TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טליט ו-Powelectrics מרחיבות את שיתוף הפעולה בשוק ישומי הטלמטריה האלחוטיים


מכשיר ה-Metron2 של Powelectrics המבוסס על מודול סלולרי של טליט ישפר את היעילות והבטיחות בהובלה ואספקה של כימיקלים
טליט, ספקית גלובלית של פתרונות, מוצרים ושירותים איכותיים בתחום התקשורת בין מכונות (M2M), והחברה הבריטית Powelectrics , המפתחת ומייצרת מכשירים אלקטרוניים ופתרונות לישומים בתחומי הכימיה, פטרוכימיה (כולל גז בישול - גפ"מ), גז קירור ויישומי מזון, הודיעו על שיתוף פעולה בתחום ישומי הטלמטריה האלחוטיים, עם השקתו של המוצר Metron2 של Powerelectrics, המבוסס על טליט. Metron2 הוא מכשיר טלמטריה המצויד בתקשורת סלולרית ומסוגל לבצע קריאות מרוחקות לגבי רמת המילוי במיכלים המכילים נוזלים וגזים. התצוגה של המכשיר מאפשרת לו לשמש גם כמד מקומי וכן לצורך הגדרת המערכת ובדיקות. מונה פולסים אופציונלי מאפשר למכשיר לבצע קריאות מונים חיצוניים.

Metron2 מצויד במודול הסלולרי GE864-QUAD V2 של טליט, שהוא בעל רישוי נרחב וניתן להפעלה בכל מקום בעולם. ממשק משתמש אינטואיטיבי מאפשר ביצוע מהיר של הגדרות ובדיקות תהליכים. Metron2 ניתן להפעלה באמצעות מקורות שונים, כגון סוללה פנימית המותקנת בו או מקור חיצוני (6-24Vdc) ואפילו באמצעות אנרגיה סולרית.

מערכת הטלמטריה המופעלת באמצעות אנרגיה סולרית מאפשרת למכשיר להישאר מחובר בכל עת לרשת GSM/GPRS, כך שהשרת יכול ליצור קשר בכל עת בעקבות בקשות לקריאה מיידית. ניתן לשלוח מיכלית המצוידת בMetron2- למקומות המתאימים ביותר של הלקוח בהתאם לנפח הזמין במיכלית והנפח הנדרש על ידי הלקוח. דבר זה מאפשר לנצל את תכולת המיכלית לצורך אספקה מיטבית, תוך חיסכון בדלק ומניעת הסיכון שהמוצר המוחזר יזהם את מיתקן האיחסון או מיתקן התהליכים.

העובדה שניתן לדעת מהי הכמות במיכלי הלקוח, מאפשרת לתכנן את סוג המיכלית להובלה ואת זמני האספקה, דבר שגם חוסך במספר הקילומטרים. קיימת גם ירידה דרמטית בפליטת CO2. כמו כן קיימים גם יתרונות תפעוליים, כגון הפחתה במספר המשלוחים הדחופים ומשאבי מכירות מופחתים.

"אנו שמחים ליטול חלק במוצר המוסיף ערך רב לעולם העסקי ולחברה, כמו מוצר זה. אנו רואים ב- Metron2 פתרון טלמטריה רב-עוצמה עם פוטנציאל לשרת מספר רב של מגזרים מעבר לתעשייה הכימית" אמר דומיניקוס היארל, מנהל השיווק הראשי של טליט. "Powelectrics יכולה כעת להנות מהגמישות של סרטיפיקציה גלובלית, תוך שמירה על ההשקעות בתכנון המקורי ובסרטיפיקציה".

