TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אופנהיימר: מורידים את דירוג קמהדע לתשואת שוק


קמהדע
קמהדע (KMDA) הודיעה ביום שישי כי התרופה לטיפול בחולי Alpha-1 Antitrypsin Deficiency הניתנת באינהלציה לא עמדה ביעד הראשוני של ניסוי ה-Phase 2/3,
שהוגדר כמשך הזמן מתחילת הטיפול עד להתקף בינוני-קשה. בנוסף, בשיחת הוועידה שלאחר פרסום תוצאות הניסוי, החברה לא סיפקה פרטים נוספים בנוגע לעמידה ביעדים המשניים של הניסוי. בעקבות התפתחויות אלו, המעידות להערכתנו על כשלון הניסוי, אנחנו מורידים את דירוג מניית KMDA ל-Perform ומסירים את מחיר היעד.

מעבר לאי העמידה ביעד הראשוני של הניסוי, לא ברור אם החברה הצליחה לעמוד באחד מהיעדים המשניים שלו – ירידה של 50% במספר ההתקפים הקשים. החברה לא סיפקה ניתוח סטטיסטי מורחב ולכן, קשה לדעת האם העמידה ביעד זה היא מובהקת סטטיסטית.

אנחנו מעריכים כי החברה תיאלץ לבצע ניסוי נוסף, ייתכן שתוך כדי הגדרת יעד ראשוני שונה, למשל בחינת תפקוד ריאות. אנחנו מעריכים כי ניסוי כזה יהיה מאתגר, בהתחשב באוכלוסייה הקטנה של חולים מתאימים ובגודל הניסוי הנדרש.

אנחנו מסירים מהמודלים שלנו את ההכנסות של תרופת ה-AAT באירופה, מתוך הערכה כי נתוני הניסוי מקטינים את הסיכוי לקבלת האישור הרגולטורי באירופה.

אנחנו נמתין לפרסום הנתונים המלאים, ברבעון השלישי של 2014, כדי לבחון האם החברה עמדה ביעדים המשניים של הניסוי ולהשוות את רמות הפלזמה בדם בין הטיפול ב-AAT באינהלציה, לבין הטיפול הנהוג כיום בעירוי.

קמהדע פרסמה לפני מספר ימים דו"חות לרבעון הראשון של 2014. החברה דיווחה על הכנסות נמוכות מהצפי שלנו (13.2 מיליון דולר לעומת הערכתנו ל-16.5 מיליון דולר) וגם על הפסד למנייה גדול מהצפי (9 סנט לעומת הערכתנו לאיזון). בעקבות תוצאות הרבעון, אנחנו מורידים את תחזיות ההכנסה והרווח ל-2014-2015.

כאמור, בעקבות התפתחויות אלו אנחנו מורידים את דירוג מניית קמהדע ל-Perform ומסירים את מחיר היעד למניית החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il