TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קשה להאמין שנראה תנודות משמעותיות ופריצות בדולר-שקל עד תחילת 2015


הדולר-שקל דווקא מגיב במתינות לזינוק של הדולר בעולם, ונסחר בטווח שבין 3.90-3.95
במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "לאחר התנועות החדות בשוק הפיננסי העולמי בשבוע שעבר, ניתן כבר להתחיל לסכם שנה. שבוע המסחר הקרוב יהיה חלקי, כאשר כבר ביום רביעי השווקים צפויים לפרוש לחופשת חג המולד, שמתחברת לחופשת ראש השנה האזרחית. נפחי המסחר צפויים להתדלדל בהדרגה, ועימם התנודתיות שצפויה לרדת.

אין ספק שהאירוע שגנב את ההצגה בישורת האחרונה של השנה היה הצלילה הדרמטית במחיר הנפט לרמות שפל רב שנתיות, צלילה שדחפה את רוסיה למשבר כלכלי חמור, שללא ספק יהיה אחד הסוגיות המשמעותיות ביותר בשוק העולמי ב-2015, וזאת לאור ההשלכות הפיננסיות של המתיחות בין רוסיה לבין המערב והן מעצם האפשרות שרוסיה תפשוט שוב רגל.
ואולם, מצב הרוח של השווקים התהפך ב-180 מעלות לאחר ישיבת הפד בשבוע שעבר, שבה הביע הבנק אמון בכלכלה האמריקנית ואותת על כך שבהנהלת הבנק הפדרלי בוחנים את העיתוי הנכון להעלאת ריבית ראשונה. השווקים הגיבו לכך בחיוב, וגם מדדי המניות וגם הדולר זינקו מעלה, וזאת לאחר שבתחילת השבוע נסחרו בירידה לאור שנאת הסיכון. בעקבות כך, סיים מדד הדולר העולמי את השבוע ברמתו הגבוהה ביותר מאז 2009.
יש לזכור שהמומנטום החיובי בדולר האמריקאי, בשנה האחרונה, נובע מן השיפור הכלכלי בארצות הברית, ומן הציפייה להעלאות ריבית. על כן, ניתן לראות קורלציה חיובית בין הסנטימנט בשוק לבין המגמה בדולר. קורלציה חיובית זו, וזאת בניגוד לקורלציה ההפוכה שהתקיימה בין הדולר לנכסי הסיכון בשנים האחרונות, צפויה ללוות אותנו גם ב-2015, כאשר המשך מגמת השיפור בנתוני המקרו בארצות הברית ואווירה חיובית כללית בשווקים הפיננסיים תסייע לדחוף את הדולר מעלה, למול המטבעות המרכזיים בעולם וגם למול השקל.
בינתיים, הדולר-שקל דווקא מגיב במתינות לזינוק של הדולר בעולם, ונסחר בטווח שבין 3.90-3.95, כאשר הוא עדיין נמצא מעל קו המגמה שתחם את כל העלייה מאז שראינו אותו סביב 3.4. כאמור, אנחנו נכנסים כעת לשבוע של חג המולד, ונפחי המסחר צפויים להתדלדל, ועימם התנודתיות. על כן, קשה להאמין שנראה תנודות משמעותיות, ופריצות עד תחילת 2015".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il