TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המתג הוירטואלי של ווינד ריבר ,מותאם NFV, השיג ביצועים הטובים פי 20 ממתחריו


ווינד ריבר
השיג את הביצועים המובילים בתעשיה בעידן ה-NFV.
מתג ה- vSwitch המואץ יכול לספק קצב של 12 מיליון "חבילות" ביטים בשניה (בכל "חבילה" 64 ביטים), עבור ספק תקשורת וירטואלי, תוך שימוש בשני מעבדי ליבה בלבד על גבי פלטפורמת שרת סטנדרטית. תוצאות אלה הושגו תוך כדי התנסות בתרחיש אמיתי עם תעבורה דו-כיוונית של מידע, והן מצביעות על ביצועים הטובים פי 20 מאשר אלה המתקבלות באמצעות Open vSwitch (OVS) הנמצא בשימוש במרכזי נתונים רגילים.

ה- vSwitch של ווינד ריבר מספק סקלאביליות מלאה עם ההפעלה על מספר ליבות, והביצועים הגבוהים מושגים למרות שימוש במשאבי מעבד הנמוכים ב- 33% מאשר כל פתרון מסחרי אחר, וללא דרישות לחומרת האצה מסויימת.

בשעה שחברות התקשורת נוטות לאמץ היום ארכיטקטורת NFV במטרה להקטין עלויות תפעול ולהאיץ ההפעלה של שירותים חדשים, בעלי ערך מוסף גבוה ללקוחות, ה- vSwitch משחק תפקיד מפתח בפלטפורמת התקשורת. הביצועים שלו קובעים את רוחב הפס והתעבורה, והם משפיעים באופן ישיר על העלות הכוללת של ביצועי הפלטפורמה. מאחר ורווחיות ספקי השירותים נגזרת בסופו של דבר משירותים המבוססים על אפליקציות וירטואליות, חשוב למזער את משאבי העיבוד המופנים לפונקצית ה- vSwitch ולמקסם את המשאבים הזמינים ליכולות ה- NVF.

ה- vSwitch מפעיל אפליקציות וירטואליות במהירות גבוהה הודות ליכולת שלו לתמוך בטווח רחב של מערכות הפעלה אורחות, כגון: מערכות לינוקס ארגוניות, יישומים ייעודיים ללקוחות לינוקס, חלונות ו-ווינד ריבר לינוקס. גם אפליקציות וירטואליות המבוססות על חבילת כלי הפיתוח Data Plane של אינטל (DPDK) יכולות לרוץ ללא התאמות. מאפיינים ייחודיים אלה מאפשרים לספקי שירותים וליצרני ציוד תקשורת, למנף את הביצועים, הסקלאביליות והאמינות של ה- vSwitch ללא צורך בשינויים ובחינה מחודשת של אפליקציות קיימות.

"מתג ה- vSwitch שלנו תוכנן בצורה יסודית כך שיציע לחברות התקשורת את המאפיינים החיוניים תוך כדי שמירה על אמינות גבוהה", אמר מייק לנגלואה, מנכ"ל תקשורת עסקית בווינד ריבר. "לדוגמא, ה- vSwitch מספק יכולת-איחוד-מהיר במהלך הגירה חיה של מכונות וירטואליות. כדי לאפשר את ההקצאה הטובה ביותר של משאבים, הוא מספק ביצועי עיבוד מוחלטים, ללא תנודתיות של למעלה מ- 10% המאפיינת שימוש ב- Open vSwitch סטנדרטי."

שרת התקשורת לספקי שירותים של ווינד ריבר, כולל ה- vSwitch המואץ, זמין כעת בהשקה מוקדמת עבור לקוחות נבחרים. http://www.windriver.com/announces/network-functions-virtualization/.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il