TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מידרוג מודיעה על העלאת דירוג לכלכלית ירושלים


מדירוג A3 באופק דירוג יציב לדירוג A2 באופק דירוג יציב

דודו זבידה מנכ״ל דרבן: "אנו קוטפים היום את פירות הצלחת האסטרטגיה על-פיה פועלת הקבוצה בשנתיים האחרונות – הגדלת רמת הנזילות והקטנת שיעור המינוף. אנו רואים את השפעותיו החיוביות של מהלך זה בתשואות האג"ח של החברה ובאמון הרב אותו מעניק לנו שוק ההון, ואין ספק כי העלאת הדירוג של מידרוג מעניקה גושפנקה לפעולות החברה. נמשיך ליישם את האסטרטגיה של הקבוצה גם במהלך השנה הקרובה תוך הצגה שיפור בפרמטרים התפעוליים והפיננסים".
כלכלית ירושלים מקבוצת פישמן מודיעה היום כי חברת מידרוג החליטה על העלאת דירוג, מדירוג A3 באופק חיובי לדירוג A2 והצבת אופק דירוג יציב לסדרות האג"ח של החברה.
במידרוג מציינים כי "העלאת הדירוג נתמכת בשיפור משמעותי באיתנותה הפיננסית של החברה, לאור מאמציה למימוש נכסים והקטנת מינוף ויצירת נזילות משמעותית. כמו כן, נתמך דירוג החברה בהתחזקות הפרופיל הפיננסי של החברות הבנות, הכוללות את מבני תעשיה, דרבן ומירלנד, אשר בהתאם לאסטרטגיה שהותוותה בקבוצה, פעלו להורדת המינוף ויצירת מקורות נזילות, וכן, נתמך בהיקף פעילותה הנרחב של החברה, אשר הולם את רמת הדירוג. פעילות זו כוללת החזקה ישירה בפורטפוליו נכסים בשווי של מעל ל- 3.6 מיליארד ₪, הצפוי להניב תזרים NOI שנתי בסך של כ- 250 מיליון ₪".
עוד מציינים במידרוג כי "החברה מחזיקה באופן ישיר בפעילות נדל"נית בהיקף משמעותי, בארץ ובחו"ל, וקיים צפי להמשך מימוש נכסים בשנה הקרובה. לחברה פיזור נאות של הכנסותיה, כאשר לשנת 2014 כ-25% מההכנסות הצפויות הינן בגין נכסי נדל"ן בישראל, 25% צפוי מנכסים בצרפת, 11% בקנדה, 6% מנכסים בגרמניה וכ-19% וכ-14% מדיבידנד צפוי ממבני תעשיה ודרבן. יחסי הכיסוי של החברה ברמת הסולו המורחב, המורכבים מתזרים השוטף של הנכסים המוחזקים ישירות על ידי החברה וכן דיבידנדים מהחברות הבנות (מבני תעשיה, דרבן, מירלנד) משקפים, לשנת 2013, יחס כיסוי נטו התואם את רמת הדירוג, וככל שרמת המינוף תפחת, בהתאם לתחזיות החברה, אף צפוי להשתפר, כך שיהיה בולט לטובה ביחס לרמת הדירוג. החברה נהנית מגמישות פיננסית טובה, ההולמת את רמת הדירוג ונאמדת בכ-2 מיליארד ₪".
החברה צופה כי תמשיך לממש נכסים בחו"ל, בטווח השנתיים הקרובות, בהיקף של כ-1.35 מיליארד ₪ בצרפת, גרמניה וקנדה. לאחר השלמת כלל תכנית המימושים, החברה צפויה להיוותר עם פעילות זניחה בקנדה ועיקר פעילותה הנדל"נית תתרכז בישראל: כ-57% מה-NOI וכ-68% משווי הנכסים שיוותר. מידרוג מעריכה כי לאחר השלמת המימושים האמורים היקף ה-NOI של החברה יעמוד על כ-160 מ' ₪. עם זאת, בהתחשב באחזקותיה הישירות בנכסי נדל"ן ואחזקותיה בחברות הבת, היקף פעילות הנדל"ן של החברה תיוותר טובה לרמת הדירוג גם לאחר השלמת תכנית המימושים.
דודו זבידה, מנכ"ל כלכלית ירושלים אמר היום: "אנו קוטפים היום את פירות הצלחת האסטרטגיה על-פיה פועלת הקבוצה בשנתיים האחרונות – הגדלת רמת הנזילות והקטנת שיעור המינוף. אנו רואים את השפעותיו החיוביות של מהלך זה בתשואות האג"ח של החברה ובאמון אותו מעניק לנו שוק ההון, ואין ספק כי העלאת הדירוג של מידרוג מעניקה גושפנקא לפעולות החברה. נמשיך ליישם את האסטרטגיה של הקבוצה גם במהלך השנה הקרובה תוך הצגה שיפור בפרמטרים התפעוליים והפיננסים".

אודות – כלכלית ירושלים פועלת, בעצמה ובאמצעות חברות מאוחדות, בתחומי הנדל"ן השונים, לרבות השכרת נדל"ן מניב למטרות מסחר, מלאכה, תעשייה, הייטק, משרדים ולוגיסטיקה וכן למגורים ולמלונאות, רכישת קרקעות ופיתוחן, הקמת מבנים, המיועדים בעיקר להשכרה בכל רחבי ישראל ובארצות רבות נוספות: ארצות הברית, קנדה, גרמניה, צרפת, הולנד, פולין, שוויץ, פורטוגל, אוקראינה, רוסיה, בלארוס, ליטא, סרביה ותאילנד. הפיזור הגיאוגרפי, כמות השוכרים וגיוונם מהווים יתרון רב ערך אשר מסייע להתפתחותה וחוסנה של החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il