TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה באחד העם צפויה להיפתח במגמה מעורבת


פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות הינו חיובי בשיעור של 0.1%

הבורסה בתל אביב צפויה להיפתח במגמה חיובית על רקע המגמה דובית בשווקי העולם.

בארה"ב דריכות רבה לקראת הצהרת הריבית של הפד. היום תיפתח פגישת הריבית ש ולפי התחזיות הפד יודיע על המשך צמצום המדיניות המרחיבה בעוד 10 מיליארד דולר.המשקיעים ינסו לחפש רמזים לגבי המועד שבו הבנק ישנה כיוון ויעלה את הריביות המרכזיות.

בבית ההשקעות יוטרייד: ממליצים להימנע ממניות סמול קאפ בעיקר בתחום הטכנולוגיה והביומד; אחרי 3 שנים בלי ירידה של 10% ב-500 S&P ולאור השיאים החדשים צריכה להידלק למשקיעים נורה אדומה
הנתונים השטחיים שמציגים שיאים חדשים בוול סטריט לא מציגים את התמונה המלאה של מצבו של שוק המניות האמריקני. כך אמרו במחלקת המחקר של בית ההשקעות יוטרייד שציינו כי מדד ה-500 S&P רשם השנה כבר 33 פעמים שונות של נעילה ברמת שיא של כל הזמנים והמשך התחזקות המדדים האחרים מציגה תמונה כללית של עוצמה שאינה מחלחלת לכלל המניות המרכיבות את המדדים המובילים.

בהיבט הטכני
S&P אתמול לא השתתף בירידות , כנ"ל דאו ג'ונס כלומר כסף זרם לאפיקים קצת יותר סולידים מאשר מניות מומנטום.חלק ממניות הסוחרים ירד הרבה אתמול כך שאפשרי גם תיקונים.להערכתי השוק ברמה הכללית חזק אבל עדין רמת הסיכון להמשך ירידות קיים, לא ראינו השתתפות של S&P בירידות וזה מפתיע אין מה לאמר.

ציינתי כבר מיום חמישי שישי אחרי ראיתי עפ"י אינדיקטורים שלי שיש סיכון להמשך ירידות , כמובן לא ציפיתי לירידות חדות כאלו שבין 3-6% במניות סוחרים , ציפיתי לירידות קלות בתחום הסביר.

במקרה מימוש אני חושב שהיעד הפוטנציאלי יהיה ל 1940-1950 חזרה לכיווני 2000 והתייצבות בהחלט תהפוך את תמונת השוק ואז נראה.
ההכרעה מחר אך אני שוב מדגיש יש סיכון להמשך ירידות.

סיכום חודש אוגוסט קרנות הנאמנות מיקי סבטליץ, מנהל קשרי יועצים
שפל כל הזמנים בריבית בנק ישראל הביא את המשקיעים להתרכז בקרנות אג"ח מדינה שתפסו 6 מקומות מתוך 10 הקרנות המגייסות

במקום ה-1 בגיוסים בחודש אוגוסט 2014 הקרן "מיטב (00) פק"מ נזיל" עם גיוס של כ-360 מיליון ₪. ומנגד, הקרן הפודה ביותר באוגוסט היא "מיטב (00) פק"מ ג'מבו כספית" עם פדיון של כ-290 מיליון ₪.

יותר מ-1.1 מיליארד ₪ זרמו לקרנות המחקות בסיכום חודש אוגוסט, זאת בהובלת קרנות מחקות על מדד אג"ח מדינה שגייסו כ-550 מיליון ₪ וקרנות מחקות על מדד אג"ח שקלי עם גיוסים של כ-250 מיליון ₪.

השחיקה בדמי הניהול נמשכת, אם כי בקצב נמוך יותר לעומת החודש הקודם- הגיוסים בתעשיית הקרנות באוגוסט היו בדמי-ניהול ממוצעים משוקללים של כ-0.5%- עלייה של כ-25% לעומת החודש הקודם, בעוד שהפדיונות באוגוסט היו בקרנות עם דמי-ניהול ממוצעים של כ-0.65%- ירידה של כ-30% לעומת החודש הקודם. 10 הקרנות המגייסות ביותר (רובן כספיות) גייסו החודש בדמי ניהול ממוצעים משוקללים של כ-0.4%.

בחודש אוגוסט קרן חדשה אחת יצאה מ"מועדון המיליארד" : "פסגות פלטינום A0 אג"ח מדינה ללא מניות". מספר הקרנות במועדון "המיליארד" עומד על 45 קרנות המנהלות כ-99.5 מיליארד ₪, המהווים כ-37% מכלל הנכסים בתעשיית קרנות הנאמנות. 17 קרנות מתוך 45 הן קרנות כספיות המנהלות כ-54 מיליארד ₪.

למרות מגמת הגיוסים של התעשייה, הרי שבסיכום חודשי יותר מ-55% מהקרנות רשמו פדיונות, כ-3% מ-711 הקרנות שסיכמו את החודש עם פדיונות, איבדו למעלה מ-50 מיליון ₪ כ"א.

חברות במרכז
נובה מכשירי מדידה (ת"א: נובה; נאסד"ק:(NVMI , ספקית מובילה של פתרונות מטרולוגיה אופטית לבקרת תהליכים מתקדמת בתעשיית המוליכים למחצה דיווחה היום כי יצרן שבבים מוביל בחר במערכות המדידה של נובה לתמיכה בפיתוח ובייצור עתידי של שבבים, הכוללים טרנזיסטורים תלת מימדיים בטכנולוגיות ייצור של 10 ו-7 ננומטר.

חברת הביו-רפואה פלוריסטם דיווחה על כך שהיא בוחנת הזדמנויות אסטרטגיות שונות לפיתוח ומסחור מוצרים מתאי גזע מהשלייה (PLX) בשוק היפני.
שינוי חקיקה ביפן בכל הנוגע לתחום הרפואי המשקמת ולתחום הטיפול התאי בפרט מצביעים על כך שהמדינה עשויה להציע לחברות את המסלול המהיר ביותר למסחור טיפולים והגעה לשוק עם מוצרים.
כחלק מאסטרטגיית הפיתוח העסקי של החברה ביפן, הציגו בכירי החברה ב-16 בספטמבר השנה בפני מנהלים בחברות פארמה יפניות וכן קיימו סדרת פגישות במטרה לבחון את הפוטנציאל לשיתופי פעולה אסטרטגיים.

אפריקה ישראל הודיעה היום על השלמת הנפקת סדרת אג"ח חדשה (סדרה כח'). במהלך המכרז הציבורי גייסה החברה כ- 78 מיליון ₪ שהינם הסך המכסימלי שיכלה החברה לגייס בשלב זה. במהלך המכרז למשקיעים למסווגים אשר התקיים בשבוע שעבר התקבלו ביקושים גבוהים בהיקף של כמיליארד ₪ מתוכם קיבלה החברה התחייבויות מוקדמות של משקיעים מסווגים לרכישת אג"ח בהיקף של כ- 467 מיליון ₪ כך שסך הגיוס הסתכם בכ- 545 מיליון ₪, היקף הגיוס המכסימלי האפשרי. המחיר בהנפקה נסגר על 1055 ₪ לכל 1,000 ₪ ע.נ. המשקף תשואה אפקטיבית של 5.39%.


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il