TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מניית בריינסטורם עשויה לעלות באלף אחוז בתוך שנה, לקראת סיום הניסוי בארה"ב


אנליסט הביומד הוותיק ג'ייסון קולברט, מבית ההשקעות מקסים בניו יורק
האנליסט ג'ייסון קולברט:צופה הצפת ערך משמעותית למניית בריינסטורם הישראלית (BCLI:OB), הנסחרת בניו יורק, וטוען כי לקראת סיום שלב הניסויים הקליניים שהחל לאחרונה בארצות הברית עשויה המניה לעלות בכאלף אחוז.
קולברט, אנליסט מוערך בניו יורק בתחום מדעי החיים, מסקר שנים רבות את תחום זה ובדרך כלל נמנע מלציין מחירי יעד בסקירותיו. בסקירה שהופצה למשקיעים מוסדיים אתמול, כותב קלוברט כי בריינסטורם כבר הוכיחה אינדיקציות ראשונות ליעילות הטיפול שלה במחלת ה-ALS חשוכת המרפא, וכי אם תוצאות אלה ישוחזרו גם בשלב הניסויים הנוכחי, מחיר המניה צפוי לעלות מסביבות 30 סנט היום, לאזור 3 דולר – עליה של 1000%.
בריינסטורם מפתחת טיפולים בתאי גזע בוגרים למחלות חשוכות מרפא בתחום הנוירולוגי, דוגמת ניוון שרירים מסוג ALS, טרשת נפוצה, פגיעות עמוד שדרה, ומחלות נוספות. בשנתיים האחרונות מבצעת בריינסטורם ניסויים קליניים בישראל, ולאחרונה השלימה שלב 2 של הניסויים שנערך בבית החולים הדסה עין כרם, ובמהלכו נראו שוב, בדומה לניסוי בשלב 1/2 לפני כשנה, שיפורים דרמטיים בתפקודם של שרירים אצל חלק גדול מהחולים.
קולברט מסביר בסקירתו, כי בריינסטורם היא החברה הקרובה ביותר היום בעולם להצגת טיפול ראשון לחולי ALS, אשר כיום הינם נטולי תקווה. הוא מציג לוח זמנים לפיו החברה תקבל כבר ב-2017 אישור לפתוח בניסוי שלב 3, שיבדוק את יעילות התרופה בקרב אוכלוסייה נרחבת של חולי ALS, מה שעשוי להציב את בריינסטורם בעמדת זינוק מצוינת לאישור סופי ותחילת טיפולים כבר ב-2019. לדברי קולברט, פוטנציאל ההכנסות של בריינסטורם הינו מיליארדי דולרים בשנה, בהתחשב במספר החולים בעולם המערבי – ארה"ב והאיחוד האירופאי, שעומד על כ-120 אלף איש.
בריינסטורם השלימה לפני כחודש גיוס של 10 מיליון דולר אשר יאפשר לה לממן את כל שלב 2, אשר החל בימים האחרונים, באישור ה-FDA, בשלושה מרכזים קליניים מובילים בארצות הברית (יו מאס, מאס ג'נראל ומאיו קליניק), ובמסגרתו יטופלו 48 חולים, ומתוכם קבוצת ביקורת (פלסיבו).
ע"ר פתיחת הניסויים העבירה בריינסטורם לפני כחודשיים את מרכז הכובד הניהולי שלה מישראל לניו יורק ולחברה מונה מנכ"ל חדש – ד"ר טוני פיורינו, רופא, אנליסט ובנקאי השקעות, ואחד מבכירי תעשיית הביומד בארה"ב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il