TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטריקס תייצג את פתרונות Software Mind לניהול סניפי וידאו וירטואליים בארגונים פיננסיים ובנקאיים


באמצעות פתרונות החברה, העונים לדרישות הרגולציה, לקוחות הבנקים וחברות פיננסיות יוכלו לבצע פעולות מורכבות כגון ייעוץ פיננסי ולקיחת משכנתא ללא צורך בהגעה לסניף
חטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות במטריקס חתמה על הסכם לייצוג חברת Software Mind האירופאית, המתמחה בפתרונות מתקדמים ומקיפים להקמה ולניהול סניפי וידאו וירטואליים עבור חברות מהמגזר הפיננסי, בנקאי, שירותים עסקיים ועוד.

מוצר הדגל של החברה הוא פתרון הוליסטי בשם ""Live Bank, המתחבר למערכות הליבה של הבנקים ומאפשר להם להקים סניף וידאו וירטואלי מלא. הפתרון מאפשר מחד לבצע פעולות כספיות ופיננסיות כמו בכל ערוץ אחר כגון בסניף, באתר האינטרט ובאפליקציה, ומאידך גם פעולות מורכבות יותר כגון לקיחת משכנתא וייעוץ פנסיוני, שעד כה לא ניתן היה לבצע מרחוק. הפתרון מאפשר השלמת אינטראקציות של הלקוח עם הבנק, הצגת סימלוציות ללקוח הבנק, משלוח מסמכים ,שיתוף מסכים, הזדהות וסגירת עסקה וכל זה במהלך השיחה.
ייחודו של הפתרון נובע מכך שהוקם במקור עבור בנקים בהיבטי תהליכי העבודה ולא כמערכת וידאו chat שהוסבה לבנקאות. לפיכך חווית הלקוח והתאמת המוצר לבנקאות גבוהות ביותר.

הפתרון עונה על תנאי הרגולציה הבנקאיים והפיננסיים בעולם.
לאחרונה גם הרגולציה בישראל מתחילה לאפשר ביצוע תהליכים עסקיים המבוססים על זיהוי וידאו.הרפורמה של המפקח על הבנקים, שנכנסה לתוקף בינואר 2015 ומאפשרת פתיחת חשבון בנק באמצעות האינטרנט היא הסנונית הראשונה וגורמים רבים בשוק מאמינים כי מדובר במגמה שתלך ותתרחב לתחומים וסקטורים נוספים.

פתרון Live Bank מוטמע בהצלחה במספר תאגידי בנקים מובילים באירופה והוא זכה בפרסים רבים לצד סקירות של חברות מחקר מובילות כדוגמת פורסטר.

מחקרי שוק של חברות מחקר מובילות כגון גרטנר ופורסטר מציינים כי בשנת 2015 יהיו 30 מיליארד שיחות וידאו, וכי עד 2020 ערוץ הווידאו יהיה מאד נפוץ בתחום הבנקאות והפיננסים וזאת במקביל למגמת צמצום הסניפים הפיזיים של החברות בתחומים אלו.


לדברי אורי חבר, מנהל אגף פתרונות דיגיטל ומערכות פיננסיות במטריקס , "ההתפתחויות הטכנולוגיות והתבגרות דור ה-Y וה-Z, מובילות לכך שרוב פעילויות השירות העצמי של הלקוחות מול הבנקים והגופים הפיננסיים מתבצעות בערוצים הדיגיטליים השונים. יחד עם זאת למרות ההתפתחות הטכנולוגית של הערוצים הישירים, עדיין ברוב הארגונים נותרו מספר תהליכים מרכזיים, המחייבים הגעה של הלקוח לסניף לטובת הליך המוגדר 'זיהוי הלקוח' או נוכח עסקאות מורכבות עם 'אחוזי נטישה" גדולים".

חבר מוסיף כי, "ערוץ הודיאו ובתוך זה הפתרון המבוסס והמוכח של Software Mind האירופאית בא לתת מענה בדיוק לצורך זה. שילובו יאפשר לבנקים ולחברות פיננסים ושירותים עסקיים לשפר משמעותית את חווית הלקוח ויעילות המענה שהן מספקות ללקוחותיהן. אנו מאמינים כי פתרון זה יביא למהפכה גדולה בענף הבנקאות והפיננסים בישראל ולאופן בו הלקוחות צורכים את השירותים".

פתרון Live Bank יהיה בין הפתרונות שיוצגו בכנס Fintech Forward , שתקיים מטריקס ב- 22 למארס בבורסה לניירות ערך בתל אביב, במסגרתו תפגיש בין חברות סטארט אפ וטכנולוגיה מובילות בתחום ה-Fintec לבין בכירי מגזר הפיננסים והבנקאות בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il