TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סומוטו לימיטד: תוצאות הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים לשנת 2013


דוחות - אילוסטרציה
המשך צמיחה גבוהה בהכנסות בהשוואה לאשתקד תוך התבססות על מודל עסקי קיים של הפצת תוכנות למעל ל- 40 לקוחות
• גידול של כ- 59% בהכנסות ברבעון לעומת אשתקד, שהסתכמו בכ- 5.3 מיליון דולר
• גידול של פי 3 בהכנסות בתשעת החודשים הראשונים של השנה לעומת אשתקד, שהסתכמו בכ- 17.8 מיליון דולר
• הנהלת החברה מעריכה כי הפגיעה בהכנסותיה כתוצאה מהשינויים בהסכמות העסקיות של בבילון עם יהאו ועם גוגל הינה עד כ- 1.5 מיליון דולר, כאשר חלק מהותי מהסכום האמור משויך לאובדן הכנסות עתידיות עד סוף שנת 2013
• הנהלת החברה מעריכה כי קיימים מפרסמים נוספים אשר להערכתה ירכשו את כמות ההתקנות המוצעות לבבילון במידה ובבילון לא תעשה בהם שימוש, והיא החלה לפעול להפניית ההתקנות אשר יועדו לבבילון ללקוחותיה האחרים. כמו כן, הנהלת החברה פועלת להתקשרות בהסכמים אסטרטגיים עם לקוחות חדשים בתעריפים תחרותיים
• רווח תפעולי בסך כ- 3.2 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2013, גידול של פי 8 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד
• שמירה על שיעור רווח נקי גבוה של כ- 14% מההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2013
• המשך הידוק קשרי העבודה מול שותפים עסקיים בסין
• החברה צופה השקת פתרון ראשון למובייל בתחילת שנת 2014
• ביולי 2013 השלימה החברה בהצלחה הנפקה ראשונה לציבור, במסגרתה גייסה סך של כ- 20.1 מיליון ש"ח ברוטו

בן גירון, מנכ"ל סומוטו, מסר: "תוצאות הרבעון והתקופה משקפות את הצמיחה בפעילות החברה ביחס לאשתקד. בהסתכלות קדימה, לשנת 2014, השינויים המתחוללים בתעשייה מדגישים ביתר שאת את היתרון במודל העסקי של סומוטו המבוסס על פתרון הפצה חכם ממקסם מוניטיזציה למגוון שותפי הפצה תחליפיים, המפחית את הסיכון ואת התלות בלקוח בודד. הירידה בהכנסות ברבעון השלישי, ביחס לשני הרבעונים הראשונים של השנה, נבעה מקיטון בהיקפי הפעילות של לקוח מהותי במהלך הרבעון לצד גידול בהיקף המכירות ללקוחות אחרים תחליפיים. כמו כן, הגידול במכירות החברה לבבילון במסגרת ההסכם האסטרטגי שנחתם עמה באמצע הרבעון היה איטי מהצפוי. כאמור, הנהלת החברה מעריכה כי הפגיעה בהכנסותיה כתוצאה מהשינויים בהסכמות העסקיות של בבילון עם יהאו ועם גוגל הינה עד כ- 1.5 מיליון דולר, כאשר חלק מהותי מהסכום האמור משויך לאובדן הכנסות עתידיות עד סוף שנת 2013.
למרות זאת, תוך הסתכלות ארוכת טווח, המשכנו ברבעון השלישי להשקיע בהרחבת מערך השיווק והמכירות ולשרת את הצמיחה המתמשכת בנתח השוק שלנו."

"אנו מצויים בתקופה מאתגרת, אך אני סבור כי עולם החיפוש באינטרנט ימשיך וייהנה מצמיחה מתמשכת בהיותו מנוע כלכלי חזק אליו התווספו בשנה האחרונה שחקנים גדולים נוספים. לצד זה, כמו בכל תעשייה מתבגרת, אנו מזהים המשך של תהליך רגולציה ואכיפה פנימית, ורואים בכך הזדמנות לחיזוק מיצובנו כשחקן בולט המציע ללקוחותיו פתרון הפצה ומוניטיזציה חכם הפועל על פי סטנדרטים גבוהים של אכיפה ומבטיח להם עמידה בדרישות האכיפה החדשות. אנו פועלים בהתאם לאסטרטגיה שלנו להרחבה ופיזור של לקוחותינו והקטנת התלות בלקוחות מהותיים, במקביל להתקשרות בהסכמים אסטרטגיים עם לקוחות חדשים בתעריפים תחרותיים. כמו כן, אנו ממשיכים להרחיב את הפעילות העסקית בסין ובאזורים הגיאוגרפיים הסמוכים לה וצופים השקת פתרון ראשון למובייל בתחילת שנת 2014."

