנכ"ל. רימיני צפוי לסיים את כהונתו בחודש אוגוסט הקרוב, ובמהלך החודשים שלאחר מכן יעבור לטקסס ארה"ב, ויצטרף כשותף לחברת הסטארט אפ Grid4C.
ברק דותן, יו"ר הדירקטוריון של טלדור ומבעלי השליטה בה, אמר כי רימיני הנהיג את החברה בתקופה של שינוי מרובת אתגרים והצליח להשיב את החברה למסלול של רווחיות גבוהה מאי פעם וצמיחה עסקית. דותן אמר עוד כי הוא מאחל לרימיני הצלחה בעתיד ובאתגרים החדשים שלקח על עצמו.

אודות טלדור
חברת טלדור הוקמה שנת 1986 והינה אחת מחברות ה-IT המובילות בישראל. טלדור מתכננת, מפתחת ומספקת פתרונות שלמים ללקוחות שכוללים מערכות תוכנה, תפעול פרויקטים, הקמת תשתיות ושירותי תמיכה.
למעלה מ-1000 חברות, ארגונים ומוסדות ממשלה וציבור נמנים על לקוחות טלדור, ונהנים מסל הפתרונות הרחב שמציעה החברה. טלדור מפתחת ומטמיעה פתרונות בתחומי ניהול קשרי הלקוחות, אבטחת מידע, מערכות ERP ומערכות מידע גיאוגרפי וכן מספקת שירותי מיקור תהליכיים עסקיים, טיוב נתונים וסריקה, ושירותי מומחים בתחום ה-IT. טלדור, הנמצאת בשליטת DBSI השקעות, סיימה את שנת 2014 עם הכנסות של 797 מיליון שקל, ורווח נקי של 21 מיליון שקל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il