TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תרופת ה- CF102 של כן-פייט קיבלה את אישור משרד הבריאות לשימוש כטיפול חמלה לסרטן הכבד


מחקר שלב I/II בסרטן הכבד הוכיח פרופיל בטיחות מצוין, תמיכה בתפקודי כבד, הארכה בתוחלת החיים, נסיגה של גרורות בעור והתייצבות של המחלה ב-22% מהחולים
שוק תרופות סרטן הכבד צפוי להגיע ל- 2 מיליארד דולר ב- 2015
כן פייט ביופרמה , חברה ביו-טכנולוגית עם צנרת תרופות ייחודיות בשלבי פיתוח מתקדמים המיועדות למחלות דלקתיות וסרטניות, מודיעה היום כי קיבלה את אישור משרד הבריאות לשימוש כטיפול חמלה לסרטן הכבד בתרופת ה-CF102 התוכנית מאפשרת לרופא לתת לחולה טיפול ניסיוני חדשני או תרופות בשלב הפיתוח שטרם נרשמו בשום מדינה בעולם. תרופת ה-CF102 של כן-פייט גם קיבלה מעמד של תרופת יתום מה- FDA האמריקאי לטיפול בסרטן הכבד.
במסגרת המחקר שלב I/II שביצעה כן פייט ואשר בדק מינונים עולים של התרופה בחולי סרטן הכבד בישראל, טופל החולה בהצלחה ב- CF102 לאורך כ- 5 שנים.
נתונים מסיכום מחקר כן-פייט שלב I/II הראו פרופיל בטיחותי מצויין, חוסר פגיעה ואף תמיכה בתפקודי כבד, הארכה בתוחלת החיים, נסיגה של גרורות בעור והתייצבות של המחלה ב- 22% מהחולים.
בהתבסס על תוצאות מעודדות אלו, כן-פייט התחילה מחקר שלב II רב-לאומי ב- CF102 כקו שני לטיפול בסרטן מתקדם של הכבד (HCC) בדרגה Child- Pugh B שנכשלו בנקסוור Nexavar (sorafenib), התרופה היחידה המאושרת ע"י ה-FDA לטיפול בסרטן כבד ראשוני. מחקר שלב II יתקיים בארה"ב, אירופה וישראל ויכלול 78 חולים. פרוטוקול המחקר אושר בישראל ובארה"ב וצפוי להיות מאושר באיחוד האירופי בקרוב.
"אנו מאוד מאושרים שמשרד הבריאות אישר את המשך הטיפול ב-CF102 תחת תכנית של טיפול חמלה בחולה שהתרופה שלנו הועילה לו, בזמן שכל הטיפולים המאושרים האחרים לא הפסיקו את התקדמות המחלה" אמרה מנכלי"ת כן-פייט, פרופ' פנינה פישמן. "אנו מאמינים שלנתוני הבטיחות המצויינים ממחקר I/II היתה השפעה מכרעת על החלטת משרד הבריאות באישור CF102 לשימוש בטיפול חמלה.
סרטן הכבד הוא במקום הרביעי בשכיחותו בקרב מחלות הסרטן בעולם, לפי מידע שפורסם ע"י האיגוד האמריקאי לחקר הסרטן בארה"ב והמעריך שיהיו 70,000 מקרים מאובחנים חדשים בשנת 2014 בעולם כולו. לפי ה- Global Industry Analysts, שוק תרופות סרטן הכבד צפוי להגיע ל- 2 מיליארד דולר ב- 2015.
אודות CF102:
תרופת ה- CF102 הינה מולקולה כימית קטנה הנלקחת בבליעה. התרופה נקשרת בזיקה גבוהה ובאופן סלקטיבי לקולטן לאדנוזין מסוג A3 המבוטא ביתר בתאים סרטניים בעוד שבתאים נורמלים הוא מבוטא ברמה נמוכה אם בכלל. אפקט דיפרנציאלי זה מסביר את הפרופיל הבטיחותי המצויין של התרופה. מחקרים פרה-קליניים וקליניים הראו, ש- CF102 נמצאה כפועלת במנגנון המוביל לאפופטוזיס (מוות תאי מבוקר) של תאי סרטן ותאים פתולוגיים אחרים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il