סומוטו המציעה פתרונות מתקדמים להפצת תוכנות פרסמה היום את תוצאות הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של שנת 2013.

תוצאות הרבעון השלישי של 2013:
• הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2013 הסתכמו בכ- 5.3 מיליון דולר, גידול של כ- 59% בהשוואה לסך של כ- 3.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מעליה בפעילות השותפים העסקיים (B2B) וכן מהגידול בהכנסות מפעילות B2C. הצלחת החברה ביצירת הכנסות מפעילות ה- B2C היא תוצר ישיר של החלטת החברה כפי שהתקבלה במהלך שנת 2012. הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2013 ירדו בהשוואה לרבעון הראשון של 2013 ולרבעון השני של 2013 בכ- 11% ובכ- 19.7%, בהתאמה. הקיטון ביחס לשני הרבעונים הראשונים של השנה נובע מכך שברבעון השלישי של השנה היקף המכירות ללקוח מהותי של החברה ירד בשיעור גבוה יותר משיעור העלייה במכירות החברה ללקוחות אחרים תחליפיים. בנוסף הגידול במכירות החברה לבבילון ברבעון השלישי של השנה במסגרת ההסכם האסטרטגי שנחתם עם בבילון במהלך חודש יולי 2013, היה איטי מהצפוי. הכנסות החברה מבבילון ברבעון השלישי הסתכמו לכ- 24% מכלל הכנסות החברה ברבעון. להערכת הנהלת החברה, לאור דיווחי חברת בבילון בקשר להסכמי ההפצה שלה עם יאהו וגוגל, צפויות הכנסותיה העתידיות של החברה מבבילון להיות לא מהותיות.
• הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ- 195 אלף דולר, קיטון של כ- 22% בהשוואה לכ- 250 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון ברווח התפעולי ביחס לרבעון המקביל אשתקד נובע בעיקרו מהגידול בהוצאות שמטרתן לשרת ולתמוך בגידול המואץ בפעילות החברה ביחס לאשתקד, כולל גידול בעלות המכירות (הכוללות בעיקרן הוצאות בגין תשלומי החברה לשותפיה העסקיים מפתחי תוכנות נשאיות וכן הוצאות בגין שימוש החברה בשרתים), גידול בהוצאות המו"פ (לשיפור מוצריה הקיימים ופיתוח מוצרים חדשים, לרבות בקשר עם פיתוח פתרונות הפצה לאפליקציות מובייל), גידול בהוצאות מכירה ושיווק (כולל הוצאות שיווק בסך של כ- 190 אלף דולר בקשר עם הפצת שניים ממוצריה אשר נכון לסוף הרבעון השלישי החברה טרם הפיקה הכנסות ממוצרים אלה) וגידול בהוצאות הנהלה וכלליות לאור הרחבת מצבת כח האדם של החברה. הקיטון ברווח התפעולי בהשוואה לרבעונים הראשונים של שנת 2013 נובע מהקיטון בהכנסות ברבעון ביחס לשני הרבעונים הראשונים של השנה.
• הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2013 הסתכם בכ- 202 אלף דולר, קיטון של כ- 41% בהשוואה לכ- 345 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון ברווח הנקי בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד וכן ביחס לשני הרבעונים הראשונים של השנה נובע מהמפורט לעיל.
• תזרים המזומנים נטו מפעילות שוטפת ברבעון הסתכם בכ- 623 אלף דולר, בהשוואה לכ- 815 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד.
• יתרת המזומנים ושווי מזומנים לרבות פיקדון לזמן קצר נכון ליום 30 בספטמבר 2013 הסתכמה בכ- 10.5 מיליון דולר, בהשוואה לכ- 3.2 מיליון דולר נכון ליום 31 בדצמבר 2012.
• ההון העצמי המיוחס לבעלי מניות החברה נכון ליום 30 בספטמבר 2013 הסתכם בכ- 11 מיליון דולר, בהשוואה לכ- 1.8 מיליון דולר נכון ליום 31 בדצמבר 2013.

