TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בריינסוויי חתמה על הסכם שיווק למערכות ה-Deep TMS בארה"ב


בריינסוויי
זאת בנוסף לפעילות השיווק והמכירה בארה"ב
שמבצעת החברה באופן ישיר המשווק כבר העביר לחברה הזמנות למספר מערכות שיותקנו על ידי החברה בזמן הקרוב'

חברת בריינסוויי הודיעה היום כי התקשרה עם חברה אמריקאית בעלת ניסיון רב בתחום ה-TMS, העוסקת במחקר ובמתן שירותים רפואיים מתקדמים בעיקר בתחומי הנוירולוגיה ובריאות הנפש ברחבי ארה"ב בהסכם לשיווק מערכות ה-Deep TMS של החברה למספר לקוחות ספציפיים בארה"ב. זאת בנוסף לפעילות השיווק והמכירה בארה"ב, שמבצעת החברה באופן ישיר. פעילות אשר במסגרתה חתמה החברה על הסכמי שכירות ביחס למספר מערכות, ואף סיפקה חלק מהן ללקוחות וחלקן האחר צפוי להימסר ללקוחות בתקופה הקרובה.
בהסכם השיווק, ניתנה למשווק זכות לפנות ללקוחות פוטנציאליים שפורטו בהסכם, ולקוחות פוטנציאליים אחרים, אשר זהותם תאושר מראש על ידי החברה, לצורך שיווק וקידום מכירות של המערכת. תוקפו של ההסכם הינו ל-12 חודשים והוא יוארך באופן אוטומאטי לעד 2 תקופות נוספות בנות 12 חודשים כל אחת, ככל שהמשווק יעמוד ביעד ההשכרות שנקבע. יעד ההשכרות לכל תקופת ההסכם (כולל תקופות ההארכה) עומד על כ-200 מכשירים.
על פי ההסכם, תהיה החברה רשאית לנהל את המו"מ עם הלקוח בנוגע לתנאי ההתקשרות והיא רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לבחור האם להתקשר או שלא להתקשר עם מי מהלקוחות שיאותרו על ידי המשווק.
עבור שירותיו יהיה המשווק זכאי לעמלת שיווק בשיעור קבוע מהתמורה, שתשולם בגין תקופת ההסכם על ידי כל לקוח.
ככלל, על פי תנאי השכירות בהם יושכרו מערכות החברה ללקוחותיה, ישלמו הלקוחות תמורה בסכום קבוע לטיפול, בהתאם למספר הטיפולים בשנה שיבוצעו על ידם, אך לא פחות מדמי שימוש שנתיים מינימאליים, הנקבעים בהתאם לסוג המערכת, לכל מערכת שברשות הלקוח. זאת למעט שנת השכירות הראשונה, אשר בגינה ישולמו דמי השימוש המינימאליים בלבד ללא תלות במספר הטיפולים.
במקביל להתקשרות בהסכם השיווק התקשרה עם מספר מרכזים רפואיים בארה"ב, שהינם בשליטת בעל השליטה במשווק, בהסכם שכירות למערכות. זכאותו של המשווק לעמלה כאמור חלה גם על הסכם השכירות עם המרכזים הרפואיים הנ"ל.
המשווק כבר העביר לחברה הזמנות למספר מערכות שיותקנו על ידי החברה בזמן הקרוב.

עוזי סופר, מנכ"ל בריינסוויי, אמר היום: "זהו הישג לבריינסוויי בכלל ולמחלקת השיווק בפרט. אנו ממוקדים בחדירה לשוק האמריקאי ומעבר להסכם זה, קיימת פעילות של שיווק ומכירה מאד אינטנסיבית בארה"ב, שמתבצעת ישירות על ידי החברה".

אמנון גת, סמנכ"ל השיווק של בריינסוויי, מסר: "הסכם זה מהווה צעד משמעותי בחדירה לשוק האמריקאי. בריינסוויי ממוקדת בהקמת תשתית שיווק, מכירה ושירות בארה"ב והסכם זה הינו נדבך חשוב לכך. זאת בנוסף לפעילות השיווק הרחבה הישירה אותה מבצעת בריינסוויי בארה"ב".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il