TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המ-לט ממשיכה לצמוח


שיפור משמעותי ברווח התפעולי - הסתכם ב-9.8 מיליון דולר מתחילת השנה, זינוק של 85% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד
ברבעון השלישי הגיעו לשיא ההכנסות ממכירת מוצרים למגזר התעשייה התהליכית
דירקטוריון החברה החליט לחלק דיבידנד בסך של 38 מיליון שקל

 מכירות החברה ברבעון השלישי הסתכמו לסך של כ-24.4 מיליון דולר, גידול של 17% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. מכירות המוצרים למגזר התעשייה התהליכית ברבעון האחרון של תקופת הדוח היו כ-18.9 מיליון דולר המהוות הכנסות שיא של כל הזמנים של החברה לתחום זה.
 מתחילת השנה הסתכם הרווח התפעולי של החברה בכ-9.8 מיליון דולר, זינוק של 85% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
 החברה ממשיכה לייצר תזרים מזומנים משמעותי מפעילות שוטפת. מתחילת השנה ייצרה המ-לט תזרים של כ-10.5 מיליון דולר, בהשוואה
לכ-7.5 מיליון דולר בתקופה מקבילה אשתקד.
 החברה מציגה יציבות פיננסית גבוהה: יחס הון למאזן – 72%,
יחס שוטף- 3.38.


"המ-לט סיימה רבעון נוסף של צמיחה בהכנסות, תוך שהיא ממשיכה להגדיל את הרווח התפעולי שלה", מסר אורי אולינר, מנכ"ל המ-לט. "גם ברבעון זה המשכנו להגדיל את מכירות המוצרים למגזר התהליכי, בהתאם לאסטרטגיה שנבנתה בחברה, וזהו הרבעון השלישי ברציפות בו אנו שוברים שיא מכירות למגזר זה".

אורי אולינר הוסיף כי "אנו ממשיכים לבצע מהלכים שיבססו את החברה בטריטוריות בהן היא פועלת, באמצעות יצירת שיתופי פעולה שיגדילו את היקף פעילותנו בסגמנטים נבחרים בהם התעשייה נמצאת בצמיחה, תוך הגדלת פורטפוליו המוצרים. אנו נותרים אופטימיים לגבי היכולת של החברה להמשיך ולצמוח באופן אורגני, ובנוסף ממשיכים לחפש הזדמנויות לרכישת חברה שתתאים לפרופיל הצמיחה של החברה".

דגשים לתוצאות הרבעון השלישי
חברת המ-לט, העוסקת בייצור מחברים, שסתומים ואביזרי צנרת לתחום הבקרה בתעשיות התהליכיות ולהולכת גזים בתחום המוליכים למחצה, דיווחה היום על תוצאות הרבעון השלישי של 2014.

המכירות ברבעון השלישי של 2014 צמחו בכ-17% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו בכ-24.4 מיליון דולר. בתשעת החודשים הראשונים של השנה, הסתכמו מכירות המ-לט
בכ-71.8 מיליון דולר, עלייה של כ-21% בהשוואה למכירות בתקופה המקבילה אשתקד.
העלייה במכירות בתקופת הדוח נובעת בעיקרה מעלייה בהזמנות למוצרי החברה שהגיעו מאירופה, והמזרח הרחוק.
מכירות המוצרים לתעשייה התהליכית הסתכמו ברבעון השלישי בכ-19 מיליון דולר, עלייה של
כ-25% לעומת מכירות בסך של כ-15.2 ברבעון המקביל אשתקד. מכירות המוצרים האולטרה נקיים הסתכמו בכ-5.5 מיליון דולר, ירידה של כ-4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון השלישי הסתכם בכ-9.5 מיליון דולר (כ-39% מהמכירות), וזאת בהשוואה לרווח גולמי של כ-7.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד (כ-38% מהמכירות). העלייה ברווחיות הגולמית נובעת מעלייה בהיקף המכירות ועליה בהיקפי הייצור שהותאמו לרמות הביקושים.
הרווח התפעולי של המ-לט הסתכם ברבעון השלישי בכ-3.5 מיליון דולר, גידול כ-57% לעומת הרווח התפעולי ברבעון המקביל אשתקד, שעמד על כ-2.2 מיליון דולר. התוצאה היא גידול בשיעור הרווח התפעולי של החברה לכ-14% מסך המכירות ברבעון השלישי של 2014, וזאת לעומת שיעור רווח תפעולי של כ-11% ברבעון המקביל אשתקד.
הוצאות המימון נטו ברבעון השלישי הסתכמו ב-938 אלף דולר, וזאת לעומת הוצאות מימון נטו בהיקף של 118 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהוצאות המימון נבע בעיקר כתוצאה משינויים בשערי החליפין של המטבעות השונים ביחס לדולר.
הרווח הנקי של המ-לט ברבעון השלישי של 2014 הסתכם בכ-1.8 מיליון דולר, עלייה של כ-3% ביחס לרווח ברבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של 2014 עמד הרווח הנקי המ-לט על כ-7 מיליון דולר, גידול של כ-70% ביחס לרווח בתקופה המקבילה אשתקד.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הרביעי עמד על כ-2.9 מיליון דולר, ומתחילת השנה ייצרה המ-לט מזומנים בהיקף של כ-10.5 מיליון דולר מפעילותה השוטפת, גידול של 41% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הגידול בתזרים המזומנים נובע בעיקר מעלייה ברווח הנקי של החברה לעומת הרווח בתקופה המקבילה אשתקד.
האיתנות הפיננסית של החברה ממשיכה להתחזק: היקף החוב הבנקאי ירד לכ-7.5 מיליון דולר, ויחס ההון למאזן עומד על כ-72%.
התוצאות הכספיות והאיתנות הפיננסית הביאו את דירקטוריון החברה להכריז על חלוקת דיבידנד בסך של 38 מיליון שקל.

אודות המ-לט:
קבוצת המ-לט, בשליטת קרן פימי, נמנית על החברות המובילות בתחום ייצור המחברים והשסתומים לטמפרטורות גבוהות, ללחצים גבוהים ולתנאי ואקום לתחום הבקרה בתעשיות התהליכיות ולהולכת גזים בתחום המוליכים למחצה. עם לקוחות החברה נמנות החברות המובילות בעולם בתעשיה התהליכית ותעשיית המוליכים למחצה – יצרני ציוד ויצרניות שבבים.
להמ-לט סניפים וחברות בנות בארה"ב, קנדה, אנגליה, גרמניה, הולנד, יפן, רוסיה, צרפת וסינגפור. מתקני הייצור של המ-לט בישראל מתפרשים על יותר מ- 25 אלף מ"ר, ומייצרים מיליוני פריטים בחודש.
המ-לט מעסיקה כ-500 עובדים בישראל ובחברות הבנות שלה בחו"ל. משרדיה ומתקני הייצור הראשיים שלה נמצאים באזור התעשייה ציפורית. מניותיה של חברת המ-לט נסחרות בבורסה לני"ע בתל-אביב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il