TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיסקו דורגה על ידי IDC במקום הראשון במכירות שרתי הלהב x86 באמריקה


סיסקו
דו"ח של IDC מאשר את מנהיגותה של מערכת ה- Cisco UCS, אשר דורגה במקום הראשון באמריקה, במונחי מכירות, תוך חמש שנים בלבד מיום השקתה
"אנחנו מרוצים מאוד מקצב חדירתה של מערכת ה- UCS בארץ, לכל מגזרי השוק ומגוון סביבות העבודה. מיום השקתה בארץ, המערכת אומצה על ידי כ-400 לקוחות" אמר עמי בן-עמרם, מנהל תחום הדטה-סנטר בסיסקו ישראל

סיסקו, חברת ה- IT המובילה בעולם, הוכתרה על ידי חברת IDC כספקית מספר אחת של שרתי להב x86 בארה"ב וצפון אמריקה, במונחי מכירות, כך עולה מדו"ח IDC Worldwide Quarterly Server Tracker, 2014 Q1, May 2014, Vendor Revenue Share, של IDC .

סיסקו גם הראתה את הצמיחה הגבוהה ביותר בתעשייה בשוק השרתים העולמי על פי הדו"ח של IDC, עם צמיחה מצטברת של 39% בהכנסות בארבעה רבעונים שהסתיימו ברבעון ראשון 2014. בתקופה זו ספקים אחרים מהחמישייה המובילה שמרו על איזון או רשמו ירידה בהכנסותיהם. סיסקו גם שמרה על מעמדה כשנייה בעולם בנתח שוק הכנסות שרת הלהב x86, בין חמש ספקיות השרתים המובילות בעולם.

"החדשנות היא סוד ההצלחה של השרת שלנו" אמר פול פרז, סגן נשיא בסיסקו ומנהל Cisco UCS. "בשנת 2009 הראנו את החדשנות האמיתית בתעשיית השרתים, בפעם הראשונה מזה עשור. היום, חמש שנים לאחר מכן, סיסקו היא המובילה הבלתי מעורערת של שרתי להב x86 ברחבי אמריקה, ועומדת לכבוש את השוק העולמי במהלך הרבעונים הבאים. לקוחות מאמצים UCS בזכות החדשנות שלנו שמניבה תוצאות עסקיות חיוביות עבורם. השילוב הקרוב עם ארכיטקטורת ה- ACI (Application Centric Infrastructure) יחולל מהפכה בחוויית האפליקציה ויפתח אפשרות צמיחה נוספת עבור סיסקו."

מערכת המחשוב האחודה של סיסקו, ה UCS, זכתה לתמיכה חזקה מהלקוחות מאז שנכנסה לשוק השרתים לפני חמש שנים. נכון למאי 2014, למעלה מ- 33,000 לקוחות ייחודיים, כ-75% מכלל חברות Fortune 500, רכשו מערכת Cisco UCS ® .

"אנחנו מרוצים מאוד מקצב חדירתה של מערכת ה- UCS בארץ, לכל מגזרי השוק ומגוון סביבות העבודה. מיום השקתה בארץ, המערכת אומצה על ידי כ-400 לקוחות" אמר עמי בן-עמרם, מנהל תחום הדטה-סנטר בסיסקו ישראל. ברשימת הלקוחות בארץ ניתן למצוא בנקים, חברות ביטוח, ארגונים גדולים, חברות ציבוריות, חברות היי-טק, ספקי שירותים וארגונים בינוניים וקטנים.

הדו"ח של IDC מחזק את מעמדה של סיסקו ® UCS כפלטפורמה מובילה, עבור יישומים עסקיים קריטיים ושירותים לסביבת עבודה וירטואלית. נתח השוק של המערכת גדל במשך 17 רבעונים ברציפות, מאז הושקה ב- 2009. מיום ההשקה צברה פלטפורמת ה- UCS 94 שיאי עולם במבחני ביצועי יישומים, ולאחרונה רשמה שלוש תוצאות שוברות שיא של ביצועים על עומסי עבודה על SAP & JAVA, כפי שנמדדים על ידי Standard Performance Evaluation Corporation (SPEC).

הצמיחה של Cisco UCS מונעת בחלקה מצמיחת התעשייה בסביבות מחשוב ענן. חידושי אוטומציה ווירטואליזציה ייחודיים ל-UCS הפכו אותה לפלטפורמה הנבחרת על ידי מיזמי ענן פרטיים ארגוניים ופיתוח עננים ציבוריים על ידי ספקי שירות ברחבי העולם.

Cisco UCS גם הוכיחה עצמה כפלטפורמה אידיאלית עבור תשתית משולבת (Converged Infrastrucutre),- אחד המגזרים הצומחים ביותר של תעשיית ה-IT. על פי הדו"ח של IDC, פתרונות מבוססי סיסקו שולטים בשוק התשתית המשולב עם נתח שוק של 42.8%. בהובלת מערכות Vblock VCE ופתרונות FlexPod, סיסקו משלבת פתרונות תשתית הכוללים שרתי סיסקו וטכנולוגית רשת יחד עם אחסון והגנה הטובים מסוגם של EMC או NetApp.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il