"בשנים האחרונות ראינו עלייה דרמטית בביקוש למוצרינו ככל שמשתמשי הטלמטריה מרגישים בנוח לגבי האמינות של תחום זה, ומודעים יותר ליתרונות שמביאה הטלמטריה. אנו ממשיכים לפתח את הפתרונות המוכחים שלנו המסייעים להוזיל את עלות הבעלות הכוללת, תוך הפחתת זמן החזר ההשקעה. טלמטריה מעולם לא הייתה כל כך בהישג יד" אמר דיוויד אוקס, מנהל המכירות של Powelectrics. "אנו מבינים את הצורך להיות גמישים במה שאנו מציעים. יש לקוחות שרוצים פתרון מלא מאתנו הכולל חומרה, תוכנה וכרטיסי SIM, בעוד אחרים רוצים רק חומרה. חיוני להעביר נתונים במקום שבו הם נחוצים, דבר שלעתים קרובות פירושו לספק צורה כלשהי של ממשק אוטומטי למערכות הלקוח, תוך אספקת נתונים בפורמט מותאם".

לאחר עשר שנים בהן מינפה את סל המוצרים הרחב ביותר בענף בתחום טכנולוגיות הסלולר, התקשורת קצרת הטווח והמיקום, שהושלמו ע"י שירותים וקישוריות של m2mAIR, טליט היא one stop shop בתחום התקשורת בין מכונות (M2M) עבור משלבי מערכות. באמצעות יישום מוצרים ושירותים ב"חבילות" סינרגטיות, עם תמיכה גלובלית ולוגיסטיקה התואמות לכל צורך או רצון של המשתמש, טליט מונעת סיכונים טכניים ומקצרת את זמן ההגעה לשוק לשוק לאינטרנט של הדברים, מכל ענף או תחום.

אודות Powelectrics

Powelectrics מייצרת ומספקת חיישנים ופתרונות טלמטריה תעשייתיים מאז 1990. בשנים הארונות השיקה החברה מערכות M2M וטלמטריה, עם דגש חזק על ניטור מרחוק של רמת מיכל, דבר המאפשר לחברות לתכנן את האספקה באופן יעיל יותר ולהפחית את עלויות ההפצה. ההתמקדות העיקרית הינה בתעשייה הכימית, כולל גזים ודלקים מיוחדים, לרבות גפ"מ, בבריטניה ומחוצה לה. החברה גם חתמה על חוזים בתחומי המים והביוב, ענף הרכבות, אוטומציה מפעלית וביטחון.

אודות טליט
Telit Wireless Solutions (AIM:TCM – רשומה תחת Telit Communications PLC) היא חברה גלובלית המאפשרת תקשורת בין מכונות M2M)) ומספקת מודולים לתקשורת סלולרית, תקשורת לטווח קצר ואיכון לווייני. באמצעות היחידה העסקית m2mAIR מספקת טליט שירותי M2M מנוהלים ושירותי ערך מוסף, כולל קישוריות. טליט היא הone-stop-shop המובילה בתחום ה-M2M והיא מציעה חומרה וחבילות שירותי ערך מוסף הפועלים בסינרגיה. החברה, שהיא בעלת למעלה מ-12 שנות נסיון בשוק ועוסקת באופן בלעדי בתחום ה-M2M, משפרת כל העת את הטכנולוגיה שלה באמצעות ששה מרכזי מו"פ ברחבי העולם. טליט משווקת מוצרים ושירותים בלמעלה מ-80 מדינות.
באמצעות אספקת מוצרים ברי-הרחבה הניתנים להחלפה על פני משפחות, דורות וטכנולוגיות, יכולה טליט לשמור על עלויות פיתוח נמוכות, להגן על השקעות בפיתוח ולהפחית סיכונים טכניים.
טליט מספקת ללקוחות תמיכה וסיוע בפיתוח באמצעות 27 משרדי מכירות ותמיכה, רשת גלובלית של מפיצים עם למעלה מ-30 מרכזי התמחות (competence centers) ופורום לתמיכה טכנית.

Telit מחברת ארגונים לאינטרנט של הדברים (IoT) ומאפשרת להם לאסוף, לעבד ולהגיב באופן אלחוטי לנתונים מהתקנים מקושרים, תוך יצירת יעילות, תזרים הכנסות, ויתרונות חברתיים ואישיים. ניתן ללמוד עוד על Telit והיישומים החדשניים של לקוחותיה בפייסבוק וטוויטר.
מייסד ומנכ"ל טליט הוא עוזי כץ. בטליט ישראל מועסקים כיום כ-100 עובדים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il