TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ארז ויגודמן להתפטר מתפקידו


מכתשים אגן
המנכ"ל החדש יחליף את ארז ויגודמן הנשיא והמנכ"ל העוזב
מכתשים אגן, חברה מובילה בעולם למוצרים להגנה על הצומח, הודיעה היום כי דירקטוריון החברה עוסק באינטנסיביות בתהליך האיתור הבחירה של מנכ"ל חדש לקבוצה. הדירקטוריון נקט פעולות אלה לאור החלטתו של ארז ויגודמן להתפטר מתפקידו כנשיא ומנכ"ל מכתשים אגן ולהצטרף לטבע תעשיות פרמצבטיות כנשיא ומנכ"ל החברה. הדירקטוריון וארז ויגודמן הסכימו כי הוא ימשיך בתפקידו עד תחילת פברואר, 2014.


מר יאנג שיאנגשין, יו"ר הדירקטוריון של מכתשים אגן, אמר: "בשם הדירקטוריון, הייתי רוצה להביע את הערכתנו העמוקה לארז על השנים שבהן הוביל את החברה. בראשותו, צוות ההנהלה הבכירה של מכתשים אגן קידם בהצלחה שינוי אסטרטגי ותפעולי משמעותי והתחזקה תחושת הגאווה והשייכות בקרב העובדים של מכתשים אגן בישראל ובעולם כולו. מכלול המהלכים בא לידי ביטוי בשיפור עקבי במיצובה התחרותי של החברה ובביצועים הפיננסיים שלה.

במהלך הקדנציה שלו, ארז ניהל בהצלחה את המיזוג עם ChemChina, חוזקה הפלטפורמה התפעולית והתבצעה טרנספורמציה ביכולות המו"פ. במקביל סל המוצרים של החברה הורחב והבידול שלו העמיק. במידה רבה הודות למנהיגות והיכולות האישיות הגבוהות של ארז, מכתשים אגן ערוכה היום להמשיך ולצמוח באופן רווחי בהתאם לחזון אסטרטגי מנוסח היטב ובאמצעות צוות הנהלה בכירה חזק. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו בטבע.

אנחנו מחוייבים להמשך הצמיחה וההתפתחות של החברה ועוסקים באינטסיביות באיתור ומינוי של מנכ"ל חדש לחברה ומתכוונים להשלים את התהליך בהקדם האפשרי".

מר ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל מכתשים אגן, אמר: "הייתה לי זכות מיוחדת להוביל בארבע השנים האחרונות את מכתשים אגן על האנשים המיוחדים שלה וצוות ההנהלה הייחודי שמוביל אותה. יחד עבדנו כדי לבנות חברה מדהימה ומובילה בתעשייה, שכולנו גאים בה מאוד. החשיבות של תעשיית החקלאות לכולנו והמקום של האגרוכימיה בעולם ריתקה אותי במהלך התקופה הזאת. אבל יותר מכל התרגשתי והתרשמתי כל פעם מחדש מהפתיחות, המקצועיות, המחויבות והמסירות של אנשי מכתשים אגן. אני מאמין בכל לבי שהערכים והתרבות הם שהופכים את מכתשים אגן לחברה מיוחדת, ואלו הדברים החשובים ביותר שילכו איתי הלאה ".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il