תוצאות תשעת החודשים הראשונים של 2013:
• הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2013 הסתכמו בכ- 17.8 מיליון דולר, גידול של פי 3 בהשוואה לסך של כ- 5.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נובע מעליה בפעילות השותפים העסקיים (B2B) וכן מהגידול בהכנסות מפעילות B2C. הצלחת החברה ביצירת הכנסות מפעילות ה- B2C היא תוצר ישיר של החלטת החברה כפי שהתקבלה במהלך שנת 2012.
• הרווח התפעולי הסתכם בכ- 3.2 מיליון דולר, גידול של פי 8 בהשוואה לכ- 394 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
• הרווח הנקי הסתכם בכ- 2.5 מיליון דולר, גידול של מעל לפי 7 בהשוואה לכ- 329 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד.

אודות חברת סומוטו לימיטד ((Somoto ltd.:
סומוטו הוקמה בשנת 2009 ועוסקת בשיווק, הפצה, פיתוח והתקנה חכמה אוטומטית (Smart Installer) של תוכנות ממפרסמים שונים, פתרונות מוניטיזציה ופתרונות מעקב ודיווח לתעשיית הורדות התוכנה למחשבים אישיים ומכשירים סלולאריים. זאת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת אותה פיתחה החברה. החברה פועלת באמצעות שני ערוצי פעילות מרכזיים:
Business to Business (B2B): לחברה למעלה מ- 1,000 שותפים והיא מפיצה מעל ל- 10,000 תוכנות שונות, כולל ניהול התקנות של למעלה מ- 40 מיליון תוכנות בחודש. לחברה הסכמים עסקיים לצורך הפצת תוכנות ממגוון תחומים עם למעלה מ- 40 לקוחות פעילים שונים (B2B). במקרה בו מותקנת תוכנה ממומנת יחד עם תוכנת שותף, החברה מתחלקת עם מפתח התוכנה בהכנסותיה מהפצת התוכנה הממומנת. עיקר הכנסות החברה בערוץ זה כיום הינו מהתקנת תוכנות הכוללות חיפוש.
Business to Consumer (B2C): בנוסף לתוכנות השותפים, החברה מפיצה באופן ישיר 10 תוכנות אשר חלקן בבעלותה וחלקן הינן תוכנות קוד פתוח. במקרה של התקנת תוכנה במתכונת B2C, החברה מקבלת את כל התמורה בגין התקנת התוכנה הממומנת.

כחברת הפצה, לסומוטו מגוון לקוחות רב, הכולל גם לקוחות חלופיים. להערכת החברה, במקרים בהם נפסק שיתוף פעולה בין החברה לבין אחד מלקוחותיה, יש לכך אמנם השפעה בטווח המיידי, אך המודל העסקי וגיוון הלקוחות ברוב המקרים מאפשרים לחברה לנתב את כמות ההתקנות שהופנתה עד אותו מועד לאותו לקוח, ללקוחות אחרים.
לחברה כ- 66 עובדים, מתוכם כ- 45 אנשי מכירה ושיווק והיא מצויה כיום בשלב של צמיחה מואצת בתחומי המכירות והשיווק על מנת להגדיל את הפצת מוצרי לקוחות החברה והכנסותיה.





למידע נוסף על סומוטו באתר החברה: http://www.somotoinc.com/
מידע צופה פני עתיד
הערכות חברה המופיעות לעיל ולהלן, ובפרט, הערכות החברה בקשר להשקעותיה הצפויות, הפוזיציות הפיננסיות שלה, האסטרטגיה העסקית של החברה, מטרות ותוכניות הנהלת החברה (לרבות תוכניות פיתוח ומטרות המתייחסות למוצרי ושירותי החברה) וכן מימוש תוכניותיה העסקיות הינם בגדר מידע צופה פני עתיד כהגדרתו על פי כל דין, המבוסס על מספר הנחות בנוגע לביצועים התפעוליים של החברה, האסטרטגיה העסקית הנוכחית והעתידית שלה והסביבה העסקית בה פועלת החברה ובה צפויה החברה לפעול בעתיד. כל מידע צופה פני עתיד כאמור משקף את ציפיית החברה בנוגע לאירועים עתידיים, כפי שהיא צופה את התרחשותם ביום של ההודעה הזו. הערכות אלו עשויות לא להתממש כולן או חלקן או להתממש באופן שונה מהותית מכפי שנצפה על ידי החברה. החברה לא תישא בכל אחריות לגבי כל שינוי עתידי שעשוי להתרחש וכן לא תישא בכל חבות לעדכן בדבר כל שינוי נסיבות, אירועים או תנאים עתידיים בקשר עם המידע צופה פני העתיד עליו מתבססות הערכות החברה לעיל ולהלן. כמו כן, מובהר בזאת כי ביצועי החברה בעבר לא יכולים להוות בסיס לביצועי החברה בעתיד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il