TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבחירות לעיריית ירושלים: מערכת ה- CRM - אחת הסיבות לקמפיין הבחירות היעיל של ניר ברקת


אלעד מערכות היא האחראית על פיתוח מערכת ניהול הבחירות ששימשה את מטה ניר ברקת
הבחירות המוניצילפיות לעיריית ירושלים נחשבו למותחות וטעונות במיוחד. כאשר כל קול בבחירות אלו היה חשוב ומשמעותי, הטכנולוגיה במטה ברקת שיחקה תפקיד חשוב מאוד. אלעד מערכות היא האחראית על פיתוח מערכת ניהול הבחירות ששימשה את מטה ניר ברקת, בבחירות המוניציפלאיות האחרונות. המערכת מבוססת על פלטפורמת MS CRM 2011 ומתממשקת עם שלוש אפליקציות מובייל שונות, המותאמות לכל סוגי המכשירים והפלטפורמות, האפליקציות פותחו ע"י אגף המובייל באלעד. את תשתית המחשוב סיפקה חברת טריפל סי, המבוססת על וירטואליזציה מבית VMware.

המערכת שימשה כפתרון ייחודי ומקיף לתכנון והרצת קמפיין בחירות מוניציפאליות וארציות. אפליקציות המובייל שימשו את פעילי המטה שעברו מדלת לדלת בחודשים שקדמו ליום הבחירות, מיפו ואפיינו תומכים פוטנציאלים. הנתונים עברו אוטומטית למערכת ה-CRM וכך התאפשר ניהול נתוני התמיכה, פילוחם ומיפוי קהל הבוחרים, לשם מיקוד מסרים רלוונטיים לקבוצות מזוהות, לקראת יום הבחירות ובמהלכו.

ביום הבחירות, נעשה שימוש רב במידע שנאסף במהלך תהליך המיפוי ובמידע שהועבר בזמן אמת באמצעות אפליקציות המובייל הייעודיות כגון, נתוני הצבעה שהועברו, התפקדות הפעילים בקלפי ועוד. ניטור זה איפשר למטה לדעת בזמן אמת מי מהתומכים הצביע ומי זקוק להמרצה, האם יש תקלות בשטח ולאן לנייד את הכוחות, בנוסף קבלת תמונת מצב מיידית על תוצאות האמת.

לדברי זוהר זולר ממערכת הבחירות של ניר ברקת: "המערכת שפיתחה עבורנו אלעד מערכות הייתה הצלחה גדולה עבורנו. באמצעותה יכולנו למפות, לנטר ולעקוב אחר הבוחרים והתהליך עצמו. אנו מודים לאלעד על המאמץ שהשקיעה כדי לבנות עבורנו את הפתרון המתאים ביותר, שסייע לנו לאורך כל תהליך הבחירות וגם לאחר מכן".

לדברי שי עינת, CTO באלעד מערכות: "מאמץ הפיתוח התכנס בסופו של דבר ליום (בחירות) אחד והיה זה מצב מאתגר של הצלחה או כישלון מבחינת תפקוד המערכת ללא הזדמנות חוזרת. באמצעות בניית מערכת התומכת בדרישות הלקוח וליווי ע"י צוות מומחים של אלעד מערכות, יום הבחירות עבר בהצלחה גדולה והמערכת הוכיחה עצמה כהשקעה משתלמת ביותר."

לדברי מיקי שטרקמן, מנהל תיקי לקוחות בענן בטריפל סי: "חברת טריפל סי עבדה בצמוד לאלעד מערכות במטרה לספק את מענה התשתית למערכת בחירות גדולה כשל ירושלים. מערכת הענן שהותאמה ללקוח מסופקת עם האפשרות להגדיל את משאבי המחשוב בצורה מיידית במקרה של עומס המערכות, הצלחת מערכת הבחירות הייתה תלויה בעבודה משותפת של מערכות התשתית והמחשוב של החברה עם אלו של אלעד מערכות."

אודות אלעד מערכות
קבוצת אלעד חוגגת השנה 31 שנים להקמתה ומעסיקה כ-800 מומחים.
אלעד מערכות מספקת שירותי IT מקיפים, הכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים, פתרונות בתחום של תשתית ואינטגרציה עבור מערכות מידע, מתן שירותי מיקור חוץ, שירותי ייעוץ ותמיכה לגופים רבים ומובילים בישראל.
אלעד מערכות הינה שותפת זהב מוסמכת, שותפת השנה בישראל וחברה במועדון ה- President's Club היוקרתי של Microsoft, וכן שותפה עסקית בכירה של IBM. הקבוצה פועלת במגוון מגזרים: ממשלתי, ציבורי, הייטק, רפואי, בטחוני ואזרחי. בין לקוחותיה נמנים: משרדי ממשלה, עיריית תל אביב, הנהלת בתי המשפט, בנקים, בתי זיקוק נפט, שירותי בריאות כללית, מכבי שירותי בריאות, המרכז הרפואי על שם שיבא, רשות שדות התעופה, אל על, משטרת ישראל, אלקטרה, אלבר ועוד. לאתר החברה: http://www.elad.co.il/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il