TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת נכסים ובניין הודיעה היום על חתימת הסכם למכירת בניין ברניס בשיקגו


נכסים ובנין
ב-154 מיליון דולר
הבניין נרכש במרץ 2011 בכ- 122 מליון דולר,הרווח הכלכלי לפני מס מסתכם בכ- 38 מיליון דולר

מכירה זו צפויה להניב תזרים מזומנים ברוטו של כ-68.5 מיליון דולר וזאת בנוסף לעודפי תזרים של כ-10.7 מיליון דולר שנמשכו על פני השנים.

מאז רכישתו הניב הנכס לחברה רווח כלכלי מצטבר ברוטו של כ-38 מיליון דולר, רווחיות גבוהה ביותר .
התשואה המצטברת על ההון בשנתיים (cash on cash) 89%.

רפי ביסקר, יו"ר הדירקטוריון נכסים ובניין אמר היום:
עסקת מכירת בניין Barneys בשיקגו תמורת 154 מיליון $ משקפת תשואה של 89% על ההון שהשקענו וזאת כשנתיים בלבד מיום רכישת הנכס. הצלחה עסקית זו הינה שילוב של ניצול הזדמנות בעיתוי נכון, עלית שכ"ד בנכס ושיפור במצב שוק הנדל"ן בשיקגו. העסקה מייצרת תזרים פנוי לנכסים ובניין בגובה של כ- 230 מיליון ₪, אשר יוסיף לאיתנותה הפיננסית ויתרום להמשך פיתוח עסקי בחברה.
סגי איתן, מנכ"ל קבוצת נכסים ובניין אמרה היום:
״עסקת בארניס משקפת את יכולת הקבוצה לאתר ולהשביח נכסים מניבים יחודיים מבחינת מיקום אטרקטיבי, תיזמון ושוכרים איכותיים.רכשנו את הנכס לפני כשנתיים בכ-122 מיליון דולר ומכרנו ב-154מיליון דולר ביחד עם ההכנסות שהתקבלו במהלך השנתיים הרווח הכלכלי לפני מס יסתכם בכ- 38 מיליון דולר. הקבוצה תמשיך לאתר הזדמנויות עסקיות בתחום הנכסים המניבים בארץ ובחו״ל״


קבוצת נכסים ובניין הודיעה על מכירת בניין ברניס בשיקגו לתאגיד אמריקאי אשר עיקר פעילותו מרכזים מסחריים . היקף העיסקה מסתכם בכ- 154 מיליון דולר.

קבוצת נכסים ובניין רכשה את הבניין במרץ 2011 בכ-122 מיליון דולר מתוכם כ-42 מיליון דולר מומן בהון עצמי ו-80 מיליון דולר בהלוואה לטווח ארוך.

מכירה זו צפויה להניב תזרים מזומנים ברוטו של כ-68.5 מיליון דולר וזאת בנוסף לעודפי תזרים של כ-10.7 מיליון דולר שנמשכו על פני השנים.
מאז רכישתו הניב הנכס לחברה רווח כלכלי מצטבר ברוטו של כ-38 מיליון דולר, רווח פנומנלי בכל קנה מידה.

התשואה המצטברת על ההון בשנתיים (cash on cash) 89%.

מחיר המכירה משקף את השווי ההוגן של הנכס בספרי החברה כך שלא נוצר רווח או הפסד חשבונאי כתוצאה מהעסקה.

על בנין ברניס בשיקגו
בניין ברניס ממוקם באזור המסחר המרכזי של שיקגו (Coast Gold), משתרע על פני כ-9,000 מטר מרובע. הבנין מתנוסס על פני גובה של שש קומות, ומושכר במלואו לשני שוכרי עוגן, Barneys New York וסיטיבנק, בחוזי שכירות ארוכי טווח המייצרים דמי שכירות שנתיים נטו של 9.8 מיליון $.

אודות קבוצת נכסים ובניין
קבוצת נכסים ובניין, מקונצרן IDB, הינה מחברות הנדל"ן הגדולות והמובילות בישראל.
לקבוצת נכסים ובניין נכסים מניבים בישראל בהיקף של כ -990,000 מ"ר, בתפוסה של 96% וכן עתודות קרקע של כ-800,000 מ"ר לנדל"ן מניב בישראל. בנוסף, קבוצת נכסים ובניין בונה שכונות מגורים באזורי איכותיות באיזורי ביקוש בישראל .
כמו כן, לקבוצת נכסים ובניין פעילות נדל"ן בינלאומית בארה"ב, הודו ומערב אירופה הכוללת נכסים מניבים בהיקף של כ-250,000 מ"ר (חלקה של החברה), ביניהם בנין מטה HSBC בניו יורק, בנין Barneys בשיקגו וכן פרויקטים יזמיים בארה"ב ובהודו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il