TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבעת אמון באאורה השקעות


ביקושי יתר של למעלה מ-100 מיליון שקל בשלב המוסדי של הנפקת האג"ח
במכרז נקבעה ריבית שקלית בשיעור שנתי של 6.86% - נמוכה מתשואת האג"ח בבורסה
החברה צפויה לגייס במסגרת ההנפקה סכום כולל של כ-40 מיליון שקל

חברת אאורה השקעות , בשליטתו ובניהולו של יעקב אטרקצ'י, השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת איגרות החוב, במסגרתה היא מתכוונת לגייס סכום כולל של כ-40 מיליון שקל באמצעות הגדלת סדרה ז' של איגרות החוב שלה, שהונפקו לצד יחידות של כתבי אופציה למשקיעים. בשלב המוסדי של ההנפקה, שהושלם אמש, נרשמו ביקושי יתר בהיקף של למעל מ- 100 מיליון ש"ח, למעלה מפי 3 מהסכום המקורי אותו החברה ביקשה לגייס בשלב המוסדי שהסתכם בכ-32.5 מיליון שקל. השלב הציבורי של ההנפקה יתקיים בימים הקרובים. את ההנפקה מובילה חברת לאומי פרטנרס, וכיועצת ההנפקה משמשת מירב סיגל. עו"ד דוד גוטליב הינו היועץ המשפטי של ההנפקה, ורו"ח עופר אורליצקי הינו רואה החשבון המלווה את ההנפקה.

אאורה ביצעה, כאמור, את הגיוס באמצעות הרחבת סדרת אג"ח סדרה ז', שהונפקה בחודש אוגוסט האחרון, אז גייסה אאורה כ-45 מיליון שקל ברוטו. איגרות החוב הונפקו על פי כללי "חודק", והן אג"ח שקליות בלתי צמודות, מסוג "סטרייט", והעומדות לפירעון במהלך השנים 2015-2017. המח"מ של איגרות החוב עומד על כ-2.7 שנים, והמחיר שנקבע לכל אג"ח הוא 107 אגורות, המשקף תשואה אפקטיבית של כ-6.86%, נמוכה מתשואת האג"ח בבורסה. כתבי האופציה שהנפיקה אאורה ניתנים למימוש למניות החברה במהלך 3 החודשים הקרובים תמורת מחיר מימוש של 129 אגורות, בהשוואה למחיר מניה של 149 אגורות ערב ההודעה על ההנפקה.

חברת אאורה השקעות הרחיבה מאד את פעילותה בתחום היזמות בישראל, לרבות בתחום ההתחדשות העירונית, מאז עברה השליטה בחברה לידי יעקב אטרקצ'י, המכהן כיום גם כמנכ"ל החברה. החברה פועלת כיום בשורה ארוכה של פרוייקטים באזורי הביקוש, כאשר סך הפרוייקטים בהם מעורבת החברה, כולל פרוייקטי ההתחדשות העירונית (לרבות תמ"א 38/2), הינם בהיקף של 3,636 יח"ד, מתוכם 2,908 בשלבי שיווק שונים. החברה מתמחה בייזום פרוייקטים במתחמי פינוי גדולים, ובין היתר מקימה פרוייקטי התחדשות עירונית ביהוד-מונסון, רמת-גן, קרית אונו וברמת השרון.
בימים אלה פועלת אאורה כדי למזג לתוכה את חברת ס.י אבן יזמות שבבעלותו הפרטית של אטרקצ'י. לאחר המיזוג, צפוי הונה העצמי של אאורה לגדול בכ-43 מיליון שקל. אאורה פירסמה תחזית, לפיה היא צופה, כי תמכור ב-3 השנים הקרובות 1,321 יח"ד בתמורה כספית של כ-1.65 מיליארד שקל ועם רווח גולמי המוערך בכ-237 מיליון שקל (במונחים של לאחר המיזוג). החברה מעריכה, כי הונה העצמי יגדל כתוצאה מהאמור במהלך ה-3 השנים הקרובות לכ-130 מיליון שקל.

אאורה השקעות מתמקדת בתחום הייזום למגורים בישראל. הקבוצה פועלת ומקדמת, באמצעות חברת הבת אאורה ישראל, פרויקטים ברחבי הארץ בהיקף של למעלה מ-3,000 יח"ד (מתוכן כ-2,220 לשיווק), בין היתר בערים תל אביב, יהוד-מונוסון, רמת השרון, רמת גן, מצליח, פרדס חנה, קריית אונו, בת ים, חולון, נתניה, נס ציונה, אילת ועוד. החברה נמצאת מאז חודש מאי 2012 בשליטת עו"ד יעקב אטרקצ'י, המכהן גם כמנכ"ל החברה. עם הפרוייקטים שהשלימה החברה בשנים האחרונות ניתן למנות את השלב הראשון של פרוייקט "הגנים התלויים" ביהוד-מונסון, רוטשילד טאואר בבת-ים ופרוייקט "מצליח על הפארק" בישוב מצליח. במקביל להרחבת פעילותה בישראל, פועלת אאורה למימוש אחזקות הסטוריות של נכסיה בחו"ל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il