TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טליט חושפת מודול ניווט לוויני שני המבוסס על טכנולוגיות מערכת-על-שבב של MediaTek


טכנולוגיה
מודול Jupiter SL871 הוא מודול הניווט הלווייני (GNSS) הקטן ביותר של טליט המסוגל לפעול עם מספר מערכות לוויינים, מתאפיין בצריכת זרם נמוכה ביותר במצב המתנה ומיועד לשילוב במוצרי צריכה או בתעשייה
Telit Wireless Solutions, ספקית מובילה של פתרונות, מוצרים ושירותים איכותיים לתקשורת מכונה-למכונה (M2M), הודיעה היום על תחילת השיווק של מודול Jupiter SL871. המודול החדש, המבוסס על ליבת MT3333 של MediaTek בעלת צריכת החשמל הנמוכה, מאפשר איכון באמצעות שימוש מקביל במספר מערכות לוויינים (multi-GNSS).
ה-SL871 מהווה פתרון אידיאלי ליישומי ניווט לווייני שמחייבים חיסכון בסוללה, אך אינם זקוקים ליכולות ניווט אומדן לפי מיקום קודם (dead reckoning), ניטור TRAIM ותמיכה ביציאות תקשורת כמו USB ו-CAN. מאפיינים מתוחכמים אלו קיימים במודול SL869 V2 של טליט שהושק לאחרונה.
ה-SL871 יכול להתבסס על מערכות GPS + גליליאו וגלונאס (או GPS + גלילאו וקומפאס/ביידו, בהתאם לתוכנה המותקנת) ובמקביל מספק נתוני מיקום באמצעות פרוטוקול UART סטנדרטי. המודול מצויד בממשק קליטת תדר רדיו המאפשר איתור המיקום גם בתוך מבנים, ואיתור מהיר וניווט בסביבות ממסכות קליטה כגון אזורים עירוניים צפופים.
בנוסף, ה-Jupiter SL871 מתאים לשימוש עם קובץ ניבוי מסלולי לוויינים (A-GPS) וכן עם מערכת SBAS לשיפור דיוק האיכון. מנוע התוכנה המותקן במודול מסוגל לחזות באופן עצמאי את מסלולי הלוויינים שלושה ימים קדימה החל מהורדת נתוני מיקום מהלוויינים, ומידע זה נשמר בזיכרון פלאש פנימי. בנוסף, המצבים המתקדמים לחיסכון באנרגיה וקובץ ה-AGPS מסייעים למצוא את האיזון הטוב ביותר בין דיוק לצריכת חשמל, ולהאריך משמעותית את חיי הסוללה.
מודול Jupital SL871 מתאים בצורה מיטבית לעבודה באינטגרציה עם המודולים הסלולאריים של טליט, וזהו יתרון משמעותי בפיתוח מכשירים מודעי מיקום ומחוברים לרשת. שילוב בין המודולים הסלולאריים למודולי המיקום מפחית מהותית את מורכבות הפיתוח מבלי להגדיל עלויות. לדוגמה, שילוב של מודול Multi-GNSS עם מודול סלולרי eCall/ERA-GLONASS מתאים מאד כפתרון מוכן לניהול ציי רכב, גם לשוק האירופי וגם לשוק הרוסי.


"MediaTek גאה בשותפות עם טליט בפיתוח הדור החדש של מודולי Jupiter לניווט באמצעות מערכות לוויינים מרובות," אמר א.ר. צאי, מנכ"ל יחידת תקשורת אלחוטית ורשת ב-MediaTek. "טכנולוגיית האיכון של MediaTek, המבוססת על מספר מערכות לוויינים, כבר הוכחה בצורה נרחבת ברחבי העולם. ה-MT3333 היא מערכת-על-שבב (SoC) המאפשרת את הביצועים והאינטגרציה הטובים בתעשייה, עם צריכת החשמל הנמוכה ביותר, והיא מתאימה מאד לשילוב במגוון רחב של קטגוריות מוצרים".
"ה- Jupiter SL871תוכנן לסייע לפיתוח מהיר ופשוט של התקנים מודעי מיקום, ובמיוחד כאלו המופעלים באמצעות סוללה," אמר טנלי טואורנלה (Tuurnala), סגן נשיא בחברת טליט וראש חטיבת ה-GNSS. "מודול המקלט החדש הוא מוצר יוצא דופן וקל לשימוש, והוא מרחיב את השותפות שלנו עם MediaTek. המודול החדש צפוי להאיץ את השתלבותנו בתחומי יישומים אנכיים כגון מערכות לניהול ציי רכב, חיוב בכבישי אגרה מבוסס GNSS, טכנולוגיה לבישה, מערכות ניווט לרכב, טלמטיקה, מוניטורים אישיים ועוד מערכות רבות נוספות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il