TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אופנהיימר מעלים את מחיר היעד לרדוור


סקירת תוצאות הרבעון הראשון 2015
רדוור (RDWR) פרסמה דו"חות לרבעון הראשון של 2015 ועמדה בתחזיות המוקדמות, כשגם התחזית לרבעון השני של השנה עומדת בצפי. פעילות תחומי ה-Enterprise וה-Cloud היתה חזקה והצליחה לחפות על חולשה מסויימות בפעילות מול ספקיות שירותי התקשורת. בנוסף, החברה הצליחה לשפר את שיעור הרווחיות התפעולית למרות השקעות גבוהות באופן יחסי. הנהלת רדוור ציינה כי הסכם ה-OEM החדש עם חברה מובילה אמור להתחיל לספק תוצאות לקראת הרבעון הרביעי של 2015 ואנחנו מעריכים כי הוא מהווה פוטנציאל ניכר עבור רדוור. בסך הכל, רדוור מצליחה להציג תוצאות חיוביות ולהגדיל נתח השוק, כשההזמנות החזקות בתחומי ה-Security וה-Cloud צפויות להאיץ צמיחה בהכנסות ולתמוך בתחזית החברה למחצית השנייה של השנה ול-2016. אנחנו מעלים מעט את תחזית ההכנסות והרווח לשנת 2015 ומעלים את מחיר היעד למניית RDWR מ-24$ ל-27$, תוך שמירה על דירוג Outperform.

· רדוור פרסמה דו"חות לרבעון הראשון של 2015 ורשמה הכנסות של 57.2 מיליון דולר, בהתאם לצפי, ורווח של 22 סנט למנייה, מעט מעל לצפי של 21 סנט. החברה הציגה תוצאות חיוביות באיזור EMEA למרות השפעה שלילית של שערי חליפין וגם שיפור בשיעורי הרווחיות למרות הגידול בהשקעות. התחזית של הנהלת החברה לרבעון השני של 2015 הייתה בהתאם לתחזיות המוקדמות.
· בצד החיובי, החברה הציגה צמיחה של כ-17% באיזור EMEA למרות השפעה שלילית ניכרת של שערי חליפין, כשגם הפעילות בשוק האמריקאי נותרה חזקה. בפילוח לפי תחומי פעילות, חלה צמיחה מרשימה בתחומי ה-Enterprise (צמיחה שנתית של 19%) וה-Security (צמיחה שנתית של 20%), כאשר גם פעילות ה-Cloud נהנתה מהזמנות שיא. החברה הציגה שיפור של כ-90 נ"ב ברווחיות הגולמית ושל 440 נ"ב ברווחיות התפעולית.
· בצד השלילי, נרשמה חולשה בשוק הדרום האמריקאי ובפעילות עם ספקיות שירותי התקשורת, בהשוואה לרבעון המקביל חזק יחסית, בעיה שצפויה להימשך גם ברבעון השני של השנה. בנוסף, מספר המניות של החברה נותר יציב על 19.7 מיליון מניות, זאת למרות ביצוע רכישה עצמית של מניות מצד החברה.
· התוצאות הרבעוניות של רדוור ממשיכות מגמות חיוביות מהרבעונים הקודמים, עם שיפור בשיעורי הרווחיות והתקדמות בתחומי פעילות מרכזיים. הסכם ה-OEM החדש מהווה להערכתנו קטליסט נוסף לשנה הקרובה. אנחנו מעודדים ממגמות אלו ומחוזקה כללית בשוקי ה-ADC, ה-Security וה-Cloud ומעריכים כי הן יתמכו בצמיחת ההכנסות של רדוור בתקופה הקרובה. מעבר לכך, גם תוכניות הרכישה העצמית של המניות היא חיובית למשקיעי החברה. אנחנו מותירים את דירוג מניית RDWR על Outperform ומעלים את מחיר היעד מ-24$ ל-27$.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il