TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינרום פרסמה את תוצאות הרבעון השני והמחצית הראשונה לשנת 2014


מחזור המכירות הסתכם ברבעון השני בכ-209.3 מיליון ש"ח לעומת כ-206 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-1.6%.
הרווח הגולמי ברבעון השני עלה בכ-3.6% והסתכם בכ-78.3 מיליון ש"ח (שיעור של 37.4% מהמכירות) בהשוואה לרווח גולמי של כ-75.6 מיליון ש"ח (שיעור של 36.7% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון השני צמח בכ-11.7% והסתכם בכ-35.6 מיליון ש"ח (שיעור של 17% מהמכירות) לעומת רווח של כ-31.9 מיליון ש"ח (שיעור של 15.5% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי, המיוחס לבעלי המניות, ברבעון השני הסתכם בכ-19.3 מיליון ש"ח, לעומת רווח של כ-18.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-4.2%.

אלדד בן משה, מנכ"ל ודירקטור באינרום תעשיות בנייה: "הרבעון השני והמחצית כולה התאפיינו בצמיחה ובשיפור מדדי הרווח התפעוליים בכל תחומי פעילות הקבוצה, זאת הרבה בזכות ההשקעה בפיתוח התשתיות הטכנולוגיות וההשקעה בכוח האדם, אשר ביצענו ושנמשיך לפתח.
אנו גאים על כך שלמרות המצב הביטחוני ותנאי שוק מאתגרים, הצגנו ברבעון השני צמיחה ושיפור ברווח וברווחיות.
בתקופת מבצע "צוק איתן" הורגשה ירידה משמעותית במכירות הקבוצה, ששניים ממפעליה נמצאים בדרום, כשבהתחשב בתביעות פיצוי שצופה הקבוצה לקבל מהמדינה ובפני הדברים כיום, לא נראה שלמבצע זה תהייה השפעה מהותית על תוצאות הפעילות השנתיות של הקבוצה.
בהזדמנות זו, ברצוני להודות שוב מקרב לב לכל עובדי הקבוצה ומנהליה בכלל, ולאלו שבמפעלי הקבוצה בדרום בפרט, על תרומתם, נכונותם ועבודתם המסורה גם בימי הלחימה הארוכים, כשאנו ממשיכים ונמשיך כולנו ביחד לקדם ולפתח את הקבוצה ועסקיה."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il