TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלוריסטם נותנת תקווה לנפגעי שבץ ואנשים הסובלים מכאבים נוירופטיים


מחקר חדש גילה כי תאי PLX עשויים להגן על עצבים שנפגעו מחוסר חמצן או עודף גלוקוז
המחקר מצביע על פוטנציאל טיפולי בשבץ מוחי או פגיעות במערכת העצבים המרכזית
• תוצאות המחקר המלאות יפורסמו בפברואר 2015
חברת הביו רפואה הישראלית, פלוריסטם, הודיעה היום (ב') כי מחקר בתאי השילייה של החברה, PLX, שנערך בשת"פ עם האוניברסיטה העברית ומכון וייצמן התקבל לפרסום בגיליון פברואר 2015 של כתב העת המקצועי בספרד- Biochimica et Biophysica Acta Molecular Cell Research.
תוצאות המחקר מראות כי תאי PLX הצליחו למנוע מוות של תאים עצביים לאחר שנמנעה מהם אספקה של חמצן או גלוקוז, תופעה האופיינית לחולים סכרתיים או לאחר שבץ מוחי. במחקר נמצא כי תאי ה-PLX מפרישים חלבונים הרלוונטיים להגנה על תאים עצביים הנפגעים מחוסר חמצן או עודף גלוקוז.
לדברי זמי אברמן, מנכ"ל ויו"ר פלוריסטם: "הממצאים שלנו מסבירים את התוצאות שהתקבלו בניסוי הקליני בהיצרות עורקים (איסכמיה) קריטית בגפיים תחתונות. בניסוי נמצא כי בחולים שטופלו בתאי PLX נראתה הפחתה סטטיסטית משמעותית בכאב ביחס למצב ההתחלתי. בנוסף, מחקר פרה-קליני מוקדם יותר, אשר פורסם במגזין לחקר המוח, הראה כי השימוש בתאי PLX עשוי להיות אפקטיבי לטיפול בנזקים הנובעים משבץ איסכמי".
אברמן הוסיף עוד, כי " שני מחקרים פרה קליניים מוקדמים יותר שערכנו, מהווים אינדיקציה נוספת לכך שתאי PLX עשויים לשמש כטיפול אפקטיבי לכאבים עצביים כרוניים הנובעים ממצבים כגון נוירופטיה שנגרמה כתוצאה מסכרת".
המחקר אשר יפורסם בכתב העת המדעי בספרד, נערך על ידי חוקרים של פלוריסטם בשיתוף עם פרופ' פיליפ לזרוביץ', מבית הספר לרוקחות באוניברסיטה העברית בירושלים, ופרופ' אפרים יניב מהמחלקה לנוירוביולוגיה במכון ויצמן למדע. המחקר זכה לתמיכה מטעם תכנית מגנט של משרד הכלכלה בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il