TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אבוג'ן מדווחת על הרחבת תשתיות המחקר בתחום הגנת הצומח


ההרחבה כוללת הקמת מעבדות ורכישת ציוד ייעודי למחקר ופיתוח של מוצרים חדשים לעמידות לפטריות, חרקים וקוטלי עשבים
אבוג'ן בע"מ ,חברה מובילה לשיפור יבול ותכונות אחרות בצמחים להעלאת הכדאיות הכלכלית של גידולים לתעשיות החקלאות והדלקים האלטרנטיביים, מודיעה על הרחבת תשתיותיה ופעילותה בתחום של הגנת הצומח. החברה השלימה בנייה של מעבדות ורכישת ציוד ייעודי לתמיכה במחקר ופיתוח של תוכניות מוצר המתמקדות במתן פתרונות למזיקים כגון פטריות, חרקים ועשבים. תחום הגנת הצומח הוא תחום צמיחה והתרחבות מרכזי עבור אבוג'ן, הכולל פיתוח של תכונות חדשות בצמחים וכן פתרונות אגרו-כימיים.

במהלך השנה האחרונה, בתחום הגנת הצומח, החברה הגבירה את פעילותה בצורה מהותית. באוקטובר 2013 הודיעה אבוג'ן על תוכנית פיתוח מוצר חדשה עם חברת הזרעים מונסנטו המתמקדת בעמידות למחלת Stalk Rot בתירס, הנגרמת מפטריות שונות. בחודש אפריל השנה, הודיעה החברה על כניסתה לתחום העמידות ובקרת חרקים, עם פעילות המתמקדת בפיתוח תכונות עמידות בצמחים לשני סוגי חרקים מרכזיים, תולעת השורש בתירס (Corn `Rootworm) וכנימות בסויה (Soybean Aphids). בתחום האג-כימיה, הודיעה החברה בחודש פברואר השנה כי היא צופה שבשנת 2015 יושלם תהליך פיתוח פלטפורמה לזיהוי מולקולות כימיות לצורך פיתוח כימיקלים קוטלי עשבים עם מנגנוני פעולה חדשים.

התשתיות החדשות שבנייתן הושלמה לאחרונה יתמכו בהרחבת פעילותה של החברה כאמור, והן מהוות חלק מתוכנית, עליה דיווחה החברה בעבר, להשקיע בשנים הקרובות כ- 10 מיליון דולר בהרחבת בסיס הידע, היכולות המיחשוביות ומערכות הולידציה שלה בתחום זה.

"הרחבה זו ממחישה את מחויבותנו האסטרטגית לחיזוק יכולות פנימיות של מחקר ופיתוח בתחום הגנת הצומח, בו קיים צורך אמיתי בפתרונות חדשים", מסר עופר חביב, נשיא ומנכ"ל אבוג'ן. "יכולותינו הרחבות בתחום זה, ובכללן התשתיות החדשות, יאפשרו לחברה לשפר משמעותית את פעילויות הגילוי והוולידציה של גנים וכימיקלים. יתרה מכך, אנו צופים כי מינוף יכולות הגילוי הייחודיות הקיימות שלנו באמצעות הרחבת התשתיות, עליה דיווחנו היום, יוביל להזדמנויות חדשות וחשובות לפיתוח מוצרים של עמידות לפטריות, לחרקים וקוטלי עשבים חדשים".

אודות מתקני המחקר החדשים:
מתקני המחקר החדשים, הנמצאים בקרבת מטה החברה ברחובות, מכילים שלוש מעבדות טכנולוגיות מהמתקדמות ביותר ומצטרפים לשטח כולל של כ-36 אלף מ"ר של תשתיות המחקר והפיתוח של החברה בישראל. תשתיות אלו כוללות היום מעבדות ייעודיות לתרביות רקמה ומעבדות מולקולריות, 36 חממות לוולידציה של גנים וריבוי בצמחי מודל ושדות ניסוי.

צוות העובדים במתקני המחקר החדשים הינו רב-תחומי וכולל מומחים בתחומי מדעי הצמח, אנטומולוגיה (חקר חרקים), מיקרוביולוגיה וכימיה. על הובלת כלל הפעילות החדשה אחראי ד"ר אייל עמנואל, שמונה לאחרונה לתפקיד סמנכ"ל בכיר למחקר ופיתוח בהגנת הצומח.

ציוד המעבדה הייעודי יאפשר פעילות מתקדמת לבדיקה וולידציה של מחקר ביולוגי וכימי. בנוסף, במתקנים החדשים חדרי שרתים לתמיכה ברשת המחשוב של החברה שהורחבה ליותר מ- 1,000 CPU. הרחבה זו מוסיפה מעל 30% לעוצמת עיבוד הנתונים של כוח המחשוב של החברה.

אודות אבוג'ן:
אבוג'ן הינה חברה מובילה לשיפור יבול ותכונות אחרות בצמחים להעלאת הכדאיות הכלכלית של גידולים לתעשיות החקלאות והדלקים האלטרנטיביים. לאבוג'ן שיתופי פעולה עם חברות הזרעים המובילות בעולם לפיתוח תכונות משופרות בתחום של יבול ועמידות לתנאי סביבה קשים, דוגמת יובש, ושיפור תכונות של עמידות בפני מחלות ומזיקים. בנוסף, החברה מתמקדת בפיתוח ומחקר של מוצרים חדשים בתחום הגנת הצומח, דוגמת קוטלי עשבים. לאבוג'ן, חברה-בת בבעלות מלאה בשם אבופיול העוסקת בפיתוח ומסחור של זרעים של גידולים חקלאיים כחומר גלם 'דור שני' לתעשיית הדלקים האלטרנטיביים. משרדיה הראשיים של אבוג'ן ממוקמים ברחובות, ישראל ומניית החברה נסחרת בבורסת תל-אביב (סימול בת"א: אבגן) ובבורסת ניו יורק (NYSE:EVGN). לפרטים נוספים: www.evogene.com ו- www.evo-fuel.com

מידע צופה פני עתיד:
הודעה זו כוללת "התבטאויות צופות פני עתיד". "התבטאויות צופות פני עתיד" אלו מלוות לעיתים קרובות בביטויים כגון "עלול", "צפוי", "מצפה", "משער", "מאמין", "מעריך", "מקווה", "מתכוון", "מתכנן" או ביטויים דומים והן מתארות עמדות, דעות וציפיות הקיימות בתאריך הוצאת הודעה זו באשר לאירועים עתידיים. "התבטאויות צופות פני עתיד" אלו כוללות סיכונים, אי ודאויות ואלמנטים אחרים, ידועים ולא ידועים, אשר עשויים לגרום לתוצאות, לביצועים ולהישגים הממשיים של אבוג'ן בע"מ להיות שונים מהותית מאלו החזויים במועד זה, וזאת כתוצאה מסיבות שונות. אבוג'ן בע"מ איננה נוטלת על עצמה כל התחייבות לעדכן לגבי "הודעות צופות פני עתיד", בין אם כתוצאה ממידע חדש, התפתחויות עתידיות או מכל גורם אחר.

מסמך זה מהווה תרגום נוחות בלבד להודעה באנגלית שפורסמה בארה"ב, המחייבת מבחינת החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il